Newsletter

Hisense znalazł się w rankingu 10 najlepszych chińskich twórców marek globalnych Kantar BrandZ™ 2023

19.06.2023, 15:13aktualizacja: 19.06.2023, 15:16

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO, Chiny, 19 czerwca 2023 r. /PRNewswire/ -- Hisense, czołowy producent urządzeń AGD i elektroniki użytkowej, ponownie znalazł się w pierwszej dziesiątce rankingu chińskich twórców marek globalnych Kantar BrandZ™. Firma zajmuje pozycję na tej prestiżowej liście już siódmy rok z kolei.

15 czerwca 2023 r. Google i Kantar wyróżniły Hisense za zaawansowane zdolności w dziedzinie globalizacji.

Dwoma kluczowymi aspektami, które służą do oceny globalnej ekspansji marek, są marki należące do ich właścicieli i marki wysokiej klasy rozszerzające swoją działalność za granicę. Fakt, że Hisense znalazł się wśród 10 najlepszych globalnych marek przez siedem kolejnych lat wynika z długoterminowego zaangażowania spółki w rozwój Hisense International Brand oraz z wytwarzania przez nią najnowocześniejszych produktów. Spółka zawsze kładła nacisk na lokalność badań i rozwoju, produkcji oraz marketingu, aby efektywnie spełniać zapotrzebowanie rynku lokalnego. W 2022 r. przychody zagraniczne Hisense wyniosły 75,7 mld RMB, co stanowi 41% całkowitych przychodów spółki, a przychody Hisense International Brand stanowiły ponad 83%.

„Aby utrzymać wysoką pozycję, musimy wybić się poza konkurencję na niskim poziomie w kierunku segmentu oferującego wysoką jakość i poszerzać działalność w branżach oferujących produkty z górnej półki” - powiedział Shaoqian Jia, prezes zarządu i dyrektor generalny, który również uważa, że produkty najwyższej jakości są jedynym sposobem na wypromowanie marki na świecie.

W odróżnieniu od lat poprzednich, w tym roku raport wskazuje, że wśród klientów na 11 rynkach zagranicznych na świecie, w tym w Wielkiej Brytanii, USA, Japonii, Francji, Niemczech i Australii, można wyraźnie zaobserwować nowy trend - poszukują oni marek godnych zaufania zarówno pod względem funkcjonalności, jak i ambicji. Tylko dzięki przeniesieniu akcentu z korzystnej oferty cenowej na produkty przyjazne dla użytkownika firma będzie mogła zyskać pozycję na rynku i zdobyć nowych klientów.

Od wytwarzania po tworzenie, od niskich cen po wyroby przyjazne dla użytkownika - Hisense stale oferuje wysokiej jakości produkty, które spełniają potrzeby klientów na całym świecie dzięki innowacyjności technologicznej, zwiększając wpływy globalne marki i wspierając zrównoważony rozwój, a także przyspieszając zyskanie pozycji światowej klasy marki i firmy z najwyższej półki.

Hisense

Hisense to czołowa globalna marka sprzętu AGD i elektroniki użytkowej. Działalność Hisense obejmuje produkty multimedialne (z naciskiem na Smart TV), sprzęt AGD oraz inteligentne informacje IT. W ostatnim czasie firma Hisense notuje gwałtowny rozwój i obecnie działa w ponad 160 krajach.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2103898/image_5027250_36808891.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2007399/Hisense_Logo.jpg

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 19.06.2023, 15:13
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ