Newsletter

Maybelline New York robi furorę na platformie Roblox: cyfrowy makijaż i przygoda muzyczna

29.09.2023, 08:45aktualizacja: 29.09.2023, 08:51

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/ Maybelline
PR Newswire/ Maybelline

NOWY JORK, 28 września 2023 /PRNewswire/ -- Maybelline New York wkracza do wirtualnego świata Robloxa, przyciągając nowych entuzjastów makijażu. Dzięki partnerstwu ze Splash marka rozpoczęła kampanię 360, która jest skierowana w szczególności do żywiołowej społeczności muzycznej Robloxa.

W wirtualnym świecie Maybelline oferuje możliwości tworzenia wirtualnego makijażu, minigry i ekskluzywną muzykę, zapewniając inspirujące doświadczenia promujące sposoby wyrażania siebie, co stanowi podstawową wartość firmy Maybelline New York.

Emily Arkells, wiceprezes ds. rozwiązań cyfrowych w Maybelline New York, powiedziała:

„Jako wiodąca marka kosmetyków do makijażu w przestrzeni cyfrowej firma Maybelline nieustannie zapewnia konsumentom nowe, ekscytujące doświadczenia promujące wyrażanie siebie. Partnerstwo ze Splash w systemie Roblox pozwala nam płynnie integrować nasze produkty z interaktywnym światem. Dzięki różnorodnej gamie wirtualnych makijaży tworzonych przez utalentowanych makijażystów i kreatorów rozwiązań 3D, użytkownicy mogą już teraz eksperymentować z różnymi stylami i makijżami w wirtualnym świecie Roblox za pośrednictwem gry muzycznej Splash. Ta współpraca doskonale współgra z podstawowymi wartościami Maybelline New York, takimi jak wyrażanie siebie, dobra zabawa i wzmacnianie swojej pozycji, dzięki czemu każdy może wyrażać siebie, niezależnie od tego, gdzie korzysta z możliwości oferowanych przez naszą markę”.

Celem kampanii Maybelline „Makeup Your Mix” jest zainspirowanie użytkowników Robloxa do skorzystania z fascynujących rozwiązań, takich jak salon makijażu Maybelline New York czy Graffiti Room. Te wirtualne przestrzenie zapewniają użytkownikom ekscytujące możliwości uwolnienia swojej kreatywności poprzez eksperymentowanie z szeroką gamą produktów Maybelline. Między innymi użytkownicy mogą wypróbować tusze Vinyl Ink i Falsies Surreal i stworzyć własne graffiti. Kampania przedstawia sześć unikalnych stylizacji makijażowych z wykorzystaniem popularnych produktów Maybelline, takich jak SuperStay Vinyl Ink Lip i SuperStay Matte Ink Lip, a także innowacyjnych rozwiązań, w tym Falsies Surreal Mascara i Color Tattoo Eye Stix. Nasza wirtualna platforma oferuje mnóstwo opcji i inspiracji zarówno dla miłośników odważnych, wyrazistych stylizacji, jak i dla osób preferujących subtelny i naturalny styl.

Richard Slatter, kierownik ds. relacji z partnerami Splash, wyraził dumę ze współpracy między Maybelline, Super League Enterprises, United Talent Agency, Roblox i Splash w ramach przedmiotowej kampanii:

„Cały zespół dał z siebie wszystko przy realizacji kampanii. Jestem naprawdę dumny z tego, co razem osiągnęliśmy, a nasza społeczność absolutnie to uwielbia! Gracze Splash to kreatywni młodzi ludzie, którzy są bardzo zaangażowani. Chcielibyśmy współpracować z większą liczbą marek próbujących dotrzeć do tej grupy odbiorców, nie tylko w systemie Roblox, ale także w ramach innych naszych produktów”.

Maybelline dostrzega potęgę muzyki jako środka promującego kreatywność i indywidualność. W związku z tym marka nawiązała współpracę z wirtualną DJ-ką Kai, aby wydać jej najnowszy utwór „Fantasy”. Użytkownicy mogą do 28 września remiksować utwór oraz wziąć udział w jego przedpremierowej prezentacji. Dzięki grywalizacji i aktywacjom marki użytkownicy mogą wygrywać i gromadzić różnorodne produkty Maybelline i ubrania.

Ta interaktywna kampania pozwala użytkownikom zanurzyć się w wirtualnym świecie Maybelline Makeup Your Mix w systemie Roblox, gdzie kreatywność nie ma granic.

Maybelline New York

Maybelline New York jest jedną z wiodących marek kosmetyków na świecie, dostępną w ponad 120 krajach, która tylko dzięki kultowej, zapewniającej długotrwały efekt pomadce (Matte Ink) dociera do 33 milionów konsumentów. Bestsellerowy podkład Fit Me jest od 2017 roku dostępny w 40 odcieniach, aby zapewnić każdemu możliwość znalezienia idealnego odcienia, tonu i faktury (jak wynika z badania konsumenckiego, aż 97% kupujących znalazło produkt idealnie dopasowany do ich potrzeb). Poprzez łatwo dostępne, zgodne z zasadą integracji i łatwe w użyciu produkty firma Maybelline New York pragnie budować u swoich konsumentów pewność siebie i odwagę w dążeniu do realizacji pragnień.

Splash

Od 2017 roku Splash jest liderem w dziedzinie gier i innowacji muzycznych opartych na sztucznej inteligencji. Firma z powodzeniem wprowadziła na rynek wiele produktów, w tym popularną grę Roblox „Splash”, mobilną aplikację dla DJ-ów „Splash Music & Beatmaker” oraz opartą na sztucznej inteligencji funkcję tekstowo-muzyczną „Splash Pro”. Splash nieustannie rewolucjonizuje branżę muzyczną i dąży do tego, aby tworzenie muzyki było szybsze, łatwiejsze i przyjemniejsze niż kiedykolwiek wcześniej.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2221695/Maybelline_MUM_Roblox.jpg  

Źródło: Maybelline

KONTAKT:

Francia Cooper

e-mail: francia.cooper@maybelline.com 

-

Julie Delazyn

e-mail: julie.delazyn@loreal.com   

Źródło informacji: PR Newswire
 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 29.09.2023, 08:45
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ