Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Kampania została sfinansowana z Funduszu Promocji Mleka. Jej celem jest przedstawienie korzyści płynących z codziennego spożywania polskich produktów mlecznych, zarówno dla zdrowia, jak i kulinarnych doznań. Akcja ma zasięg ogólnopolski i skierowana jest do szerokiego grona odbiorców - od najmłodszych, przez młodzież, dorosłych, aż po seniorów.
Organizatorzy stawiają na edukację, chcąc podnieść świadomość społeczną na temat wartości odżywczej produktów mlecznych, jak również procesów związanych z produkcją i przetwórstwem mleka. Starają się dotrzeć do Polaków z informacją o korzyściach płynących z codziennego spożywania produktów mlecznych. Nie tylko promują te produkty, ale także zwiększają wiedzę społeczeństwa o jakości produktów mlecznych, co pozwala na budowanie pozytywnego wizerunku całego sektora mlecznego.
Dlatego „Polskie produkty mleczne każdego dnia” to nie tylko hasło, ale przede wszystkim szereg działań promocyjnych i edukacyjnych, które odbędą się od czerwca do grudnia 2023 roku. Aktywności te pojawią się zarówno w telewizji, jak i w internecie.
W 9 odcinkach „Pytania na Śniadanie” w TVP2, w kącikach kulinarnych zaprezentowane zostaną propozycje mlecznych dań na każdy posiłek dnia - od energetycznego śniadania, po syty obiad, aż do lekkiej kolacji. Pokazane dania będą podane w estetyczny sposób, z dbałością o detal, a do każdej propozycji zostaną dodane informacje o mleku i jego przetworach.
Dla miłośników tradycyjnych dań organizatorzy kampanii przygotowali serię programów kulinarnych „Nasze najpyszniejsze”. Gospodarzem odcinków został Kuba Steuermark, znany i ceniony kucharz, który wraz z laureatkami i finalistkami konkursu Miss Polonia, będzie kulinarnie podróżować po różnych regionach Polski. W programie widzowie zobaczą tradycyjne przepisy na dania, w których kluczową rolę odgrywają mleko i jego przetwory.
Kampania nie ominie również internetu. Z myślą o użytkownikach mediów społecznościowych, powstały specjalnie przygotowane profile na Facebooku (https://www.facebook.com/polskie.produkty.mleczne/) i Instagramie (https://www.instagram.com/mlekokazdegodnia/), gdzie do końca grudnia będą publikowane posty z kulinarnymi inspiracjami, ciekawostkami i poradami dotyczącymi mleka i jego przetworów.
Kuba Steuermark na swoim profilu na Facebooku (https://www.facebook.com/KubaSteuermark) poprowadzi cykl krótkich filmów, w których razem z gościem opowie, dlaczego mleko i jego przetwory są tak ważne w diecie różnych grup wiekowych. Z kolei influencerka, Magda Rudak (https://www.instagram.com/kabeliska/), podzieli się swoimi mlecznymi inspiracjami. Na swoim profilu Magda pokaże, jak często korzysta z produktów mlecznych w swojej kuchni i zaproponuje smaczne dania do samodzielnego przygotowania.
Dla fanów podcastów organizatorzy przygotowali odcinki „Mlecznego podcastu”, które pojawią się w sieci jesienią. W nich, wspólnie z dietetykiem, zostaną przedstawione produkty mleczne i ich pozytywny wpływ na nasze zdrowie.
Organizatorzy zapraszają wszystkich do aktywnego śledzenia kampanii i odkrywania mlecznych inspiracji. Polskie produkty mleczne to coś więcej niż tylko element diety - to tradycja i smak, który warto docenić na co dzień. Pamiętajmy o tym, korzystając z polskich produktów mlecznych.
Organizatorem kampanii „Polskie produkty mleczne każdego dnia” jest Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich Zw. Rew. w Warszawie. Partnerami są: Niezależny Samorządny Związek Zawodowy Rolników Indywidualnych SOLIDARNOŚĆ i Polski Związek Zawodowy Rolników. Patronat nad całością działań objęła Fundacja Instytut Matki i Dziecka.
Kampania sfinansowana z Funduszu Promocji Mleka.
Źródło informacji: capital24tv.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.06.2023, 12:49 |
Źródło informacji | capital24tv.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Światowy Dzień Rzucania Palenia: młodzież ma zbyt łatwy dostęp do produktów nikotynowych PAP
- 22.11.2024, 15:06
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
III Forum Bezpiecznej Żywności w Warszawie. Green REV Institute i Koalicja Future Food 4 Climate zapraszają
26 listopada 2024 w godzinach 10:30-15:30, w Bibliotece Publicznej m.st. Warszawy, już po raz trzeci odbędzie się Forum Bezpiecznej Żywności - wydarzenie organizowane przez Green REV Institute oraz koalicję Future Food 4 Climate. Wydarzenie jest wspierane przez Ambasadę Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej oraz European Climate Foundation. III Forum Bezpiecznej Żywności zostało objęte patronatem honorowym Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy.- 21.11.2024, 12:54
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Green REV Institute
-
Image
Za nami wielki finał turnieju piłkarskiego „Z Orlika na Stadion”
19 listopada na PGE narodowym w Warszawie odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Młode zawodniczki oraz młodzi zawodnicy z najlepszych drużyn z całej Polski, w trzech kategoriach wiekowych do lat 13, 14 i 15, pokazali swój talent, determinację i ducha fair play. Drużyny JS Smart.pl Krosno, Dream Team Wrocław, Katowiczanki, Osiemnastka Olsztyn, SMS Stal Rzeszów, ZSP Książenice - to wielcy zwycięzcy rozgrywek w swoich kategoriach wiekowych.- 20.11.2024, 15:17
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PZU