Newsletter

Hisense ustanawia rekord Guinnessa w kategorii największego konkursu pojedynków na spojrzenia z 296 uczestnikami

16.10.2023, 15:53aktualizacja: 16.10.2023, 16:03

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/ Hisense
PR Newswire/ Hisense
Mistrzostwa Hisense Laser TV zwracają uwagę na szkodliwe działanie niebieskiego światła poprzez telewizor HERO L9H Laser TV.

LONDYN, 16 października 2023 r. /PRNewswire/ - 12 października, firma Hisense, czołowa marka elektroniki użytkowej, zorganizowała Mistrzostwa Hisense Laser TV w centrum handlowym Bluewater Shopping Centre, Kent, w celu podjęcia próby ustanowienia rekordu Guinnessa (GUINNESS WORLD RECORDS™) w kategorii największego konkursu pojedynków na spojrzenia. Zgłosiło się niemal 300 osób i dołączyło do Hisense w celu podjęcia wyzwania, którego celem jest zwrócenie uwagi opinii publicznej na szkodliwość niebieskiego światła na oczy.

William Sinden, sędzia GUINNESS WORLD RECORDS, powiedział:

„dzień, w którym podjąłem się oceny pomyślnego ustanowienia rekordu Guinnessa był doświadczeniem, które naprawdę otworzyło mi oczy. Z radością ogłaszamy, że firma Hisense została wpisana do Księgi Rekordów Guinnessa za największy konkurs pojedynków na spojrzenia z udziałem niemal 300 zawodników i jest aktualnym rekordzistą w tej kategorii”.

Podczas próby ustanowienia rekordu wykorzystano cztery flagowe telewizory Hisense 120L9H Laser TV, które otrzymały wyróżnienie dziennikarzy (Editors’ Choice) podczas targów CEDIA 2023. Seria telewizorów Hisense TriChroma Laser TV L9 wyposażona jest w szeroką gamę funkcji, które pomagają wprowadzić do naszych domów wciągająca atmosferę sali kinowej, w tym obraz o wysokiej rozdzielczości dzięki konfiguracji potrójnego laserowego źródła światła, która oferuje niesamowitą jasność na poziomie 3000 ANSI lumenów, przy czym może poszczycić się zadziewającym kontrastem i detalami dzięki Dolby Vision HDR (High Dynamic Range - szeroki zakres dynamiki).

Naukowiec Xu Zuyan z Chińskiej Akademii Inżynierii przedstawia zasady ochrony wzroku w telewizorach laserowych:

„telewizor Hisense Laser TV L9 jest bardziej przyjazny dla oczu niż tradycyjne modele OLED dzięki zastosowaniu technologii odbicia rozproszonego, dlaczego zdecydowaliśmy się pokazać światu moc wygodnego oglądania w tym pełnym dramaturgii środowisku. Telewizor Hisense Laser TV umożliwia zastosowanie niższej intensywności światła niż w tradycyjnych telewizorach OLED i aktywne unikanie szkodliwego niebieskiego światła przy równoczesnym zapewnieniu tych samych rezultatów przy mniejszym zmęczeniu wzroku podczas długotrwałego oglądania telewizji”.

W porównaniu z tradycyjnymi telewizorami LED, Hisense Laser TV L9 ma certyfikację TÜV, zapewniając konsumentom bardziej przyjazne dla oczu doświadczenia płynące z oglądania, ponieważ udowodniono, że charakteryzują się niższą emisją niebieskiego światła i nie wywołują migotania, co zapewnia więcej komfortu dla oczu i ogranicza ich zmęczenie.

Telewizory Laser TV są teraz preferowanym wyborem na potrzeby kina domowego nowej generacji. W okresie od stycznia do sierpnia, firma Hisense odnotowała wzrost sprzedaży telewizorów laserowych na rynkach zagranicznych na poziomie 54,69% rok do roku i na poziomie 170,87% w Europie.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2246713/photo_01.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2246714/photo_02.jpg 

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2007399/Hisense_Logo.jpg 

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 16.10.2023, 15:53
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ