Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Kampania została sfinansowana z Funduszu Promocji Mleka. Jej celem jest przedstawienie korzyści płynących z codziennego spożywania polskich produktów mlecznych, zarówno dla zdrowia, jak i kulinarnych doznań. Akcja ma zasięg ogólnopolski i skierowana jest do szerokiego grona odbiorców - od najmłodszych, przez młodzież, dorosłych, aż po seniorów.
Organizatorzy stawiają na edukację, chcąc podnieść świadomość społeczną na temat wartości odżywczej produktów mlecznych, jak również procesów związanych z produkcją i przetwórstwem mleka. Starają się dotrzeć do Polaków z informacją o korzyściach płynących z codziennego spożywania produktów mlecznych. Nie tylko promują te produkty, ale także zwiększają wiedzę społeczeństwa o jakości produktów mlecznych, co pozwala na budowanie pozytywnego wizerunku całego sektora mlecznego.
Dlatego „Polskie produkty mleczne każdego dnia” to nie tylko hasło, ale przede wszystkim szereg działań promocyjnych i edukacyjnych, które odbędą się od czerwca do grudnia 2023 roku. Aktywności te pojawią się zarówno w telewizji, jak i w internecie.
W 9 odcinkach „Pytania na Śniadanie” w TVP2, w kącikach kulinarnych zaprezentowane zostaną propozycje mlecznych dań na każdy posiłek dnia - od energetycznego śniadania, po syty obiad, aż do lekkiej kolacji. Pokazane dania będą podane w estetyczny sposób, z dbałością o detal, a do każdej propozycji zostaną dodane informacje o mleku i jego przetworach.
Dla miłośników tradycyjnych dań organizatorzy kampanii przygotowali serię programów kulinarnych „Nasze najpyszniejsze”. Gospodarzem odcinków został Kuba Steuermark, znany i ceniony kucharz, który wraz z laureatkami i finalistkami konkursu Miss Polonia, będzie kulinarnie podróżować po różnych regionach Polski. W programie widzowie zobaczą tradycyjne przepisy na dania, w których kluczową rolę odgrywają mleko i jego przetwory.
Kampania nie ominie również internetu. Z myślą o użytkownikach mediów społecznościowych, powstały specjalnie przygotowane profile na Facebooku (https://www.facebook.com/polskie.produkty.mleczne/) i Instagramie (https://www.instagram.com/mlekokazdegodnia/), gdzie do końca grudnia będą publikowane posty z kulinarnymi inspiracjami, ciekawostkami i poradami dotyczącymi mleka i jego przetworów.
Kuba Steuermark na swoim profilu na Facebooku (https://www.facebook.com/KubaSteuermark) poprowadzi cykl krótkich filmów, w których razem z gościem opowie, dlaczego mleko i jego przetwory są tak ważne w diecie różnych grup wiekowych. Z kolei influencerka, Magda Rudak (https://www.instagram.com/kabeliska/), podzieli się swoimi mlecznymi inspiracjami. Na swoim profilu Magda pokaże, jak często korzysta z produktów mlecznych w swojej kuchni i zaproponuje smaczne dania do samodzielnego przygotowania.
Dla fanów podcastów organizatorzy przygotowali odcinki „Mlecznego podcastu”, które pojawią się w sieci jesienią. W nich, wspólnie z dietetykiem, zostaną przedstawione produkty mleczne i ich pozytywny wpływ na nasze zdrowie.
Organizatorzy zapraszają wszystkich do aktywnego śledzenia kampanii i odkrywania mlecznych inspiracji. Polskie produkty mleczne to coś więcej niż tylko element diety - to tradycja i smak, który warto docenić na co dzień. Pamiętajmy o tym, korzystając z polskich produktów mlecznych.
Organizatorem kampanii „Polskie produkty mleczne każdego dnia” jest Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich Zw. Rew. w Warszawie. Partnerami są: Niezależny Samorządny Związek Zawodowy Rolników Indywidualnych SOLIDARNOŚĆ i Polski Związek Zawodowy Rolników. Patronat nad całością działań objęła Fundacja Instytut Matki i Dziecka.
Kampania sfinansowana z Funduszu Promocji Mleka.
Źródło informacji: capital24tv.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.06.2023, 12:49 |
Źródło informacji | capital24tv.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
NIKE, Inc. Signs Historic Partnership Extension With NBA, WNBA and NBA G League Through 2037
12-Year Global Agreement as the Leagues’ Exclusive On-Court Uniform and Apparel Provider to Deliver Innovation and Storytelling for the Next Generation of Players and Fans.- 22.10.2024, 09:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
Już 23 października na stacjach Circle K promocyjne zestawy z napojem w cenie 6 zł - idealne na śniadanie lub lunch
Polacy coraz chętniej jedzą poza domem, a niemal połowa z nich wybiera zestawy obiadowe z napojem [1]. W odpowiedzi na tę tendencję kanadyjska sieć Circle K przygotowała kolejną edycję promocji „Food Day”. Już w środę, 23 października, w godzinach 6:00-18:00, klienci z kartą lojalnościową Circle K EXTRA będą mogli nabyć wybrany zestaw z napojem za jedyne 6 zł.- 21.10.2024, 12:04
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Circle K