Pobierz materiał i Publikuj za darmo
BERLIN, 4 września 2023 r. /PRNewswire/ -- Globalny producent elektroniki użytkowej i urządzeń domowych Hisense ogłosił, że został globalnym sponsorem Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2024™. To już trzeci turniej UEFA EURO sponsorowany przez Hisense po dwóch udanych edycjach. Firma ma na koncie także udane sponsorowanie Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2022™. W ramach umowy Hisense uzyska również prawa sponsoringowe do turniejów kwalifikacyjnych Mistrzostw Europy UEFA w latach 2023-24 i 2025-26, finałów Ligi Narodów UEFA w 2025 r., turnieju UEFA U21 EURO 2025, Finalissima 2024 i UEFA Futsal 2026.
Guy-Laurent Epstein, dyrektor ds. marketingu UEFA, chwalił Hisense za przedłużenie współpracy, mówiąc: „Bardzo się cieszę, że spółkę Hisense nadal angażuje się w europejski futbol jako oficjalny Partner turnieju UEFA EURO 2024™, który będzie już trzecią z rzędu edycją, którą sponsoruje. Technologie firmy Hisense wciąż pomagają zwiększać dostępność futbolu i dawać jeszcze większą radość kibicom na całym świecie”.
Marketing sportowy pozostaje kluczowym elementem globalnej strategi rozwojowej i budowania rozpoznawalności marki Hisense na całym świecie. Spółka Hisense niemal dwukrotnie podniosła swoją rozpoznawalność w okresie ostatnich pięciu lat.
Po ogłoszeniu sponsorowania nadchodzących mistrzostw UEFA EURO 2024™, Fisher Yu, prezes Hisense Group Holdings Co., Ltd zauważył w trakcie przemowy otwierającej na targach IFA 2023, że Hisense potrafi dotrzeć do konsumentów z całego świata poprzez sponsorowanie wydarzeń sportowych, co jest doskonałym sposobem budowania zaufania do marki. W ramach dalszych działań na rzecz budowania marki, Hisense zapewni fanom z całego świata niespotykane wrażenia z oglądania turnieju UEFA EURO 2024™, dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technologii podnoszących jakość obrazu.
Od oszczędzających energię urządzeń Laser TV po globalne inicjatywy ochrony środowiska, Hisense inwestuje w innowacje i zapewnianie ekologicznych produktów dla konsumentów chcących żyć lepiej.
Przez lata Hisense nieprzerwanie dążył do budowania zażyłych relacji ze swoimi klientami z całego świata, niezależnie od miejsca, z którego pochodzą i języka, którym mówią, aby móc lepiej zrozumieć i zaspokajać ich indywidualne potrzeby, podnosząc jakość i wrażenia z codziennego życia.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2199498/1.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2199786/2.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2199787/3.jpg
Źródło: Hisense
KONTAKT
Patrick Chen
e-mail: patrick.chen@bluecurrentgroup.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 04.09.2023, 08:52 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |