Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Pluxee - globalny lider na nowe czasy
- Sodexo Benefits and Rewards Services, wiodący globalny partner w zakresie świadczeń pracowniczych i zaangażowania, od dziś działa w Polsce pod nową marką Pluxee Polska (należącą do Pluxee Group).
- Pluxee Group wspiera ponad 500 tysięcy firm w 31 krajach, oferując ponad 250 rozwiązań, które docierają do 36 milionów konsumentów.
- W Polsce kartami przedpłaconymi Pluxee Polska wykonywanych jest nawet pół miliona transakcji tygodniowo, a w nowoczesnej aplikacji Pluxee zarejestrowanych jest ponad 1,2 miliona użytkowników.
- Nowa marka jeszcze lepiej wpisuje się w zmieniające się potrzeby wszystkich interesariuszy oraz pozwala pełniej realizować strategię rozwoju Grupy globalnie.
„Pluxee to już na starcie bardzo silny gracz. W Polsce stoi za nami 25-letnie doświadczenie Sodexo, portfel 50 tysięcy klientów oraz 2 milionów użytkowników naszych rozwiązań. To wszystko stanowi ogromny zasób dla marki Pluxee. Wprowadzenie na polski rynek nowego, cyfrowo zorientowanego brandu jest częścią globalnej strategii rozwoju grupy. Cyfrowa, optymistyczna i innowacyjna marka ucieleśnia naszą wizję i silne ambicje na rozwijającym się rynku” - mówi Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny Pluxee Polska (d. Sodexo Benefits & Rewards Services Polska).
Pluxee Polska to fintech działający w obszarze HR, marketingu i sprzedaży, którego misją jest wywoływanie milionów uśmiechów pracowników, klientów i nagrodzonych każdego dnia. W dzisiejszym zmieniającym się świecie nowa marka zapewnia odbiorcom więcej przyjemności, swobody wyboru i pozwala umiejętnie zadbać o siebie i swoich bliskich, czym wpisuje się w hasło „przyjemności codzienności”.
„Pluxee Polska to lekkość, nowoczesność i cyfrowość w całkowicie bezpiecznej i sprawdzonej odsłonie: płatności mobilne oraz online, karty przedpłacone i wirtualne, eVouchery, aplikacja mobilna, intuicyjna platforma i zupełnie nowy kierunek komunikacji. Chcemy wywoływać uśmiechy, dawać przyjemność i pozwolić - w duchu dzisiejszego szybkiego świata - umiejętnie dbać o siebie i swoich bliskich. Stąd nasze hasło: >>przyjemności codzienności<<, które dodatkowo wzmacniamy, oferując pełną swobodę i wolność wyboru: środki z kart Pluxee każdy może wydać na to, co chce, a nie na to, co musi” - twierdzi Karol Kamas, dyrektor marketingu Pluxee Polska (d. Sodexo Benefits & Rewards Services Polska).
Podobnie jak Sodexo Benefits & Rewards Services Polska Pluxee Polska wspiera firmy w motywowaniu, budowaniu zaangażowania i zadowolenia pracowników oraz wyznacza kierunek rozwoju narzędzi nagradzania i lojalizowania klientów, kontrahentów i sił sprzedaży.
Pracodawcy, niezależnie od wielkości organizacji i branży, w której działają, mogą wybierać spośród cyfrowych i spersonalizowanych kart lunchowych Pluxee Lunch, prezentów świątecznych Pluxee Prezent poprzez rozwiązania profilaktyczne Pluxee Posiłek aż po kompleksową platformę benefitową Pluxee.
Z kolei w katalogu skutecznych cyfrowych nagród Pluxee można znaleźć nowoczesne narzędzia, które doskonale sprawdzą się w akcjach wsparcia sprzedaży: konkursach, loteriach, programach lojalnościowych czy programach motywacyjnych dla sił sprzedaży: Pluxee Nagroda, eVoucher Pluxee Nagroda oraz kompleksowy program lojalnościowy i partnerski Pluxee.
Użytkownicy mogą skorzystać z intuicyjnej aplikacji mobilnej Pluxee, która zapewnia wygodny dostęp do ulubionych przyjemności. Każdy posiadacz aplikacji może błyskawicznie sprawdzić stan swojego konta i historię transakcji, wyszukiwać miejsca, w których chce dokonać zakupu i zarządzać preferencjami.
„Pluxee to nowoczesna, cyfrowa marka, która odzwierciedla aktualne potrzeby odbiorców, ale również wizję i ambicje nakreślające nasz rozwój. Naszym celem jest wykorzystanie dotychczasowych atutów, przyspieszenie digitalizacji oraz zbudowanie przewag, które umocnią naszą pozycję lidera. Dodatkowo nasza uwaga będzie też mocniej skupiona wokół benefitów żywieniowych, które są jednym z najbardziej pożądanych dziś rozwiązań. Nowa karta Pluxee Lunch to dla pracowników dużo więcej niż posiłek - to codzienna przyjemność z jedzenia, dopasowana do preferencji każdego z nich i realna oszczędność, która zostaje w ich portfelu oraz w budżecie pracodawcy” - mówi Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny Pluxee Polska (d. Sodexo Benefits & Rewards Services Polska).
Informacje o firmie:
Pluxee Polska
Pluxee to fintech działający w obszarze HR, marketingu i sprzedaży, który dba o przyjemności codzienności i kreuje nieograniczone możliwości. Z ich innowacyjnej oferty korzysta ponad 50 tysięcy zadowolonych klientów oraz 2 miliony uśmiechniętych użytkowników, którzy realizują swoje codzienne przyjemności u ponad 50 tysięcy partnerów Pluxee.
W Pluxee wiedzą, co uszczęśliwi użytkowników ich rozwiązań, a działom HR, marketingu, sprzedaży oraz agencjom marketingowym ułatwi pracę i sprawdzi się w praktyce. Ich spersonalizowane, cyfrowe rozwiązania zapewniają pracownikom, klientom i nagrodzonym to, co najważniejsze: wygodny dostęp do ulubionych przyjemności. Z Pluxee można łatwo sięgać po to, co naprawdę ważne - a oni doskonale rozumieją, że dla każdego to coś innego.
Rozwiązania Pluxee pozwalają realizować małe przyjemności. Każdy poczuje się doceniony, gdy Pluxee znajdzie się w jego rękach - jako benefit w postaci karty lunchowej, świąteczny prezent od pracodawcy, nagroda za doskonałe wyniki pracy lub lojalność.
Pluxee. Przyjemności codzienności.
Pluxee Polska jest częścią globalnej, międzynarodowej Pluxee Group.
pluxee.pl
O Pluxee Group:
Pluxee jest wiodącym na świecie partnerem w zakresie benefitów pracowniczych i zaangażowania, który otwiera świat nowych możliwości, aby pomóc każdemu cieszyć się tym, co naprawdę dla niego ważne. Dzięki pełnej gamie innowacyjnych i cyfrowych rozwiązań wdrożonych w 31 krajach Pluxee tworzy znaczące, angażujące i spersonalizowane doświadczenia, które wspierają dobre samopoczucie osób w pracy i poza nią.
Od posiłków i żywności przez kulturę, prezenty po wellness i mobilność - produkty i usługi Pluxee zostały zaprojektowane tak, aby dać ludziom większą wartość. Pluxee wzmacnia siłę nabywczą i promuje wellbeing u ponad 36 milionów konsumentów. Pluxee Group towarzyszy 500 tysięcy klientów w rozwijaniu bardziej znaczących relacji z pracownikami i zwiększeniu ich zaangażowania. Pluxee upraszcza życie 1,7 miliona sprzedawców każdego dnia. Wzmocniona historycznymi więzami z Sodexo Pluxee wraz ze swoimi 5 tysiącami pracowników dąży do zwiększenia swojego wpływu jako lider CSR, dając swoim klientom, partnerom i konsumentom środki do dokonywania bardziej zrównoważonych wyborów każdego dnia.
KONTAKT:
Karolina Piekus
tel. +48 501 666 942
e-mail: k.piekus@conceptpr.pl
Katarzyna Klimek-Michno
tel. +48 503 462 385
e-mail: k.klimek-michno@conceptpr.pl
Źródło informacji: Pluxee Polska
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 26.09.2023, 13:40 |
Źródło informacji | Pluxee Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Mieszkańcy bloków mają ogromne problemy z parkowaniem rowerów
Najnowsze badania Rowerado pokazują, że ponad 50% rowerzystów trzyma swoje rowery w mieszkaniach lub na balkonach, ponieważ nie mają bezpiecznych alternatyw. W efekcie rzadziej korzystają ze swoich jednośladów i często rezygnują z zakupu nowych rowerów. To wyzwanie dla deweloperów i zarządów wspólnot mieszkaniowych.- 23.12.2024, 10:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Rowerado
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT