Newsletter

Światowa supergwiazda Stormzy zdominuje wirtualną scenę dzięki Rockstar Energy Drink

21.06.2023, 09:20aktualizacja: 21.06.2023, 09:25

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/ PepsiCo
PR Newswire/ PepsiCo
Stormzy otworzy elektryzującą serię cyfrowych koncertów z okazji uruchomienia nowej globalnej platformy Rockstar „Press Play".

DUBLIN, 21 czerwca 2023 r. /PRNewswire/ -- Rockstar Energy Drink® ogłasza cyfrowy koncert w aplikacji Spotify® we współpracy z topowymi talentami muzycznymi. Znany na całym świecie artysta Stormzy wystąpi na globalnej scenie, wykonując swoje największe przeboje z najnowszego albumu „This is What I Mean”. W międzyczasie lokalni artyści wystąpią także w Polsce.

W Polsce ten niezwykły cyfrowy koncert będzie miał swoją premierę na żywo w aplikacji Spotify® 21 lipca o godzinie 19:00.

Każdy z headlinerów koncertu Rockstar „Press Play” przeniesie widzów do pięciu różnych cyfrowych światów, starannie stworzonych tak, aby uchwycić istotę „Play”. Światy te, obejmujące tematykę gamingu i życia nocnego, zapewnią niesamowitą, energiczną atmosferę w połączeniu z unikalną koncepcją występu każdego artysty.

To innowacyjne doświadczenie prezentuje nową platformę marki Rockstar Energy, „Press Play”, która ma za zadanie motywować fanów do działania i realizowania swoich pasji.

Podczas koncertu widzowie poprzez kliknięcie ikony „Press Play” będą mogli poruszać się między różnymi światami, które będą pojawiać się w tle występu artystów, co zapewni im niezapomniane doświadczenie i płynne przejście od pracy do zabawy tuż przed rozpoczynającym się weekendem.

Globalny artysta i wykonawca Rockstar „Press Play” Stormzy komentuje: „Jestem bardzo szczęśliwy, że mogę być częścią tego legendarnego cyfrowego koncertu w aplikacji Spotify razem z Rockstar Energy. Dla mnie najlepsze było występowanie w kombinezonie mo-cap, aby przenieść moją muzykę w inne sfery. Ten pomysł mnie zachwycił, ponieważ nigdy wcześniej czegoś takiego nie robiłem, więc mam nadzieję, że cyfrowy koncert Rockstar >>Press Play<< spodoba się także moim fanom i da im energię, aby mogli robić to co kochają, tak jak ja robię to z muzyką”.

Bart LaCount, wiceprezes ds. międzynarodowego marketingu napojów w PepsiCo, tak wyraził swoje podekscytowanie uruchomieniem platformy: „Cyfrowy koncert w aplikacji będzie niesamowity i rzeczywiście oddaje istotę marki - dodaje energii i ułatwia przejście z pracy do zabawy. Dynamiczny performance i osobowość Stormzy'ego doskonale uosabiają istotę >>Press Play<<”.

W Polsce koncert Rockstar „Press Play” będzie miał miejsce 21 lipca o 19:00 z udziałem topowych polskich artystów muzycznych, którzy zostaną ujawnieni już niedługo.

Aby uzyskać więcej informacji na temat nadchodzącej serii koncertów Rockstar „Press Play” śledź profil marki na Instagramie @rockstarpl.

Dalsze informacje otrzymasz kontaktując się z pepsicomediarelations@pepsico.com 

Rockstar Energy

Założona w 2001 roku firma Rockstar produkuje napoje - zastrzyk energii dla aktywnych. Ponad 20 produktów Rockstar Energy dostępnych w sklepach spożywczych w ponad 30 krajach na całym świecie daje orzeźwiający zastrzyk energii, mnóstwo korzyści i smaków. PepsiCo przejął miano lidera napojów energetycznych w marcu 2020 roku. Oprócz Rockstar, PepsiCo jest właścicielem marek Sting i Adrenaline Rush, a także GameFuel i AMP.

PepsiCo

Ponad miliard razy dziennie w ponad 200 krajach i terytoriach na całym świecie konsumenci czerpią przyjemność z produktów PepsiCo. PepsiCo wygenerował ponad 86 miliardów dolarów przychodów netto w 2022 roku, wzmocniony przez portfolio napojów i żywności obejmujące Lay's, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker i SodaStream. Na asortyment produktów PepsiCo składa się szeroka gama smacznych produktów spożywczych i napojów, w tym wiele kultowych marek, z których każda generuje ponad 1 miliard dolarów z rocznej sprzedaży detalicznej.

Drogowskazem dla PepsiCo jest nasza wizja bycia globalnym liderem w branży napojów i żywności dla lokalnych sklepów poprzez Wygrywanie z pep+ (PepsiCo Positive). pep+ to nasza strategiczna, kompleksowa transformacja, w której zrównoważony rozwój i kapitał ludzki decydują, jak będziemy tworzyć wartość i wzrost, działając w granicach możliwości naszej planety i inspirując pozytywne zmiany dla planety i ludzi. Więcej informacji znajdziesz na www.pepsico.com i na Twitterze, Instagramie, Facebooku oraz LinkedIn @PepsiCo.

Kilka słów o Stormzy'm

Stormzy to wielokrotnie nagradzany muzyk pochodzący z południowego Londynu. Jego trzy dotychczasowe albumy: „Gang Signs & Prayer”, „Heavy Is The Head” i „This Is What I Mean” uplasowały się na 1. miejscu brytyjskiej listy przebojów, a dwa pierwsze zostały nominowane do prestiżowej nagrody Mercury Music Prize. Niezwykłemu wzrostowi jego popularności towarzyszył jego szczery i bliski ludziom charakter. To autentyczny rzecznik umocnienia pozycji i aktywizmu społecznego czarnej społeczności. Stormzy jest jedną z najbardziej inspirujących postaci w Wielkiej Brytanii, konsekwentnie stających w obronie ludzi ze wszystkich sfer.

W lipcu 2018 roku ogłosił #Merky Books, inicjatywę wydawniczą w ramach Penguin Random House UK, mającą publikować najlepszą nową beletrystykę, literaturę faktu i poezję, a w sierpniu tego samego roku zainicjował „Stormzy Scholarship”, coroczne stypendium dla czarnoskórych brytyjskich studentów, aby mogli studiować na Uniwersytecie Cambridge. W czerwcu 2020 roku zaczęła działać jego organizacja charytatywna #Merky Foundation, zobowiązując się do przekazania 10 milionów funtów w ciągu 10 lat organizacjom charytatywnym i ruchom zaangażowanym w walkę z nierównościami rasowymi, reformę wymiaru sprawiedliwości i wzmocnienie pozycji ludzi czarnoskórych w Wielkiej Brytanii.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2106770/Rockstar_x_Stormzy.jpg 

Źródło: PepsiCo

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.06.2023, 09:20
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ