Newsletter

Partnerstwo Hisense z Discovery zachęca klientów do „odnalezienia ich misji X” poprzez inspirowanie ducha eksploracji i ciekawości

10.07.2023, 09:19aktualizacja: 10.07.2023, 09:21

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire
PR Newswire

QINGDAO, Chiny, 10 lipca 2023 r. /PRNewswire/ -- Hisense, czołowa międzynarodowa marka urządzeń domowych i elektroniki użytkowej, nawiązała współpracę z kanałem dokumentalnym Discovery w celu zachęcenia klientów do eksplorowania nowych światów i „odnalezienia ich Misji X”.

W ramach tej współpracy, te dwie firmy stworzyły cykl treści dokumentujących przygody Ping Fana, podwodnego fotografa, który poszukuje swojej własnej Misji X poprzez niezrównaną umiejętność uchwycenia najbardziej urzekających i odległych miejsc na świecie.

Wyruszając na wyprawę obejmującą nurkowanie w jaskiniach w celu odkrycia sekretów tajemniczych meksykańskich grot, które Majowie uważali za wrota do świata umarłych, Ping został sfilmowany w momencie odnalezienia jego własnej Misji X dzięki temu partnerstwu. Lecz Misja X nie ogranicza się wyłącznie do Pinga czy nurkowania. Jest to sposób myślenia, który każdy może przyjąć: postawa podkreślająca odkrycia, eksplorowanie i ciekawość, które w ostatecznym rozrachunku są siłą napędową jakości życia i szczęścia ludzi.

Firma Hisense wyznaczyła sobie swoją własną Misję X w poszukiwaniu drogi do realizacji celu, jakim jest doskonała jakość obrazu. Chociaż firma ta wie, że to duże wyzwanie, jest pewna, że osiągnie sukces w tym obszarze. Misja ta szczególnie uwidacznia się w nowym telewizorze ULED X, który umożliwia widzom doświadczenie prawdziwej głębi barw. Dzięki 20 000 diodom mini-LED, na rynku pojawiły się najjaśniejsze odcienie bieli i najciemniejsze odcienie czerni ze wszystkich telewizorów, co przekłada się na trzykrotnie mocniejszy kontrast w porównaniu z telewizorami OLED. Całą serią produktów ULED, nie tylko najnowszy ULED X, zaprojektowano w celu zapewnienia użytkownikom najlepszych doświadczeń audiowizualnych i możliwości spełnienia ich różnorodnych potrzeb.

Film dokumentalny, który przedstawia zapierające dech w piersiach ujęcia podwodnej jaskini i to w jaki sposób Ping je uchwycił jest demonstracją tej technologii w najlepszym wydaniu, ze wszystkimi ciemnymi zakamarkami jaskiń w mocnym kontraście z ostrymi plamami światła z latarki Pinga.

Pełny film dokumentalny dostępny jest na kanałach społecznościowych Hisense, a transmisja na żywo Master Class Livestream odbędzie się o godz. 13:00 EDT, 14 lipca, na kanale YouTube.

Hisense

Hisense to czołowa globalna marka sprzętu AGD i elektroniki użytkowej. Działalność Hisense obejmuje produkty multimedialne (z naciskiem na Smart TV), sprzęt AGD oraz inteligentne informacje IT. W ostatnim czasie firma Hisense notuje gwałtowny rozwój i obecnie działa w ponad 160 krajach.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2148047/KV.jpg 
Materiał filmowy - https://www.youtube.com/watch?v=Ey7DIPP5cug 
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2007399/Hisense_Logo.jpg 

Źródło: Hisense

KONTAKT:
e-mail: patrick.chen@bluecurrentgroup.com 

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.07.2023, 09:19
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ