Newsletter

Nauka i technologie

Wiodący globalny dostawca usług CX tworzy setki miejsc pracy w Łodzi

21.09.2023, 12:25aktualizacja: 21.09.2023, 12:28

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Najnowsza lokalizacja firmy Alorica odpowiada na rosnące zapotrzebowanie na talenty, zapewnia ciągłość działalności i wspiera lokalną gospodarkę.

Łódź, Polska--(BUSINESS WIRE)-- Firma Alorica Inc., światowy lider w dziedzinie rozwiązań z zakresu obsługi klienta, otworzyła swoją najnowszą lokalizację w Łodzi.

Jest to najnowszy przykład ich ambitnego planu geodywersyfikacji, firma zainwestowała w Polsce jako integralnej części swojej ekspansji usług, bazując na jej wielojęzycznych możliwościach, wysoce wykwalifikowanych talentach i postępowych inwestycjach cyfrowych.

Wcześniej w tym roku Alorica zapowiedziała swoją ekspansję w regionie EMEA. Wiązało się to z rozpoczęciem działań operacyjnych w Polsce i Egipcie jako uzupełnieniem istniejących już działań w stolicy Bułgarii. Inwestycja ta zorientowana jest na rynki o wysokim wzroście, z elastycznym potencjałem talentów, wykorzystując innowacyjne technologie do angażowania pracowników i klientów poprzez programy pracy zdalnej i biurowej.

Matt Sims, prezes ds. operacji w regionie EMEA w firmie Alorica, podkreślił korzyści, jakie nowe biuro przynosi dla firm poszukujących globalnej ekspansji.

„Nasze elastyczne i skalowalne rozwiązania pozwalają firmom na globalizację ich działalności, szczególnie dzięki naszemu silnemu i szerokiemu wsparciu językowemu. Oferujemy spersonalizowane możliwości dostarczania usług oparte na wieloletniej wiedzy operacyjnej i najlepszych globalnych praktykach” - zapewniał.

Wraz z uruchomieniem nowej lokalizacji Alorica planuje zatrudnienie setek mieszkańców regionu do pracy zarówno na miejscu, jak i zdalnie. Nowe biuro, zajmujące powierzchnię ponad 4700 metrów kwadratowych na dwóch piętrach i strategicznie zlokalizowane w budynku REACT w pobliżu Galerii Łódzkiej, zwiększa początkową zasobność do 650 pracowników i oferuje atrakcyjne udogodnienia, łatwy transport oraz bliskość centrum handlowego, co sprzyja dalszemu rozwojowi gospodarczemu i obiecującym perspektywom kariery dla lokalnych pracowników.

Operacjami w nowej lokalizacji w Łodzi kieruje dyrektor biura Alorica w Polsce, Kamila Woźniakowska, rodowita łodzianka, z imponującym 14-letnim stażem w branży BPO.

„Podróż Kamili rozpoczęła się od pracy w operacjach jako agentka, a jej szeroka wiedza branżowa łączy się z wysokimi kompetencjami w zakresie zarządzania operacjami i projektami. W trakcie swojej kariery, prowadziła projekty mające na celu rozwój działalności biznesowej w dynamicznych warunkach oraz wprawnie zarządzała operacjami z zakresu rozwoju digitalowego, a także relacjami z kluczowymi klientami. Jej lokalne korzenie i biznesowe doświadczenie czynią ją nieocenionym specjalistą zarówno dla Alorica, jak i dla łódzkiego środowiska inwestycyjnego” - powiedział Sims.

Centralnie zlokalizowana nowa siedziba jest tak wyposażona, aby zapewnić wygodne warunki zarówno dla pracowników stacjonarnych, jak i tych pracujących z domu, zaspokajając potrzeby zespołu wielokulturowego i wielojęzycznego. Ta inwestycja podkreśla zaangażowanie Alorica w szerszy proces przekształcania się regionu w centrum biznesu na światowym poziomie. Alorica Polska już zaczęła nawiązywać strategiczne partnerstwa na poziomie lokalnym, aby wzmocnić pozyskiwanie talentów w kraju poprzez współpracę z branżowymi stowarzyszeniami i czołowymi instytucjami edukacyjnymi. W samym zeszłym roku Alorica awansowała ponad 5000 członków zespołu, z których więcej niż połowa to kobiety, co przyczyniło się do zdobycia przez firmę nagrody za osiągnięcia w rozwijaniu i promowaniu kobiet.

„Alorica jest dobrze rozpoznawalnym globalnym dostawcą usług CX i z entuzjazmem zamierzam prowadzić jej działania w moim kraju, gdy firma nadal rośnie w obszarze EMEA” - powiedziała Kamila Wozniakowska, dyrektor biura Alorica Polska. - Alorica wyróżnia się nie tylko dzięki wiodącym w branży rozwiązaniom, ale także dzięki kulturze organizacyjnej, która zdobyła uznanie w świecie. Jako największa rodzinna i należąca do mniejszości firma BPO, Alorica ma głęboko zakorzenione zobowiązanie do różnorodności, inkluzywności oraz idei poprawy życia swoich pracowników, klientów, a także lokalnych społeczności".

Jako świadectwo swojego zaangażowania skoncentrowanego na kliencie, Alorica została wybrana do finału nagród ECCCSAs za najlepsze partnerstwo BPO. To wyróżnienie podkreśla wagę, jaką Alorica przywiązuje do partnerstw z jej klientami, gwarantując, że każda współpraca jest dostosowana do konkretnych potrzeb i przynosi wyjątkowe rezultaty.

O firmie Alorica

Misją Alorica jest dbanie o satysfakcjonujące doświadczenia klienta na dużą skalę. Zespół, składający się z 100 000 specjalistów, technologów i operatorów, współpracuje z globalnymi markami i innowatorami, aby dostarczać spersonalizowane doświadczenie, którego pożąda klient. Dzięki udokumentowanemu rekordowi w tworzeniu długoterminowej lojalności, Alorica cieszy się mierzalnymi rezultatami, sprawdzonymi procesami. Dzięki strategicznym partnerstwom z najlepszymi technologiami, projektuje, integruje i optymalizuje cyfrowe rozwiązania spersonalizowane, które osiągną pożądane przez klientów wyniki teraz i w przyszłości. Alorica napędza innowacje w doświadczeniu klienta dla najlepszych klientów na całym świecie z wielokrotnie nagradzanych operacji firmy w 17 krajach. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź stronę www.alorica.com.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230921359414/pl/.

Źródło: Alorica Inc.

KONTAKT:

Ana Oliveira

Alorica

tel. +351 910 086 170

e-mail: Ana.Oliveira@Alorica.com

Źródło informacji: Business Wire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.09.2023, 12:25
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ