Newsletter

Dragon eCommerce i Seeders nawiązują współpracę, dążąc do przejęcia rynku marketingu cyfrowego w Chinach

19.09.2023, 13:22aktualizacja: 19.09.2023, 13:36

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Dragon eCommerce Trading (1)
PR Newswire/Dragon eCommerce Trading (1)

SZANGHAJ, 19 września 2023 r. /PRNewswire/ - Firma Dragon eCommerce, mogąca poszczycić się ponad dwudziestoletnim doświadczeniem na rynkach azjatyckich, ma zaszczyt poinformować o podjęciu strategicznej współpracy z Seeders, renomowaną agencją marketingu internetowego z Holandii. Wspólnie rozpoczynają ekscytującą podróż do obiecującej i dynamicznej sfery marketingu cyfrowego i handlu elektronicznego w regionie tzw. Wielkich Chin (ang.: Greater China).

Jak poruszać się w labiryncie chińskiego marketingu i handlu elektronicznego?

Fabian Schneider, partner zarządzający w Dragon eCommerce, zaznacza - „Spółki zainteresowane dostępem lub rozszerzeniem swojej działalności na rynku chińskim stoją przed poważnymi wyzwaniami związanymi z przejrzystością, rosnącymi kosztami ruchu i tworzeniem atrakcyjnych treści. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że dla międzynarodowych przedsiębiorców chiński marketing cyfrowy, SEO i ekosystemy e-commerce mogą wydawać się labiryntem, dlatego naszą misją jest pomaganie im w poruszaniu się po nim i wprowadzanie przejrzystości. Takie podejście doskonale wpisuje się w podstawowe wartości Seeders i dlatego niezmiernie cieszymy się z tej współpracy”.

Dennis Akkerman, dyrektor generalny Seeders, podziela opinię Fabiana Schneidera i uważa, że taka kooperacja harmonijnie wpisuje się w nadrzędną strategię Seeders, jako transgranicznej agencji marketingowej. „Znakomite osiągnięcia Dragon na polu wspierania międzynarodowych firm w rozkwicie na rynku chińskim, w połączeniu z niezrównaną wiedzą Seeders dotyczącą marketingu internetowego, to gotowy przepis na sukces. Wspólnie chcemy umożliwić szerokiemu gronu przedsiębiorstw rozkwit na tętniącym życiem rynku chińskim”.

Jak odnaleźć się na wyjątkowym chińskim rynku cyfrowym?

Cyfryzacja w regionie Greater China to zupełnie inny świat niż w Europie czy na Zachodzie. Chiny dysponują zróżnicowaną gamą platform internetowych, sieci społecznościowych i wyszukiwarek, które dominują na rynku, w tym Baidu, WeChat i Weibo. Aby odnieść sukces w tym złożonym środowisku dostosowane podejście do marketingu online nie jest tylko przydatnym dodatkiem, ale ma wręcz decydujące znaczenie.

Jak uwolnić potencjał chińskiego rynku?

Nawiązanie współpracy pomiędzy Dragon eCommerce i Seeders oznacza nowy, niezwykle ważny rozdział w chińskim handlu elektronicznym i marketingu online. Dzięki temu, że wspólnie podejmują odważne kroki, są w stanie wspierać klientów poszukujących dostępu, a także sukcesów w regionie Greater China.

Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/2212915/Dragon_eCommerce_Trading_GroupShot.jpg 

Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/2213039/Shanghai.jpg 

Źródło: Dragon eCommerce Trading

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 19.09.2023, 13:22
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ