Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- Polskie Linie Lotnicze LOT poinformowały o wprowadzeniu kolejnych zmian na swoich pokładach, dotyczących nowej porcelany w LOT Business Class i LOT Premium Economy. Wszystko po to, by podnosić jakość usług i doświadczeń pasażerów.
- Nową zastawę przewoźnikowi dostarczy hiszpański producent Kaelis Group. Jego produkty charakteryzuje nowoczesny design, ale także niezwykle lekka forma. Dzięki znacznie niższej wadze, pozwolą ograniczyć zużycie paliwa i zmniejszyć ślad węglowy operacji.
- W komplecie nowej porcelany nie mogło zabraknąć polskiego akcentu, dlatego jeden z talerzy pochodzić będzie z Zakładów Porcelany Stołowej Karolina, polskiej firmy istniejącej na rynku od ponad 160 lat.
Wprowadzenie nowej porcelany na gościnne pokłady Polskich Linii Lotniczych LOT w LOT Business Class i LOT Premium Economy jest kolejnym etapem kampanii „Kolekcja wysokich lotów”. Jest to proces zmian w ofercie produktu pokładowego, które mają na celu unowocześnienie i odświeżenie oferty przewoźnika. Wymiana porcelany będzie wprowadzana na pokłady stopniowo. Na ten moment pasażerowie mogą ją już spotkać podczas rejsów do USA i Kanady. Następnymi etapami będzie wymiana zastawy na rejsach do Azji oraz w LOT Business Class rejsów krótkodystansowych.
“Cieszę się, że możemy zaprezentować Państwu kolejne udogodnienia, które doskonale oddają to, w jakim kierunku rozwija się nasza firma. Do tej współpracy zaprosiliśmy bardzo doświadczonego producenta, którego produkty charakteryzują się wyjątkową dbałością o detale. Projektując wspólnie porcelanę poszukiwaliśmy rozwiązań dobrze prezentujących nasze menu, które regularnie zmieniamy zgodnie z oczekiwaniami pasażerów, inspirując się zarówno kuchnią polską, jak i tradycjami kulinarnymi z destynacji, do których latamy. Ważne więc było dla nas także to, aby wprowadzić na pokłady nowe, świeże formy, które jednocześnie będą ponadczasowe” - mówi Izabela Leszczyńska, dyrektor Biura Rozwoju Produktu i Customer Experience.
Nową zastawę porcelanową na pokłady narodowego przewoźnika dostarczy hiszpański producent Kaelis Group. Co warte podkreślenia, została ona w całości zaprojektowana specjalnie dla PLL LOT. Dzięki nowoczesnej stylistyce pozwoli lepiej zaprezentować dania, podnieść satysfakcję i poziom doświadczeń ze spożywanych posiłków. Cały zestaw składa się z 11 elementów - małego talerzyka na przystawkę, miseczki na sałatkę, dużego talerza na przystawkę, porcelanowej casseroli do podgrzewania, filiżanki do espresso, filiżanki do cappuccino, talerzyka na masło, kubka, podstawki, dużego talerza na danie główne oraz miski na zupę.
Mając na uwadze, jak ważne jest dla Polskich Linii Lotniczych LOT wspieranie polskich przedsiębiorstw, w nowej zastawie nie mogło zabraknąć także akcentu pochodzącego z kraju nad Wisłą. Narodowy przewoźnik do kompletu dołączył jeden wyjątkowy element - talerz do dania głównego, wyprodukowany przez polskie Zakłady Porcelany Stołowej Karolina. Warto podkreślić, że producent na rynku obecny jest od ponad 160 lat.
Nowa porcelana to kolejny etap wprowadzania zmian w ofercie PLL LOT. W ostatnich miesiącach narodowe linie informowały na temat współpracy z polską, innowacyjną marką Phenomé, która dostarcza na pokłady LOT Business Class kosmetyczkę wypełnioną naturalnymi produktami. Wcześniej PLL LOT i Krosno Glass ogłosiły długofalową współpracę w zakresie dostaw szkła na pokłady samolotów w LOT Business Class i LOT Premium Economy. Dzięki kooperacji produkty z krośnieńskiej huty dotrą do ponad 100 portów lotniczych w Afryce, Ameryce Północnej, Azji i Europie.
Polskie Linie Lotnicze LOT to nowoczesny przewoźnik łączący Europę Środkową i Wschodnią ze światem. W ofercie LOT-u są bezpośrednie rejsy dalekodystansowe do portów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Japonii i Korei Południowej. Polski przewoźnik konsekwentnie zwiększa częstotliwość i poprawia ofertę na tych kierunkach, wzmacniając tym samym swoją pozycję na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Połączenia dalekiego zasięgu obsługuje Boeingami 787 Dreamliner, jednymi z najnowocześniejszych szerokokadłubowych samolotów świata. Obecny na niebie od 1929 roku, polski przewoźnik jest 12 najstarszą linią lotniczą na świecie, będąc jedną z najbardziej międzynarodowych i rozpoznawalnych polskich marek.
KONTAKT:
Zespół Działu Prasowego
Polskie Linie Lotnicze LOT
tel.: +48 (22) 606 79 19
e-mail: media@lot.pl
Link do wirtualnego Biura Prasowego
Źródło informacji: PLL LOT
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 14.09.2023, 11:43 |
Źródło informacji | PLL LOT |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
EKG 2025: AI, cyberbezpieczeństwo, sieć 5G to filary, na których można budować przewagę konkurencyjną PAP
W dobie globalnej rywalizacji technologicznej, kołem zamachowym krajowych gospodarek jest cyfryzacja. Czy Polska jest gotowa, by wykorzystać stwarzane przez nią szanse? Jakie są nasze mocne punkty, a co powinniśmy zmienić? Próbę odpowiedzi na te pytania podjęli eksperci uczestniczący w panelu pt. „Mapa cyfrowa dla Polski”, który odbył się pierwszego dnia XVII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.- 24.04.2025, 17:12
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Czego nie obejmuje polisa na życie?
Planujesz zakup ubezpieczenia na życie? Zapoznaj się dokładnie z warunkami umowy, ponieważ towarzystwa ubezpieczeniowe zastrzegają w nich, czego nie obejmuje taka polisa. W tym artykule przeczytasz, jakie zapisy (tzw. wyłączenia odpowiedzialności) pojawiają się najczęściej.- 24.04.2025, 15:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: CUK Ubezpieczenia
-
Image
ZPPP Browary Polskie: piwa bezalkoholowe odpowiadają na potrzeby współczesnych piwoszy PAP
97 proc. Polaków próbowało piw bezalkoholowych, a 62 proc. regularnie sięga po „zerówki”. O tym, że piwo bezalkoholowe jest ważną kategorią rynku piwowarskiego, motorem rozwoju branży i szansą na częściowe zrównoważenie trendu spadkowego piw alkoholowych, mówił Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie (ZPPP Browary Polskie) podczas premiery raportu „>>Zerówki<< zmieniają rynek piwa. Rewolucja 0,0 proc. trwa”.- 24.04.2025, 14:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ