Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Łódź, Polska--(BUSINESS WIRE)-- Firma Alorica Inc., światowy lider w dziedzinie rozwiązań z zakresu obsługi klienta, otworzyła swoją najnowszą lokalizację w Łodzi.
Jest to najnowszy przykład ich ambitnego planu geodywersyfikacji, firma zainwestowała w Polsce jako integralnej części swojej ekspansji usług, bazując na jej wielojęzycznych możliwościach, wysoce wykwalifikowanych talentach i postępowych inwestycjach cyfrowych.
Wcześniej w tym roku Alorica zapowiedziała swoją ekspansję w regionie EMEA. Wiązało się to z rozpoczęciem działań operacyjnych w Polsce i Egipcie jako uzupełnieniem istniejących już działań w stolicy Bułgarii. Inwestycja ta zorientowana jest na rynki o wysokim wzroście, z elastycznym potencjałem talentów, wykorzystując innowacyjne technologie do angażowania pracowników i klientów poprzez programy pracy zdalnej i biurowej.
Matt Sims, prezes ds. operacji w regionie EMEA w firmie Alorica, podkreślił korzyści, jakie nowe biuro przynosi dla firm poszukujących globalnej ekspansji.
„Nasze elastyczne i skalowalne rozwiązania pozwalają firmom na globalizację ich działalności, szczególnie dzięki naszemu silnemu i szerokiemu wsparciu językowemu. Oferujemy spersonalizowane możliwości dostarczania usług oparte na wieloletniej wiedzy operacyjnej i najlepszych globalnych praktykach” - zapewniał.
Wraz z uruchomieniem nowej lokalizacji Alorica planuje zatrudnienie setek mieszkańców regionu do pracy zarówno na miejscu, jak i zdalnie. Nowe biuro, zajmujące powierzchnię ponad 4700 metrów kwadratowych na dwóch piętrach i strategicznie zlokalizowane w budynku REACT w pobliżu Galerii Łódzkiej, zwiększa początkową zasobność do 650 pracowników i oferuje atrakcyjne udogodnienia, łatwy transport oraz bliskość centrum handlowego, co sprzyja dalszemu rozwojowi gospodarczemu i obiecującym perspektywom kariery dla lokalnych pracowników.
Operacjami w nowej lokalizacji w Łodzi kieruje dyrektor biura Alorica w Polsce, Kamila Woźniakowska, rodowita łodzianka, z imponującym 14-letnim stażem w branży BPO.
„Podróż Kamili rozpoczęła się od pracy w operacjach jako agentka, a jej szeroka wiedza branżowa łączy się z wysokimi kompetencjami w zakresie zarządzania operacjami i projektami. W trakcie swojej kariery, prowadziła projekty mające na celu rozwój działalności biznesowej w dynamicznych warunkach oraz wprawnie zarządzała operacjami z zakresu rozwoju digitalowego, a także relacjami z kluczowymi klientami. Jej lokalne korzenie i biznesowe doświadczenie czynią ją nieocenionym specjalistą zarówno dla Alorica, jak i dla łódzkiego środowiska inwestycyjnego” - powiedział Sims.
Centralnie zlokalizowana nowa siedziba jest tak wyposażona, aby zapewnić wygodne warunki zarówno dla pracowników stacjonarnych, jak i tych pracujących z domu, zaspokajając potrzeby zespołu wielokulturowego i wielojęzycznego. Ta inwestycja podkreśla zaangażowanie Alorica w szerszy proces przekształcania się regionu w centrum biznesu na światowym poziomie. Alorica Polska już zaczęła nawiązywać strategiczne partnerstwa na poziomie lokalnym, aby wzmocnić pozyskiwanie talentów w kraju poprzez współpracę z branżowymi stowarzyszeniami i czołowymi instytucjami edukacyjnymi. W samym zeszłym roku Alorica awansowała ponad 5000 członków zespołu, z których więcej niż połowa to kobiety, co przyczyniło się do zdobycia przez firmę nagrody za osiągnięcia w rozwijaniu i promowaniu kobiet.
„Alorica jest dobrze rozpoznawalnym globalnym dostawcą usług CX i z entuzjazmem zamierzam prowadzić jej działania w moim kraju, gdy firma nadal rośnie w obszarze EMEA” - powiedziała Kamila Wozniakowska, dyrektor biura Alorica Polska. - Alorica wyróżnia się nie tylko dzięki wiodącym w branży rozwiązaniom, ale także dzięki kulturze organizacyjnej, która zdobyła uznanie w świecie. Jako największa rodzinna i należąca do mniejszości firma BPO, Alorica ma głęboko zakorzenione zobowiązanie do różnorodności, inkluzywności oraz idei poprawy życia swoich pracowników, klientów, a także lokalnych społeczności".
Jako świadectwo swojego zaangażowania skoncentrowanego na kliencie, Alorica została wybrana do finału nagród ECCCSAs za najlepsze partnerstwo BPO. To wyróżnienie podkreśla wagę, jaką Alorica przywiązuje do partnerstw z jej klientami, gwarantując, że każda współpraca jest dostosowana do konkretnych potrzeb i przynosi wyjątkowe rezultaty.
O firmie Alorica
Misją Alorica jest dbanie o satysfakcjonujące doświadczenia klienta na dużą skalę. Zespół, składający się z 100 000 specjalistów, technologów i operatorów, współpracuje z globalnymi markami i innowatorami, aby dostarczać spersonalizowane doświadczenie, którego pożąda klient. Dzięki udokumentowanemu rekordowi w tworzeniu długoterminowej lojalności, Alorica cieszy się mierzalnymi rezultatami, sprawdzonymi procesami. Dzięki strategicznym partnerstwom z najlepszymi technologiami, projektuje, integruje i optymalizuje cyfrowe rozwiązania spersonalizowane, które osiągną pożądane przez klientów wyniki teraz i w przyszłości. Alorica napędza innowacje w doświadczeniu klienta dla najlepszych klientów na całym świecie z wielokrotnie nagradzanych operacji firmy w 17 krajach. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź stronę www.alorica.com.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230921359414/pl/.
Źródło: Alorica Inc.
KONTAKT:
Ana Oliveira
Alorica
tel. +351 910 086 170
e-mail: Ana.Oliveira@Alorica.com
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 21.09.2023, 12:25 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |