Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Akademia e-marketingu zawsze cieszy się dużym zainteresowaniem, dlatego organizatorzy także w Gdańsku spodziewają się dużej frekwencji. Warsztaty poprowadzą doświadczeni doradcy internetowi z firmy WeNet Group. Gościem specjalnym i jednym z prelegentów trójmiejskiego wydarzenia będzie Robert Korzeniowski, ambasador WeNet, polski lekkoatleta, czterokrotny mistrz olimpijski w chodzie sportowym. To również przedsiębiorca, który odważnie wkroczył ze swoim biznesem w świat online. Robert Korzeniowski opowie, jak z powodzeniem promuje swoje nowe projekty dzięki obecności w sieci m.in.: klub sportowy RK Athletics, Fundację Roberta Korzeniowskiego, „Walking Lovers” - inicjatywę mająca na celu propagowanie zdrowego, sportowego stylu życia. Szkolenia poprowadzą również doświadczeni specjaliści WeNet Group. Eksperci od marketingu internetowego przekażą uczestnikom przydatną, praktyczną wiedzę oraz będą służyć doradztwem i konsultacjami.
„W poprzednich edycjach Akademii e-marketingu udział wzięło w sumie kilka tysięcy przedsiębiorców. Cieszymy się na kolejne spotkania z właścicielami polskich firm. Chętnie przekażemy im swoją wiedzę oraz pomożemy zaplanować strategię rozwoju biznesu w Internecie. Organizowane przez nas szkolenie to nie tylko wspaniała okazja do zdobycia wiedzy, ale też do wymiany doświadczeń, nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz rozmów i konsultacji ze specjalistami” - zdradza Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.
W Gdańsku szkolenie dla przedsiębiorców odbędzie się 25 października 2023 roku w Europejskim Centrum Solidarności przy placu Solidarności 1. Szkolenie poprowadzą doświadczeni eksperci z firmy WeNet Group, która jest organizatorem Akademii e-marketingu. Doradcy internetowi przekażą przedsiębiorcom praktyczną, niezbędną wiedzę z zakresu marketingu online oraz zapewnią darmowe doradztwo i konsultacje.
„Dzisiaj każda firma, która chce zdobywać klientów, powinna być obecna w internecie. Ważne jest nie tylko posiadanie firmowej strony WWW, ale też jej pozycjonowanie, aby mogła być jak najlepiej widoczna w wyszukiwarce. Dobrze zaplanowany e-marketing daje liczne możliwości, a odpowiednio wdrożone działania pomagają zwiększać sprzedaż” - mówi Grzegorz Kordas, jeden z prelegentów Akademii e-marketingu, praktyk SEO, od kilkunastu lat skutecznie zarządzający budżetami reklamowymi małych i średnich firm.
Program wydarzenia składa się ze spotkań ze specjalistami, którzy w ciekawy i przystępny sposób przekażą uczestnikom swoją cenną wiedzę i podzielą się doświadczeniem. Przedsiębiorcy z sektora MŚP otrzymają kompleksowy poradnik na temat tego, jak budować i z sukcesem rozwijać swoją firmę w sieci. Poznają tajniki związane z budową firmowej witryny internetowej oraz skuteczne działania SEO. Dowiedzą się także, jak sprzedawać online oraz jak realizować strategię w mediach społecznościowych i mierzyć efektywność działań.
„Chcemy pomóc małym i średnim przedsiębiorcom przyswoić praktyczną wiedzę z zakresu e-marketingu. Program szkolenia dostosowaliśmy do potrzeb MŚP na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia z wcześniejszych edycji, a także rozmów z przedsiębiorcami. Jako Partner Google oraz Microsoft Advertising Program Partner mamy dostęp do najnowszych rozwiązań i zdobyczy technologii i tą wiedzą zamierzamy się podzielić” - podsumowuje Mariusz Dawidziuk, trener Akademii e-marketingu, ekspert Google Ads, Google Analytics, Bing Ads.
Specjaliści omówią także aktualne kwestie i zmiany w przepisach prawa. Opowiedzą o obowiązującej od niedawna dyrektywnie Omnibus, która nakłada na e-sprzedawców kilka nowych obowiązków.
Jesienna odsłona Akademii e-marketingu wystartowała we wrześniu w Lublinie. W trackie jesiennej edycji odwiedzi Katowice, Warszawę, Gdańsk, Poznań i Wrocław. W sumie w tegorocznych szkoleniach jak dotąd wzięło udział ponad 1 500 właścicieli małych i średnich biznesów.
Udział w Akademii jest bezpłatny. Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na stronie https://www.akademiaemarketingu.pl/.
Organizatorem oraz partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma WeNet Group.
Partnerami strategicznymi 11 edycji Akademii e-marketingu są: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Dolnośląska Izba Gospodarcza we Wrocławiu, Klub Integracji Europejskiej, Pracodawcy Ziemi Lubelskiej, Lubelski Klub Biznesu, Związek Podlaski Klub Biznesu i Liga Biznesu.
Patronami medialnymi 11 edycji Akademii e-Marketingu WeNet są: My Company Polska, Strefa Biznesu, Trojmiasto.pl, SlaskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiębiorcy.eu oraz Panorama Lubelska.
O WeNet
WeNet to firma działająca w obszarze szeroko pojętego doradztwa internetowego. Ponad 1000 ekspertów w całym kraju oferuje skuteczne rozwiązania dla biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorców z sektora MŚP. Firma posiada w pakiecie wszystkie usługi internetowe, takie jak tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, prowadzenie dedykowanych kampanii reklamowych i działań marketingu lokalnego online, tworzenie e-sklepu oraz hosting stron internetowych. Z usług WeNet korzysta już 50 000 małych i średnich firm. Obecnie działa w całej Polsce i posiada biura w 19 lokalizacjach.
Kontakt dla mediów:
Tomasz Jaros
Menedżer komunikacji WeNet
tel.+48 782 180 917
e-mail: tjaros@wenet.pl
Źródło informacji: WeNet
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 02.10.2023, 14:18 |
Źródło informacji | WeNet |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
PZU z pomocą dla poszkodowanych w pożarze w Ząbkach
Od wczesnego poranka 4 lipca br. mobilni eksperci PZU są na miejscu poważnego pożaru na osiedlu w podwarszawskich Ząbkach. Kontaktujemy się ze wszystkimi ubezpieczonymi w PZU mieszkańcami bloku objętego pożarem. Uruchomiliśmy uproszczone procedury obsługi, a dziś na miejsce przyjedzie też Mobilne Biuro PZU, w którym poszkodowani będą mogli zgłaszać szkody bezpośrednio, uzyskać informacje o przygotowanych dla nich lokalach zastępczych i inną pomoc.- 04.07.2025, 16:15
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PZU
-
Komunikat prasowy Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa po pożarze budynku wielorodzinnego w Ząbkach - apel PIIB o pilny przegląd poddaszy w Polsce
W związku z pożarem budynku wielorodzinnego w Ząbkach koło Warszawy, Polska Izba Inżynierów Budownictwa składa wyrazy współczucia wszystkim poszkodowanym mieszkańcom oraz wskazuje na konieczność podjęcia natychmiastowych działań prewencyjnych i kontrolnych w skali ogólnopolskiej.- 04.07.2025, 16:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polska Izba Inżynierów Budownictwa
-
Rynek fotowoltaiki w Polsce 2025. Podsumowanie i wnioski z raportu
Instytut Energetyki Odnawialnej opublikował XIII edycję raportu „Rynek fotowoltaiki w Polsce 2025”. Wartość inwestycji w moce PV przekroczyła 12 mld zł. Pod względem przyrostu mocy PV w 2024 roku Polska zajęła 5. miejsce w UE i umocniła się na 6. miejscu pod względem skumulowanej mocy zainstalowanej, daleko wyprzedzając kolejne kraje z TOP 10.- 04.07.2025, 15:20
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Instytut Energetyki Odnawialnej
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ