Pobierz materiał i Publikuj za darmo
PITTSBURGH, 18 października 2023 /PRNewswire/ -- Mając na celu dostarczenie innowacyjnych narzędzi bezpośrednio do drzwi klientów, Kennametal Inc. (NYSE: KMT) rozpoczyna ogólnokrajową, objazdową kampanię reklamową w Ameryce Północnej, która obejmie ponad 20 rynków. Kampania Metal Cutting Tour firmy Kennametal zapewni obecnym i potencjalnym klientom możliwość spotkania się z zespołem ekspertów i zbadania innowacyjnych rozwiązań, które mogą być stosowane w branżach takich jak lotnictwo i motoryzacja, w szczególności w pojazdach elektrycznych, w celu zapewnienia zwiększonej produktywności i wydajności.
„Cieszymy się, że możemy zapewnić to doświadczenie naszym klientom w Ameryce Północnej - powiedział Sanjay Chowbey, prezes segmentu cięcia metalu w Kennametal. - Zaprojektowaliśmy mobilną przestrzeń, w której specjaliści z zakresu produkcji mogą się spotykać i tworzyć, dzieląc się tym, co dla Kennametal stanowi ogromną pasję. Nasz zespół będzie prezentował sprawdzone rozwiązania klientom różnej wielkości i rozmawiał z nimi o tym, jak możemy pomóc zwiększyć produktywność i zoptymalizować wydajność produkcji w ich zakładach”.
Podczas Metal Cutting Tour zaprezentowane zostaną niektóre z narzędzi Kennametal wykorzystywanych przez inżynierów z dziedziny badań i rozwoju NASCAR do projektowania samochodów wyścigowych nowej generacji. Firma Kennametal ogłosiła niedawno, że jest partnerem NASCAR i w ramach partnerskiego programu dostarcza firmie specjalizującej się w sportach motorowych swoje wiodące w branży rozwiązania do precyzyjnego cięcia metalu.
W ramach kampanii w Ameryce Północnej przedstawione zostaną również niektóre spośród bestsellerowych narzędzi Kennametal i premierowe rozwiązania w zakresie m.in. toczenia, frezowania i wiercenia, w tym sprawdzone rozwiązania przeznaczone dla różnych zastosowań i rynków końcowych, w tym rynku motoryzacyjnego (pojazdy elektryczne), lotniczego, medycznego, inżynierii ogólnej i energetycznego. Wśród nich znajdą się rozwiązania narzędziowe różnych marek produktów Kennametal, w tym Kennametal®, WIDIA™ i Hanita™.
Prezentacja będzie odbywać się w specjalnie skonstruowanej, najnowocześniejszej ciężarówce i przyczepie, do której odwiedzający mogą wejść, aby obejrzeć narzędzia i spotkać się z ekspertami Kennametal w zakresie obróbki i zastosowań produktowych. Począwszy od stycznia 2024 roku, ciężarówka i przyczepa będą podjeżdżać pod sklepy, pojawią się też na targach i innych wydarzeniach w całym kraju, oferując ekskluzywne prezenty i promocje produktów.
Kennametal
Jako lider technologii przemysłowej Kennametal Inc. od ponad 80 lat zapewnia klientom zwiększoną produktywność dzięki wiedzy z zakresu materiałoznawstwa, tłoczenia i rozwiązań odpornych na ścieranie. Klienci z branży lotniczej i kosmicznej oraz z sektora obronności, robót ziemnych, energetyki, inżynierii ogólnej i transportu zwracają się do Kennametal o pomoc w osiągnięciu odpowiedniej precyzji i wydajności produkcji. Każdego dnia około 8700 pracowników pomaga klientom w ponad 60 krajach zachować konkurencyjność. W roku finansowym 2023 r. Kennametal wygenerował około 2,1 mld USD przychodów. Więcej informacji na stronie: www.kennametal.com. Obserwuj @Kennametal na Twitterze, Instagramie, Facebooku, LinkedIn i YouTube.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2248134/Truck_Image.jpg
Źródło: Kennametal
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 18.10.2023, 08:45 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Przedstawiamy ADOGRC 13.0: wspieranie inteligentniejszej zgodności i zwiększanie wydajności regulacyjnej
ADOGRC 13.0 wprowadza nowe, zaawansowane scenariusze zarządzania zgodnością i ochroną danych, oferując firmom kompleksową platformę do poruszania się po zmieniających się przepisach, przy jednoczesnym zachowaniu pełnej kontroli operacyjnej i nadzoru.- 22.11.2024, 09:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Wyniki finansowe Grupy PZU: już 400 milionów złotych trafiło do osób dotkniętych powodzią PAP
48 tys. zgłoszonych szkód i 46 tys. już wypłaconych w całości lub częściowo odszkodowań w wysokości 400 mln złotych - to skala zaangażowania Grupy PZU w walkę ze skutkami powodzi na południu kraju. Kataklizm jednak nie wpłynął znacząco na kondycję finansową największego polskiego ubezpieczyciela, którego przychody za trzy kwartały 2024 r. (21,8 mld zł) przekraczają oczekiwania rynku.- 21.11.2024, 16:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
New Chief Operating Officer at Rohde & Schwarz
Effective November 1, 2024, Markus Fischer, currently Executive Vice President Operations, has been appointed to the Rohde & Schwarz Executive Board. As Chief Operating Officer (COO), he will collaborate with Christian Leicher (CEO) and Andreas Pauly (CTO) to continue to keep the company on course for growth in these challenging times.- 21.11.2024, 16:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS