Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Tu granica między fizyczną a zdalną obecnością obsługi ulega zatarciu…
W pionierskim R-ShowRoom’ie, klient ma możliwość przetestowania wszystkich foteli masujących z oferty, w realnym salonie przy zdalnej asyście eksperta, który może czynnie uczestniczyć w wizycie z dowolnego miejsca na świecie. Komunikacja przebiega naturalnie, w czasie rzeczywistym. Doradca ma pełny wgląd i kontrolę nad salonem wystawowym. Całość systemu jest skonfigurowana z wykorzystaniem aktualnie najbardziej zaawansowanych technologii audiowizualnych, internetowych, komunikacyjnych, czy zdalnego dostępu. Stworzenie go było możliwe, dzięki ogromnemu rozwojowi technologii pracy zdalnej, jaki dokonał się szczególnie intensywnie po 2020 r.
Jak zrodził się pomysł?
Fotele masujące są dość specyficznym produktem, które do świadomego wyboru najbardziej odpowiedniego modelu, wymagają wcześniejszych testów, odczucia masażu na własnej skórze, czego strona internetowa nie jest w stanie oddać. Zarówno ich wysyłka, montaż czy zwrot nie są tak łatwe, jak w przypadku kosmetyków czy odzieży. Procesy te, stanowią wyzwanie, głównie ze względu na gabaryty foteli. Tak właśnie pojawił się pomysł na półautonomiczne salony wystawowe – gdziekolwiek na świecie (podobnie jak e-commerce), nastawione na już zainteresowanego, nieprzypadkowego klienta. Za sprawą takiego rozwiązania, ekspercka obsługa, która jest elementem wpisanym w wizję i misję Rest Lords, może odbywać się z każdego miejsca na świecie i co najważniejsze niekoniecznie z tego samego, co salon.
Jak przebiega wizyta w R-ShowRoom’ie?
Klient znajduje w internecie fotel masujący, zauważa możliwość jego przetestowania w półautonomicznym salonie, rezerwuje więc wizytę. Przed wizytą, doradca omawia jej przebieg telefonicznie, by zmaksymalizować komfort wizyty. W kolejnym etapie, klient otrzymuje SMS-em dostęp w postaci kodu, który umożliwia wejście do R-ShowRoom’u. Tuż przed wizytą doradca przygotowuje salon do wizyty – może zarządzać wszystkim funkcjami salonu (odblokowuje salon, wyłącza alarm, ustawia odpowiednią temperaturę, uruchamia cały sprzęt). Nadchodzi godzina spotkania, klient wprowadza indywidualny kod, otwiera drzwi i już od progu wita go doradca. Rozpoczyna się ekscytująca wizyta w wyjątkowym salonie. Klient swobodnie testuje fotele masujące, dotyka tapicerki, ma okazję na własnej skórze poczuć, czym jest masaż, może zadawać pytania, na które odpowie doradca. To czas, kiedy klient, może upewnić się o słuszności wyboru. Pewny swojej decyzji, już w salonie może złożyć zamówienie na fotel, który może zostać dostarczony do niego nawet już następnego dnia. Wizyta w R-ShowRoom’ie to nie tylko niesamowite doświadczenie dla klienta, ale też pełny komfort, gdzie wszystkie fotele i doradca są tylko dla niego. Nie ma możliwości, aby w tym momencie przebieg wizyty zakłócał inny klient. W końcu Tu liczy się tylko Twoje dobre samopoczucie!
Przebieg wizyty najlepiej sprawdzić osobiście, a przedsmakiem niech będzie ten krótki film: https://youtu.be/VxsKwQ7Xn0w
Rezerwacji wizyty można dokonać pod adresem: r-showroom.restlords.com
O Rest Lords słów kilka…
Firma powstała w 2009 roku i od samego początku specjalizuje się tylko w fotelach masujących. Posiada własną markę – Massaggio. Po 6 latach doświadczeń, w 2015 roku zaczęła działać pod nazwą Rest Lords. Ambicją właścicieli stało się zapewnienie klientom najlepszej na rynku oferty foteli masujących z ponadstandardową obsługą. Hasłem stało się: „Tu liczy się tylko Twoje dobre samopoczucie”. Działalność opiera głównie na e-commerce. Obecnie, oprócz własnej marki Massaggio, jest wyłącznym dystrybutorem Fujiiryoki (najstarsza na świecie marka foteli masujących, ich wynalazca), Keyton (jedyny europejski producent foteli masujących, oferujący fotele personalizowane), iRest (światowy potentat produkcji foteli masujących). Rest Lords posiada salony wystawowe w rodzimym Olsztynie, Wrocławiu oraz w Holandii w modelu franczyzowym. Firma szczyci się doskonałymi opiniami i ogromnym zaufaniem klientów. Półautonomiczne salony wystawowe R-ShowRoom są kolejnym krokiem w rozwoju marki.
KONTAKT:
e-mail: ewelina.tylman@restlords.com
Źródło informacji: Rest Lords Sp. z o.o.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.06.2023, 12:42 |
Źródło informacji | Rest Lords Sp. z o.o. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Konferencja prasowa pt. „Stop miliardowi mniej na system ochrony zdrowia psychicznego w przyszłym roku. Stop likwidacji Centrów Zdrowia Psychicznego” PAP
Termin: 16.09.2025, godz. 14:00- 18.09.2025, 11:44
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Ogólnopolskie Stowarzyszenie Centrów Zdrowia Psychicznego
-
Image
Cichy nałóg XXI wieku, który zabiera Ci ponad 4 godziny dziennie
Codziennie spędzamy średnio ponad 4 godziny, patrząc w ekran telefonu (+6 godzin w przypadku pokolenia Z). Scrollujemy wszędzie - w tramwaju, w łóżku, przy biurku czy obiedzie. Od czasu pandemii i popularyzacji krótkich filmów (TikTok, Reels) czas przed ekranem znacząco wzrósł. Psycholodzy mówią już o nowej formie uzależnienia.- 17.09.2025, 11:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Scrolly
-
Image
Kantar Polska: Polacy jedzą coraz więcej warzyw
Jeszcze nigdy tak wielu Polaków nie jadło tak wielu różnych warzyw, jak w lecie 2025 roku. Sierpniowe deklaracje konsumpcji wszystkich najpopularniejszych gatunków były najwyższe w historii monitoringu Kantar Polska. Rekordowy był również wskaźnik różnorodności spożycia warzyw i owoców przez Polaków. Wśród najpopularniejszych gatunków sierpnia znalazły się pomidory, ogórki i cebula. Najwyższe wzrosty „sierpień do sierpnia” zanotowały fasolka szparagowa, papryka i buraki ćwikłowe.- 17.09.2025, 09:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ