Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![WeNet (1)](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/2023-10/Katowice%201.jpg?itok=C6de58kk)
Akademia e-marketingu zawsze cieszy się dużym zainteresowaniem, dlatego organizatorzy także w Katowicach spodziewają się dużej frekwencji. Warsztaty poprowadzą doświadczeni doradcy internetowi z firmy WeNet Group. Gościem specjalnym i jednym z prelegentów śląskiego wydarzenia będzie Robert Korzeniowski, ambasador WeNet, polski lekkoatleta, czterokrotny mistrz olimpijski w chodzie sportowym. To również przedsiębiorca, który odważnie wkroczył ze swoim biznesem w świat online. Robert Korzeniowski opowie, jak z powodzeniem promuje swoje nowe projekty dzięki obecności w sieci m.in.: klub sportowy RK Athletics, Fundację Roberta Korzeniowskiego, „Walking Lovers” - inicjatywę mająca na celu propagowanie zdrowego, sportowego stylu życia. Szkolenia poprowadzą również doświadczeni specjaliści WeNet Group. Eksperci od marketingu internetowego przekażą uczestnikom przydatną, praktyczną wiedzę oraz będą służyć doradztwem i konsultacjami.
„W poprzednich edycjach Akademii e-marketingu udział wzięło w sumie kilka tysięcy przedsiębiorców. Cieszymy się na kolejne spotkania z właścicielami polskich firm. Chętnie przekażemy im swoją wiedzę oraz pomożemy zaplanować strategię rozwoju biznesu w internecie. Organizowane przez nas szkolenie to nie tylko wspaniała okazja do zdobycia wiedzy, ale też do wymiany doświadczeń, nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz rozmów i konsultacji ze specjalistami” - zdradza Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.
W Katowicach szkolenie dla przedsiębiorców z sektora MŚP odbędzie się 11 października 2023 roku w Muzeum Śląskim przy placu Dobrowolskiego 1. Prelegenci, którzy doskonale znają się na marketingu internetowym, przekażą uczestnikom niezbędną, praktyczną wiedzę oraz będą oferować darmowe doradztwo i konsultacje.
„Dzisiaj każda firma, która chce zdobywać klientów, powinna być obecna w internecie. Ważne jest nie tylko posiadanie firmowej strony WWW, ale też jej pozycjonowanie, aby mogła być jak najlepiej widoczna w wyszukiwarce. Dobrze zaplanowany e-marketing daje liczne możliwości, a odpowiednio wdrożone działania pomagają zwiększać sprzedaż” - mówi Grzegorz Kordas, jeden z prelegentów Akademii e-marketingu, praktyk SEO, od kilkunastu lat skutecznie zarządzający budżetami reklamowymi małych i średnich firm.
W program Akademii e-marketingu wchodzą spotkania ze specjalistami, którzy przekazują swoją wiedzę kompleksowo i w interesujący sposób. Uczestnicy otrzymają poradnik w pigułce na temat tego, jak rozwijać swój biznes w internecie. Poznają kwestie związane z budową firmowej strony WWW, skuteczne działania SEO oraz narzędzia promocyjne, takie jak np. Google Ads. Dowiedzą się też, jak budować strategię firmy w social mediach i jak mierzyć skuteczność prowadzonych działań.
„Chcemy pomóc małym i średnim przedsiębiorcom przyswoić praktyczną wiedzę z zakresu e-marketingu. Program szkolenia dostosowaliśmy do potrzeb MŚP na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia z wcześniejszych edycji, a także rozmów z przedsiębiorcami. Jako partner Google oraz Microsoft Advertising Program Partner mamy dostęp do najnowszych rozwiązań i zdobyczy technologii i tą wiedzą zamierzamy się podzielić” - podsumowuje Mariusz Dawidziuk, trener Akademii e-marketingu, ekspert Google Ads, Google Analytics, Bing Ads.
Specjaliści omówią także aktualne kwestie i zmiany w przepisach prawa. Opowiedzą o obowiązującej od niedawna dyrektywnie Omnibus, która nakłada na e-sprzedawców kilka nowych obowiązków.
Jesienna odsłona Akademii e-marketingu ruszyła we wrześniu w Lublinie. Następnie odwiedzi Katowice oraz Warszawę, Gdańsk, Poznań i Wrocław. W sumie w tegorocznych szkoleniach jak dotąd wzięło udział ponad 1 500 właścicieli małych i średnich biznesów.
Udział w Akademii jest bezpłatny. Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na stronie https://www.akademiaemarketingu.pl/.
Organizatorem oraz partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma WeNet Group.
Partnerami strategicznymi 11 edycji Akademii e-marketingu są: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Dolnośląska Izba Gospodarcza we Wrocławiu, Klub Integracji Europejskiej, Pracodawcy Ziemi Lubelskiej, Lubelski Klub Biznesu, Związek Podlaski Klub Biznesu i Liga Biznesu.
Patronami medialnymi 11 edycji Akademii e-Marketingu WeNet są: My Company Polska, Strefa Biznesu, Trojmiasto.pl, SlaskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiębiorcy.eu oraz Panorama Lubelska.
O WeNet
WeNet to firma działająca w obszarze szeroko pojętego doradztwa internetowego. Ponad 1000 ekspertów w całym kraju oferuje skuteczne rozwiązania dla biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorców z sektora MŚP. Firma posiada w pakiecie liczne usługi internetowe, takie jak tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, prowadzenie dedykowanych kampanii reklamowych i działań marketingu lokalnego online, tworzenie e-sklepu oraz hosting stron internetowych. Z usług WeNet korzysta już 50 000 małych i średnich firm. Obecnie działa w całej Polsce i posiada biura w 19 lokalizacjach.
Kontakt dla mediów:
Tomasz Jaros
Menedżer komunikacji WeNet
tel: +48 782 180 917
e-mail: tjaros@wenet.pl
Źródło informacji: WeNet
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 02.10.2023, 14:24 |
Źródło informacji | WeNet |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Webcast: domowy budżet – gdzie szukać oszczędności PAP
„Optymalizacja wydatków domowych to podstawa szukania oszczędności. Warto czasami zastanowić się, w jaki sposób można wydawać mniej pieniędzy” – mówi Robert Rusiecki, kierownik Działu Produktów Finansowych oraz rzecznik prasowy Krajowej Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej.- 22.07.2024, 12:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Usługa Allegro Pay ma już ponad 2 miliony użytkowników
• Allegro Pay przekracza 2 miliony aktywnych użytkowników.
• O zadowoleniu klientów korzystających z usługi najlepiej świadczy wysoki wskaźnik NPS, który wynosi 94.
• Allegro Pay odpowiada na powszechne problemy kupujących na odległość, zapewniając im przede wszystkim bezpieczne finansowanie zakupów oraz wygodę płatności.- 22.07.2024, 10:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Allegro
-
Image
Xsolla Mobile SDK usprawnia płatności w aplikacjach oraz płatności z tytułu alternatywnej dystrybucji aplikacji poza sklepem w środowiskach iOS i Android
Wsparcie twórców za pomocą nowych opcji integracji zgodnie z najnowszymi wytycznymi dotyczącymi cyfrowych platform dystrybucji aplikacji mobilnych.- 19.07.2024, 15:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire