Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Jak wynika z najnowszego raportu z badania IAB Polska/PwC AdEx, wartość samego rynku reklamowego online osiągnęła ponad 4,7 mld zł w ciągu pierwszych trzech kwartałów 2022 r. Czy na tak wielkim rynku, który jest wypełniony wielkimi agencjami międzynarodowymi czy potężnymi graczami z Polski, jest jeszcze miejsce dla nowych graczy? Okazuje się, że tak. Ku zaskoczeniu wielu, na rynek wkracza agencja reklamowa znanej aktorki i influencerki - Klaudii Halejcio.
„Pomysł na agencję reklamową wziął się tak naprawdę z mojej aktywności w social media. Od lat współpracuję z wieloma markami, agencjami, wydawcami” - opowiada Klaudia Halajecio. „Od lat sama opracowuję całe zlecenie, które dostaję. Wszyscy myślą, że marki dają mi szczegółowy scenariusz, określają dokładnie, jak ma wyglądać post czy stories z promocją produktu, gdzie mam zrobić zdjęcia itp. Tak jednak nie jest. Dostaję wytyczne, czego oczekuje marka, co ma się pojawić, co nie i dopiero sama tworzę cały kontent. Chcę, żeby te reklamy były inne, zabawne, wciągające. Możesz wejść w interakcję z odbiorcą, możesz naprawdę wpłynąć na to, że kupi twój produkt, a nie konkurencji” - dodaje.
Klaudia Halejcio postanowiła założyć własną agencję reklamową, jednak nie zamierza działać sama. Zaangażowała zespół specjalistów, którzy mają skutecznie obsługiwać ruch online i osiągać wyniki sprzedaży oczekiwane przez klienta. By zbudować skuteczny digital marketing pozyskała skutecznych marketingowców od tzw. content marketingu i social media.
Z social media powiązana jest stale rozwijająca się gałąź marketingu afiliacyjnego, który zyskuje coraz większe uznanie na rynku. Przekłada się na wyniki sprzedaży, bo trafia on bezpośrednio do grupy docelowej i uwiarygadnia markę. Nierozerwalnie z nim są związane kampanie mailingowe i tzw. kampanie display. Wbrew pozorom to właśnie dzięki tym metodom klienci osiągają najlepsze rezultaty.
To głównie na tych działaniach będzie skupiała się agencja Klaudii Halejcio.
Maksymalizacji zysków klientów mają sprzyjać nie tylko doświadczone osoby, ale także zaawansowane narzędzia, pozwalające na szybkie reagowanie i optymalizowanie budżetów reklamowych. Kampanie mailingowe pozwalają na uzyskanie wysokiej efektywności, czyli tzw. konwersji leadów. Zleceniodawcy mają otrzymać kontakt do osoby bezpośrednio zainteresowanej zakupem produktu, wpisującej się w profil docelowego klienta. Takie efekty są pozyskiwane dzięki własnym bazom, zgromadzonym przez lata przez podwykonawców agencji Klaudii Halejcio oraz jej wspólnika - narzeczonego Oskara Wojciechowskiego.
„Zdecydowaliśmy się z Oskarem połączyć wiedzę i doświadczenie. Oskar od lat działa w branży, skupiając się na kampaniach mailingowych i display. Ma dostęp do bazy danych obejmującej ponad 10 milionów unikatowych kontaktów, które zgromadził samodzielnie i z pomocą współpracujących wydawców. Pozwala nam to na realizację kampanii mailingowych dla wielu branż. Dzisiaj prowadzimy mailingi dla branży motoryzacyjnej, deweloperskiej, modowej czy marketów budowlanych. Jesteśmy w stanie przygotować kampanie dla każdej branży.” - zapewnia Klaudia Halejcio.
Agencja oferuje nie tylko realizację kampanii mailingowej czy display, ale również ich kompleksowe opracowanie - projektowanie kreacji, efektywne wdrożenie, analiza targetu i wyników na potrzeby przyszłych działań. Zweryfikowane bazy danych, atrakcyjne stawki oraz wysoki współczynnik konwersji przykuwają uwagę branży.
Sama agencja zapewnia, że nie ogranicza swoich usług do polskiego rynku. Ma o wiele większe ambicje i możliwości pozwalające na realizacje kampanii w innych krajach Europy. Ostatnio podejmowała współpracę z klientami z Czech, Węgier, Chorwacji czy Hiszpanii, korzystając z sieci afiliacyjnych.
Klaudia Halejcio zapewnia, że swoim klientom dostarczy najlepsze i najskuteczniejsze techniki marketingu, które przełożą się na finalne wyniki sprzedaży.
Pozostaje nam tylko czekać, jak na trudnym, polskim rynku marketingowym odnajdzie się agencja Klaudii Halejcio.
Więcej informacji na temat agencji znajdziesz tutaj.
Źródło informacji: Klaudiahalejcio.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 14.06.2023, 13:45 |
Źródło informacji | Klaudiahalejcio.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Projekt Baltica 2 przechodzi z fazy przygotowania inwestycji do realizacji PAP
„Trwają przygotowania lądowej części projektu. Rok 2027 to etap instalacji morskich turbin wiatrowych i oddanie całego przedsięwzięcia do eksploatacji. A późnej kilkadziesiąt lat efektywnej produkcji zielonej energii dla polskich odbiorców” – mówił Bartosz Fedurek, prezes zarządu PGE Baltica, podczas konferencji Offshore Wind Poland 2024. Baltica 2 jest wspólnym projektem PGE i Ørsted.- 22.11.2024, 14:04
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Kraj kontrastów. Kazachstan stawia na rozwój turystyki i zaprasza do odwiedzin
Od kosmopolitycznej stolicy Astany przez spokojny region Ałmaty z malowniczymi górami, rwącymi rzekami i krystalicznie czystymi jeziorami po mistyczne pustynie Mangystau oraz starożytne miasta Jedwabnego Szlaku - Kazachstan ma wiele do zaoferowania. I doskonale zdaje sobie z tego sprawę.- 22.11.2024, 13:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Ambasada Kazachstanu
-
Image
Offshore Wind Poland 2024: od słów do czynów - będą nowe obszary pod rozwój następnej fazy offshore PAP
Zimą pierwsze spółki wychodzą z budową na morze, a rząd zapowiada wytyczenie kolejnych obszarów na Bałtyku pod następną fazę rozwoju morskiej energetyki wiatrowej, poza dwiema już realizowanymi. „Powstaje raport o stanie zagospodarowanie obszarów morskich, który da nam podstawy do merytorycznej decyzji o wyznaczeniu nowych obszarów dla rozwoju morskich farm wiatrowych na Bałtyku” - zadeklarował Arkadiusz Marchewka, wiceminister infrastruktury na Konferencji Offshore Wind Poland.- 22.11.2024, 12:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom