Pobierz materiał i Publikuj za darmo
PITTSBURGH, 18 października 2023 /PRNewswire/ -- Mając na celu dostarczenie innowacyjnych narzędzi bezpośrednio do drzwi klientów, Kennametal Inc. (NYSE: KMT) rozpoczyna ogólnokrajową, objazdową kampanię reklamową w Ameryce Północnej, która obejmie ponad 20 rynków. Kampania Metal Cutting Tour firmy Kennametal zapewni obecnym i potencjalnym klientom możliwość spotkania się z zespołem ekspertów i zbadania innowacyjnych rozwiązań, które mogą być stosowane w branżach takich jak lotnictwo i motoryzacja, w szczególności w pojazdach elektrycznych, w celu zapewnienia zwiększonej produktywności i wydajności.
„Cieszymy się, że możemy zapewnić to doświadczenie naszym klientom w Ameryce Północnej - powiedział Sanjay Chowbey, prezes segmentu cięcia metalu w Kennametal. - Zaprojektowaliśmy mobilną przestrzeń, w której specjaliści z zakresu produkcji mogą się spotykać i tworzyć, dzieląc się tym, co dla Kennametal stanowi ogromną pasję. Nasz zespół będzie prezentował sprawdzone rozwiązania klientom różnej wielkości i rozmawiał z nimi o tym, jak możemy pomóc zwiększyć produktywność i zoptymalizować wydajność produkcji w ich zakładach”.
Podczas Metal Cutting Tour zaprezentowane zostaną niektóre z narzędzi Kennametal wykorzystywanych przez inżynierów z dziedziny badań i rozwoju NASCAR do projektowania samochodów wyścigowych nowej generacji. Firma Kennametal ogłosiła niedawno, że jest partnerem NASCAR i w ramach partnerskiego programu dostarcza firmie specjalizującej się w sportach motorowych swoje wiodące w branży rozwiązania do precyzyjnego cięcia metalu.
W ramach kampanii w Ameryce Północnej przedstawione zostaną również niektóre spośród bestsellerowych narzędzi Kennametal i premierowe rozwiązania w zakresie m.in. toczenia, frezowania i wiercenia, w tym sprawdzone rozwiązania przeznaczone dla różnych zastosowań i rynków końcowych, w tym rynku motoryzacyjnego (pojazdy elektryczne), lotniczego, medycznego, inżynierii ogólnej i energetycznego. Wśród nich znajdą się rozwiązania narzędziowe różnych marek produktów Kennametal, w tym Kennametal®, WIDIA™ i Hanita™.
Prezentacja będzie odbywać się w specjalnie skonstruowanej, najnowocześniejszej ciężarówce i przyczepie, do której odwiedzający mogą wejść, aby obejrzeć narzędzia i spotkać się z ekspertami Kennametal w zakresie obróbki i zastosowań produktowych. Począwszy od stycznia 2024 roku, ciężarówka i przyczepa będą podjeżdżać pod sklepy, pojawią się też na targach i innych wydarzeniach w całym kraju, oferując ekskluzywne prezenty i promocje produktów.
Kennametal
Jako lider technologii przemysłowej Kennametal Inc. od ponad 80 lat zapewnia klientom zwiększoną produktywność dzięki wiedzy z zakresu materiałoznawstwa, tłoczenia i rozwiązań odpornych na ścieranie. Klienci z branży lotniczej i kosmicznej oraz z sektora obronności, robót ziemnych, energetyki, inżynierii ogólnej i transportu zwracają się do Kennametal o pomoc w osiągnięciu odpowiedniej precyzji i wydajności produkcji. Każdego dnia około 8700 pracowników pomaga klientom w ponad 60 krajach zachować konkurencyjność. W roku finansowym 2023 r. Kennametal wygenerował około 2,1 mld USD przychodów. Więcej informacji na stronie: www.kennametal.com. Obserwuj @Kennametal na Twitterze, Instagramie, Facebooku, LinkedIn i YouTube.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2248134/Truck_Image.jpg
Źródło: Kennametal
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 18.10.2023, 08:45 |
| Źródło informacji | PR Newswire |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Monopol państwa w sektorze gier losowych sprawia, że zyski z hazardu wracają do społeczeństwa
Totalizator Sportowy w 2024 r. odprowadził do Skarbu Państwa 5 mld zł z tytułu podatków i opłat. „Z każdej złotówki, którą Polacy przeznaczą na gry liczbowe 19 groszy jest przeznaczonych na fundusze celowe, które wspierają sport, kulturę” - mówił Mariusz Rzeczkowski, dyrektor Departamentu Strategii, Innowacji i Współpracy Międzynarodowej w Totalizatorze Sportowym.- 25.11.2025, 13:38
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
China Southern Power Grid po raz pierwszy wysyła delegację na COP30, prezentując działania na rzecz zrównoważonego rozwoju i inicjatywy niskoemisyjne
CSG demonstruje swoje zaangażowanie w globalne działania na rzecz klimatu poprzez praktyczne rozwiązania niskoemisyjne.- 25.11.2025, 13:11
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Pierwsze autocysterny ORLEN Transport zasilane LNG już jeżdżą na Pomorzu
- 25.11.2025, 12:43
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ORLEN
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ