Newsletter

Rimini Street zwraca uwagę, że licencjobiorcom Oracle Database wersji niższej niż 19c nie przysługują usługi wsparcia technicznego Oracle Premier Support, pomimo że uiszczają oni niepomniejszone, kosztowne opłaty eksploatacyjne na rzecz Oracle

23.06.2023, 08:45aktualizacja: 23.06.2023, 09:51

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/ Rimini Street, Inc.
Business Wire/ Rimini Street, Inc.
Coraz więcej licencjobiorców Oracle Database, w tym korzystających z wersji 19c, przechodzi na Rimini Support™ i Rimini Protect™, pragnąc zyskać wysoce responsywne wsparcie o krytycznym znaczeniu dla funkcjonowania przedsiębiorstwa dostępne przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, 365 dni w roku, natychmiastowe oszczędności 50% kosztów oraz innowacyjne rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa baz danych, unikając przy tym zbędnych i kosztownych aktualizacji.

LAS VEGAS -- (BUSINESS WIRE) -- Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), dostawca kompleksowego wsparcia w zakresie oprogramowania firmowego oraz produktów i usług z dziedziny oprogramowania dla firm o zasięgu globalnym, wiodący podmiot zewnętrzny świadczący usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP oraz partner Salesforce i AWS, poinformował dzisiaj licencjobiorców Oracle Database korzystających z wersji starszych niż 19c, którym nie przysługuje już usługa wsparcia technicznego Oracle Premier Support, że mogą w dalszym ciągu korzystać z posiadanej wersji Oracle Database nawet przez kolejnych 15 lat bez konieczności aktualizacji oprogramowania - wystarczy, że przejdą na rozwiązanie klasy premium Rimini Support™. Klienci mogą również zaoszczędzić 50% kosztów wsparcia w porównaniu z pomocą techniczną Oracle i wykorzystać rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa Rimini Protect™, aby znacząco poprawić posiadane zabezpieczenia w obrębie całej architektury Oracle Database.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20230622995941/pl/ 

Rimini Street wydłuża okres eksploatacji wersji Oracle Database w dwukrotnie niższej cenie wsparcia

Oracle obniżył poziom wsparcia technicznego dla wszystkich wersji Oracle Database wcześniejszych niż 19c do usługi tzw. ciągłego wsparcia technicznego (Sustaining Support), która oferuje znacznie bardziej okrojony zakres wsparcia niż jest to wystarczające dla prowadzenia działalności produkcyjnej - co przyznaje nawet kadra zarządzająca wyższego szczebla Oracle - lecz w dalszym ciągu wymaga od klientów uiszczania tej samej opłaty co w przypadku pełnego zakresu usług Oracle Premier Support.

Wygląda na to, że Oracle próbuje zmusić licencjobiorców Oracle Database do aktualizacji oprogramowania do najnowszych wersji kwalifikujących się do objęcia usługą Oracle Premier Support - co może wiązać się ze znacznymi wydatkami i koniecznością przeznaczenia sporych nakładów informatycznych, powodować zakłócenia w prowadzonej działalności, a w przypadku wielu organizacji nie zapewnić wyraźnego zwrotu z inwestycji.

Aktualnie Oracle oferuje usługę wsparcia technicznego Premier Support jedynie dla dwóch ostatnich wersji Oracle Database - 19c i 21c, choć w przypadku obu tych wersji usługa ma być dostępna jeszcze przez niecały rok, do kwietnia 2024 r.

Licencjobiorcy Oracle Database zyskują wyższy zwrot z inwestycji dzięki Rimini Street

Rimini Street stale powiększa swoją imponującą listę uznanych na arenie międzynarodowej klientów Oracle Database, z których wielu to wiodące przedsiębiorstwa w swoich sektorach, zarządzające największą architekturą Oracle Database na świecie.

Coraz częściej zarządy, akcjonariusze i inwestorzy oczekują od firm osiągnięcia zarówno wzrostu, jak i rentowności, dlatego kierownicy działów IT i finansów coraz bliżej przyglądają się wskaźnikom zwrotu z inwestycji w rozwiązania informatyczne oraz dalszym planom działania w zakresie IT. W przypadku wsparcia dla Oracle Database, platformy powszechnie uznawanej za mającą krytyczne znaczenie dla prowadzonej działalności oraz za stabilną aplikację, istnieją możliwości osiągnięcia istotnych oszczędności, poprawy poziomu obsługi i zyskania innowacyjnych, dodatkowych zabezpieczeń.

Klienci Rimini Street, którzy wykorzystują Oracle Database do przechowywania krytycznych danych i prowadzenia działalności, czerpią korzyści z obsługi oferowanej w ramach rozwiązań Rimini Support i Rimini Protect w zakresie Oracle Database, w tym gruntownej wiedzy specjalistycznej dotyczącej Oracle Database, gwarantowanego czasu reakcji wynoszącego 10 minut w przypadkach priorytetowych przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku, a także kompleksowej i niemal błyskawicznej ochrony zabezpieczeń przed ewoluującymi zagrożeniami oraz innych świadczeń nieuwzględnionych w standardowych pakietach pomocy technicznej Oracle.

Rimini Street zapewnia więcej korzyści i wyspecjalizowaną obsługę

Jako firma wyspecjalizowana w dostarczaniu niezrównanego poziomu wsparcia i jakości obsługi w zakresie oprogramowania Oracle i SAP od 2005 r., Rimini Support umożliwia firmom maksymalne wykorzystanie posiadanej wersji Oracle Database przez co najmniej 15 kolejnych lat bez konieczności dokonywania niezbędnych aktualizacji, ciesząc się wysoce responsywną obsługą i zaawansowanymi zdolnościami technicznymi w zakresie Oracle Database, a także zyskując natychmiastowe oszczędności rzędu 50% w porównaniu z rocznymi opłatami eksploatacyjnymi na rzecz Oracle oraz możliwość uwolnienia środków finansowych w celu ich przeznaczenia na innowacje i realizację inicjatyw strategicznych.

„Klienci, którzy wybierają Rimini Support dla Oracle Database, zyskują prawdziwego partnera i osiągają o wiele więcej celów strategicznych - zauważył Frank Reneke, wiceprezes grupy ds. globalnej przedsprzedaży w Rimini Street. - Dzięki głównym inżynierom wsparcia (PSE) o średnio 20-letnim doświadczeniu, przypisanym do poszczególnych klientów i wspieranym przez globalny zespół liczący setki wysoce kompetentnych i wykwalifikowanych inżynierów ds. baz danych, możemy zaoferować wsparcie w zakresie Oracle Database o najwyższym poziomie responsywności i jakości, obejmujące przy tym wyjątkowo szeroki wachlarz usług, które możemy zapewnić w celu optymalizacji, rozwoju i transformacji panoramy rozwiązań informatycznych klientów. Umożliwiamy klientom przekierowanie czasu swoich informatyków oraz środków finansowych na realizację projektów przyczyniających się do ograniczenia kosztów, zwiększenia zysków, poprawy konkurencyjności i rozwoju prowadzonej działalności”.

Rimini Protect w zakresie Oracle Database zapewnia wyjątkową, innowacyjną ochronę

W opublikowanym w marcu 2023 r. raporcie badawczym Spotlight opracowanym przez International Data Corporation (IDC) analitycy przedstawili swoje obawy co do powstawania luk w zabezpieczeniach baz danych na skutek aktualizacji oprogramowania niezgodnych ze spersonalizowanym programowaniem aplikacji je wykorzystujących. W raporcie wskazano, że „często spersonalizowane programowanie stwarza dodatkowe wyzwania pod względem procesu aktualizacji bazy danych, ponieważ sam spersonalizowany kod nie podlega aktualizacji przy wdrożeniu wszelkich bieżących aktualizacji dostarczonych przez producenta bazy danych. Gdy właściciel bazy danych instaluje jej najnowszą aktualizację dostarczoną przez producenta, zaktualizowany kod producenta skutecznie przełamuje spersonalizowany kod współpracujący z poprzednią wersją oprogramowania bazy danych. Może to powodować zarówno problemy w działaniu wymagające znalezienia rozwiązania, jak i naruszenie bezpieczeństwa informacji, które łatwo przeoczyć. Problem związany z bezpieczeństwem informacji może pozostać niezidentyfikowany do czasu przeprowadzenia testu penetracyjnego.

Rimini Support, wspomagane siłą Rimini Protect, dostarcza nie tylko indywidualnych rozwiązań i wsparcia w zakresie konfiguracji świadczonego przez wysoce doświadczonych inżynierów, ale również niezwykle responsywne zabezpieczenie firmowej bazy danych, które nie wymaga kosztownych testów regresji dzięki zastosowaniu usługi zaawansowanego bezpieczeństwa baz danych (Advanced Database Security, ADS). ADS obejmuje również rozwiązanie najnowszej generacji w dziedzinie bezpieczeństwa baz danych, zapewniające ochronę wszystkich wersji Oracle Database (oraz innych baz danych) za pomocą skutecznych wirtualnych poprawek eliminujących konieczność aktualizacji baz danych jedynie ze względów bezpieczeństwa.

Dystrybutor energii, Suburban Propane, obsługujący rynek obiektów mieszkalnych, komercyjnych, zakładów przemysłowych i gospodarstw rolnych w 700 lokalizacjach, znalazł w Rimini Street zaufanego partnera, wybierając Rimini Street ADS dla swojej platformy Oracle Database i zyskując w ten sposób nowe oprogramowanie zabezpieczające, którego wdrożenie i uruchomienie w środowisku testowym trwało niespełna jeden dzień. Ron Traub, kierownik operacyjny wyższego szczebla w Suburban Propane, powiedział, że „Rimini Street ADS zapewnia spokój. Niezwłocznie po udostępnieniu wirtualnej poprawki można ją szybko zastosować. Nie trzeba planować prac konserwacyjnych w celu wyłączenia systemu i nie trzeba zmieniać kodu ani wykonywać testów regresji”.

„Bezpieczeństwo oraz czas bezawaryjnej pracy systemu to nadrzędne priorytety każdego dyrektora ds. informatycznych, dyrektora ds. technicznych, dyrektora ds. bezpieczeństwa informatycznego czy kierownika działu IT. Negatywny wpływ na dowolny z tych aspektów może prowadzić nie tylko do utraty dochodów, ale również trwałego uszczerbku dla reputacji marki i możliwych problemów natury prawnej, zwłaszcza w przypadku naruszeń bezpieczeństwa informacji szczególnie wrażliwych - powiedział Gabe Dimeglio, wiceprezes grupy i dyrektor generalny ds. Rimini Protect. - Nasze sprawdzone wsparcie, produkty i usługi w zakresie bezpieczeństwa zapewniają ochronę baz danych w zaledwie kilka sekund w porównaniu z długim czasem oczekiwania na publikację poprawki zabezpieczeń przez dostawców oprogramowania w przypadku nowo wykrytych luk (która to poprawka może wcale się nie pojawić). Stosowanie kolejnych poprawek kodu dostawcy, zwłaszcza w przypadku korzystania ze spersonalizowanego oprogramowania wykorzystującego daną bazę danych, może stwarzać większe ryzyko dla klientów”.

Rimini Street sprzyja silnej konkurencji i innowacyjności w biznesie

Od czasu przejścia na wsparcie Rimini Street w zakresie Oracle Database wiodący koncern motoryzacyjny, Hyundai Motor Group, wykorzystuje „ogromne oszczędności kosztów” do „inwestycji w technologię i wiedzę fachową, które przyczynią się do przyszłych przełomowych innowacji”. Zachwycony poziomem jakości obsługi Rimini Street koncern Hyundai postanowił „jeszcze bardziej rozszerzyć zakres zawartej umowy, aby włączyć dodatkowe usługi dla kolejnych podmiotów stowarzyszonych w ramach grupy oraz oddziałów zagranicznych”, jak oznajmił kierownik działu ds. technologii chmurowych w Hyundai.

„W przypadku jednego z ostatnich klientów, posiadającego ponad 5 tys. instancji bazy danych, ponad 90% było przedmiotem ciągłego wsparcia technicznego Oracle Sustaining Support, a koszt aktualizacji miał wynieść 17 mln USD. Dzięki przejściu na Rimini Street klient uniknął tych kosztów i wydłużył okres eksploatacji swojej architektury Oracle Database o co najmniej 15 kolejnych lat dostępności wsparcia Rimini Support, a przy tym zaoszczędził 50% rocznych opłat eksploatacyjnych w porównaniu z Oracle. Uwalniamy budżet na IT i dostarczamy wyjątkowych korzyści, stwarzając nowe możliwości dla inwestycji kapitałowych. Klient może na tym tylko zyskać” - dodał Reneke.

„Rimini Street z dumą dodaje kolejne organizacje do swojej stale powiększającej się listy klientów z całego świata stawiających na Rimini Support i Rimini Protect w zakresie Oracle Database w celu ograniczenia całkowitego kosztu posiadania oprogramowania, wydłużenia okresu eksploatacji aktualnie posiadanej wersji oprogramowania, zyskania lepszej i bardziej responsywnej obsługi oraz płynniejszego osiągania wyników z działalności operacyjnej, aby móc przeznaczyć oszczędności i czas zespołów informatycznych na realizację inicjatyw strategicznych przyczyniających się do zwiększenia pozycji konkurencyjnej i rozwoju firmy” - powiedział Seth Ravin, prezes i dyrektor generalny Rimini Street.

Poznaj pełne portfolio Rimini Street obejmujące ultraresponsywne, niezawodne i sprawdzone wsparcie, usługi zarządzane, bezpieczeństwo, integrację, obserwowalność, usługi specjalistyczne oraz kompleksowe rozwiązania outsourcingowe Rimini ONE™ dla aplikacji SAP, Oracle i Salesforce na potrzeby wsparcia przewagi konkurencyjnej, rentowności i wzrostu klientów.

Informacje o Rimini Street, Inc.

Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), spółka Russell 2000® jest dostawcą kompleksowego wsparcia w zakresie oprogramowania firmowego oraz produktów i usług z dziedziny oprogramowania dla firm o zasięgu globalnym, wiodącym podmiotem zewnętrznym świadczącym usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP oraz partnerem Salesforce i AWS. Firma prowadzi działalność na całym świecie i oferuje kompleksową gamę ujednoliconych rozwiązań do prowadzenia, obsługi, personalizacji, konfiguracji, łączenia, ochrony, monitorowania i optymalizacji firmowych aplikacji, baz danych i oprogramowania technologicznego oraz do zarządzania w tym zakresie, umożliwiając klientom osiąganie lepszych wyników biznesowych, znaczne ograniczenie kosztów i przeznaczenie zasobów na innowacje. Jak dotąd ponad 5100 organizacji sklasyfikowanych w rankingach Fortune 500, Fortune Global 100, ze środkowego segmentu rynku, sektora publicznego i niemalże z każdej branży wybrało Rimini Street jako zaufanego dostawcę produktów i usług z zakresu oprogramowania dla firm. Więcej informacji znajduje się na stronie http://www.riministreet.com oraz na profilach Rimini Street w serwisach Twitter, Facebook i LinkedIn (IR-RMNI)

Wypowiedzi prognozujące

Pewne wypowiedzi w niniejszej informacji prasowej nie odnoszą się do danych historycznych, lecz stanowią wypowiedzi prognozujące na potrzeby zasad „Safe Harbor” zgodnie z Ustawą o reformie przepisów procesowych dotyczących papierów wartościowych z 1995 r. (Securities Litigation Reform Act of 1995). Słowa takie jak: „może”, „powinien”, „byłby”, „planuje”, „zamierza”, „przewiduje” „wierzy”, „szacuje”, „prognozuje”, „potencjalny”, „wydaje się”, „ma zamiar”, „kontynuuje”, „przyszłość”, „oczekuje”, „prognozy” oraz podobne wyrażenia wskazują na wypowiedzi prognozujące. Wypowiedzi prognozujące obejmują m.in. wypowiedzi dotyczące oczekiwań spółki względem przyszłych wydarzeń, możliwości, globalnej ekspansji i innych inicjatyw rozwojowych oraz inwestycji spółki w te inicjatywy. Wypowiedzi te oparte są na różnych założeniach i bieżących oczekiwaniach kierownictwa spółki, nie są prognozami faktycznych wyników ani nie odnoszą się do danych historycznych. Takie wypowiedzi prognozujące podlegają czynnikom ryzyka i niepewności dotyczącym działalności spółki Rimini Street, przy czym rzeczywiste rezultaty mogą znacznie odbiegać od treści wypowiedzi prognozujących. Ryzyka i niepewności obejmują m.in. niekorzystne rozstrzygnięcia i koszty związane z toczącymi się postępowaniami sądowymi lub nowymi postępowaniami sądowymi; zmiany otoczenia biznesowego, w którym prowadzi działalność Rimini Street, w tym wpływ wszelkich recesyjnych tendencji gospodarczych i wahania kursów walut, i zmiany ogólnych warunków finansowych, gospodarczych, regulacyjnych i politycznych wpływających na branżę, w której prowadzi działalność Rimini Street, oraz na branże, w których działalność prowadzą nasi klienci; ewolucję w środowisku zarządzania i wsparcia oprogramowania dla przedsiębiorstw, której doświadczają nasi klienci i potencjalni klienci, a także naszą zdolność do pozyskania i utrzymania klientów oraz dalszego rozwoju naszej bazy klientów; istotny poziom konkurencji w branży usług wsparcia w zakresie oprogramowania; wdrażanie przez klientów naszej rozbudowanej gamy produktów i usług oraz produktów i usług przewidzianych do wprowadzenia na rynek w przyszłości; naszą zdolność do utrzymania lub osiągnięcia wzrostu dochodów lub rentowności oraz zarządzania kosztami uzyskania przychodów; szacunkowe dane dotyczące łącznego obsługiwanego przez nas rynku oraz spodziewane oszczędności klientów w stosunku do korzystania z usług innych dostawców; zmienność naszego cyklu sprzedaży oraz ryzyko związane ze wskaźnikami utrzymania; utratę co najmniej jednego członka zespołu zarządzającego; naszą zdolność do pozyskiwania i utrzymywania wykwalifikowanych pracowników oraz kluczowego personelu; trudności w zarządzaniu kwestią rentowności wzrostu; konieczność i możliwość zgromadzenia dodatkowego kapitału lub obsługi zadłużenia na korzystnych warunkach i zdolność spółki do generowania przepływów pieniężnych z działalności operacyjnej pozwalającą na zwiększone finansowanie inicjatyw rozwojowych; wpływ kwestii związanych z ochroną środowiska, sprawami społecznymi i ładem korporacyjnym (ESG); działania w odpowiedzi na wszelkie utrzymujące się skutki pandemii COVID-19 oraz jej skutki gospodarcze, operacyjne i finansowe na działalność spółki; ryzyko związane z prowadzeniem działalności na szczeblu globalnym; naszą zdolność do zapobiegania nieuprawnionemu dostępowi do naszych systemów informatycznych i innym zagrożeniom cyberbezpieczeństwa, ochrony informacji poufnych naszych pracowników i klientów i zachowania zgodności z przepisami dotyczącymi prywatności i ochrony danych; naszą zdolność do utrzymania skutecznego systemu kontroli wewnętrznej nad sprawozdawczością finansową; naszą zdolność do utrzymania, ochrony i rozwoju naszej marki oraz własności intelektualnej; zmiany w przepisach i uregulowaniach, w tym zmiany w przepisach podatkowych lub niekorzystne skutki naszych interpretacji podatkowych, lub niezdolność do ustanowienia przez nas odpowiednich rezerw na zdarzenia podatkowe; wpływ naszych bieżących zobowiązań w zakresie obsługi zadłużenia w związku z naszym kredytem oraz zobowiązań finansowych i operacyjnych związanych z naszą działalnością i powiązanym ryzykiem stopy procentowej, w tym niepewności związanej z przejściem na SOFR lub inne wskaźniki referencyjne stopy procentowej; wystarczającą ilość środków pieniężnych i ich ekwiwalentów pozwalającą na spełnienie wymogu zachowania płynności; ilość i harmonogram wykupów, jeżeli będą realizowane, w ramach naszego programu wykupu akcji oraz naszą zdolność do podnoszenia wartości dla akcjonariuszy w ramach takiego programu; niepewność co do wartości długoterminowej kapitałowych papierów wartościowych Rimini Street; katastrofy zakłócające naszą działalność lub działalność naszych klientów, oraz ryzyka omawiane w rozdziale pt. „Czynniki ryzyka” w Sprawozdaniu Kwartalnym Rimini Street złożonym na formularzu 10-Q z dnia 3 maja 2023 r. i okresowo aktualizowanym przez kolejne Sprawozdania Roczne na Formularzu 10-K, Sprawozdania Kwartalne na Formularzu 10-Q i Sprawozdania Bieżące na Formularzu 8-K, oraz inne dokumenty składane przez Rimini Street w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (Securities and Exchange Commission). Ponadto wypowiedzi prognozujące zawierają oczekiwania, plany i prognozy przyszłych wydarzeń i opinie aktualne na dzień publikacji niniejszej informacji prasowej przez Rimini Street. Rimini Street przewiduje, że kolejne wydarzenia i kierunki rozwoju sytuacji wpłyną na zmianę oceny spółki Rimini Street. O ile Rimini Street może podjąć decyzję o aktualizacji wypowiedzi prognozujących w przyszłości, nie przyjmuje żadnego zobowiązania w tym względzie, z wyjątkiem sytuacji, gdy jest to wymagane przez prawo. Niniejsze wypowiedzi prognozujące nie powinny być traktowane jako rzetelna ocena spółki Rimini Street w terminie po dacie publikacji niniejszej informacji prasowej.

© 2023 Rimini Street, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. „Rimini Street” jest znakiem towarowym zarejestrowanym przez spółkę Rimini Street, Inc. w Stanach Zjednoczonych i innych krajach, przy czym nazwa i logotyp Rimini Street, jak również logo z nich utworzone, oraz inne znaki z oznaczeniem TM są znakami towarowymi należącymi do Rimini Street, Inc. Pozostałe znaki towarowe pozostają własnością spółek, które je zarejestrowały, przy czym spółka Rimini Street nie jest powiązana z żadnym z tych posiadaczy znaków towarowych czy spółek ani ich nie promuje.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230622995941/pl/ 

Źródło: Rimini Street, Inc.

KONTAKT:

Janet Ravin

wiceprezes ds. globalnej komunikacji

Rimini Street, Inc.

tel.+1 702 285-3532

e-mail: pr@riministreet.com 

Źródło informacji: Business Wire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 23.06.2023, 08:45
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii