Pobierz materiał i Publikuj za darmo

SZANGHAJ, 19 września 2023 r. /PRNewswire/ - Firma Dragon eCommerce, mogąca poszczycić się ponad dwudziestoletnim doświadczeniem na rynkach azjatyckich, ma zaszczyt poinformować o podjęciu strategicznej współpracy z Seeders, renomowaną agencją marketingu internetowego z Holandii. Wspólnie rozpoczynają ekscytującą podróż do obiecującej i dynamicznej sfery marketingu cyfrowego i handlu elektronicznego w regionie tzw. Wielkich Chin (ang.: Greater China).
Jak poruszać się w labiryncie chińskiego marketingu i handlu elektronicznego?
Fabian Schneider, partner zarządzający w Dragon eCommerce, zaznacza - „Spółki zainteresowane dostępem lub rozszerzeniem swojej działalności na rynku chińskim stoją przed poważnymi wyzwaniami związanymi z przejrzystością, rosnącymi kosztami ruchu i tworzeniem atrakcyjnych treści. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że dla międzynarodowych przedsiębiorców chiński marketing cyfrowy, SEO i ekosystemy e-commerce mogą wydawać się labiryntem, dlatego naszą misją jest pomaganie im w poruszaniu się po nim i wprowadzanie przejrzystości. Takie podejście doskonale wpisuje się w podstawowe wartości Seeders i dlatego niezmiernie cieszymy się z tej współpracy”.
Dennis Akkerman, dyrektor generalny Seeders, podziela opinię Fabiana Schneidera i uważa, że taka kooperacja harmonijnie wpisuje się w nadrzędną strategię Seeders, jako transgranicznej agencji marketingowej. „Znakomite osiągnięcia Dragon na polu wspierania międzynarodowych firm w rozkwicie na rynku chińskim, w połączeniu z niezrównaną wiedzą Seeders dotyczącą marketingu internetowego, to gotowy przepis na sukces. Wspólnie chcemy umożliwić szerokiemu gronu przedsiębiorstw rozkwit na tętniącym życiem rynku chińskim”.
Jak odnaleźć się na wyjątkowym chińskim rynku cyfrowym?
Cyfryzacja w regionie Greater China to zupełnie inny świat niż w Europie czy na Zachodzie. Chiny dysponują zróżnicowaną gamą platform internetowych, sieci społecznościowych i wyszukiwarek, które dominują na rynku, w tym Baidu, WeChat i Weibo. Aby odnieść sukces w tym złożonym środowisku dostosowane podejście do marketingu online nie jest tylko przydatnym dodatkiem, ale ma wręcz decydujące znaczenie.
Jak uwolnić potencjał chińskiego rynku?
Nawiązanie współpracy pomiędzy Dragon eCommerce i Seeders oznacza nowy, niezwykle ważny rozdział w chińskim handlu elektronicznym i marketingu online. Dzięki temu, że wspólnie podejmują odważne kroki, są w stanie wspierać klientów poszukujących dostępu, a także sukcesów w regionie Greater China.
Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/2212915/Dragon_eCommerce_Trading_GroupShot.jpg
Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/2213039/Shanghai.jpg
Źródło: Dragon eCommerce Trading
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 19.09.2023, 13:22 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Premiera Nowej Wałowej - prestiżowej inwestycji ROBYG nad brzegiem Motławy
Ekskluzywne osiedle położone tuż nad brzegiem Motławy - tak prezentuje się najnowsza inwestycja ROBYG w Gdańsku. Nowa Wałowa to luksusowy projekt otwierający nową linię produktów premium ROBYG Grand Selection. Inwestycja wyróżnia się unikalną architekturą inspirowaną stoczniowym charakterem miejsca, eleganckimi wnętrzami, najwyższej jakości materiałami oraz bulwarem spacerowym z bujną zielenią i instalacjami artystycznymi.- 30.05.2025, 15:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Robyg
-
Image
Nie tylko taniej, ale sprawniej i mądrzej. Polskie ubezpieczenia muszą obrać kurs na innowacje PAP
Polacy w 2024 roku przeznaczyli na ubezpieczenia 85,7 mld zł - o 8,9 proc. więcej niż w 2023 roku. Kwota ta wciąż jednak nie jest adekwatna zarówno do poziomu zamożności obywateli kraju będącego szóstą gospodarką UE, jak i skali zagrożeń (klimatycznych, demograficznych, geopolitycznych), z którymi, jako społeczeństwo, się mierzymy. Goście XII Kongresu Polskiej Izby Ubezpieczeń zgodzili się, że zmiana tego stanu rzeczy wymaga od wszystkich graczy na rynku większej elastyczności i innowacyjności.- 30.05.2025, 14:57
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Lepiej zapobiegać szkodom niż je likwidować. Polska potrzebuje strategii odporności na katastrofy PAP
Dla uczestników XII Kongresu Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU) ubezpieczenia są nie tylko narzędziem ochrony majątku, ale przede wszystkim fundamentem budowania zaufania społecznego i gospodarczego. Ubezpieczenia nie eliminują całego ryzyka, ale sprawiają, że można łatwiej poradzić sobie z trudnymi sytuacjami.- 30.05.2025, 13:18
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ