Newsletter

„Pizza z misją”: Shaq-a-Roni wchodzi na rynek polski

24.10.2023, 08:39aktualizacja: 24.10.2023, 08:46

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Papa Johns
PR Newswire/Papa Johns
Ta pizza jest tak duża, że chętnie się nią podzielisz.

LONDYN, 24 października 2023 r. /PRNewswire/ -- Papa Johns ogłasza dziś wejście na rynek międzynarodowy swojej najlepiej sprzedającej się pizzy z misją - Shaq-a-Roni - w ramach inauguracyjnego globalnego wprowadzenia produktu na rynek. Powstała we współpracy z Shaquillem O' Nealem, zawodnikiem z Koszykarskiej Galerii Sław oraz członkiem zarządu i franczyzobiorcą Papa Johns, pizza Shaq-a-Roni, która przerasta oczekiwania pod względem wielkości, smaku i wartości, będzie dostępna w Polsce od wtorku 24 października do niedzieli 31 grudnia.

Globalny debiut

Przez ostatnie trzy lata firma Papa Johns zebrała dzięki sprzedaży pizzy Shaq-a-Roni ponad 9 milionów dolarów dla organizacji społecznych. Biorąc pod uwagę ogromny sukces produktu i zobowiązanie spółki do działania na rzecz rozwoju społeczności, Papa Johns wprowadza swoją pizzę na rynek międzynarodowy w czwartym roku działalności. Wprowadzeniu produktu towarzyszy wyraźnie określona misja wspierania młodych przedsiębiorców i naszych przyszłych liderów.

„W Papa Johns wierzymy, że pizza zbliża ludzi. Shaq-a-Roni i nasze partnerstwo z Shaquillem O’Nealem pozwoliły nam wiele osiągnąć w ciągu ostatnich trzech lat na rzecz zjednoczenia obszarów, w których pracują i żyją nasi konsumenci - powiedziała Jaclyn Ruelle, dyrektor marki Papa Johns. - W tym roku mierzymy jeszcze wyżej, wprowadzając Shaq-a-Roni na rynek międzynarodowy i inwestując w społeczności na całym świecie”.

Ta pizza jest tak duża, że chętnie się nią podzielisz

Ta pizza XXL z imieniem słynnego koszykarza w nazwie, stworzona po to, aby się nią dzielić, będzie jedyną, którą zechcecie zjeść razem z przyjaciółmi i rodziną w te święta. Shaq-a-Roni przygotowuje się ze świeżego, nigdy nie mrożonego ciasta Papa Johns z sześciu składników, pokrytego dodatkową ilością peperoni i sera. Idealnie wypieczoną pizzę kroi się na osiem kawałków wielkości na miarę Shaquila.

Pizza z misją

To jednak nie koniec dobrych wiadomości. Ta duża pizza to także szeroko zakrojona akcja dobroczynna. W Europie Papa Johns współpracuje z Junior Achievement Worldwide, aby wesprzeć tę wizję jako oficjalny partner dobroczynny zajmujący się dystrybucją zebranych funduszy bezpośrednio na rynku. Papa Johns przeznaczy równowartość 1 dolara od każdej pizzy Shaq-a-Roni sprzedanej na wszystkich rynkach biorących udział w akcji, a zebrane środki zostaną przeznaczone na wspieranie misji Papa Johns na rzecz stwarzania możliwości dla młodych ludzi na całym świecie.

Leo Martellotto, dyrektor ds. rozwoju Junior Achievement Worldwide, skomentował:

„Cieszymy się ze współpracy z Papa Johns, dzięki której możemy rozszerzyć globalny wpływ JA na cały świat. Nasze partnerstwo pozwoli na zebranie dodatkowych środków i stworzy nowe możliwości w zakresie praktycznych działań edukacyjnych JA, które pomogą młodym ludziom w budowaniu nowych umiejętności i zmianie sposobu myślenia. Każda lokalna franczyza Papa Johns przyczynia się do jeszcze szerszego dostępu młodych ludzi do edukacji, która umożliwia im budowanie prężnie działających społeczności. Z niecierpliwością oczekujemy, kiedy będziemy mogli odmienić życie kolejnych młodych ludzi, którzy z kolei zyskają szansę na wprowadzanie realnych zmian w swoich społecznościach i na świecie”.

Papa Johns

Spółka Papa John’s International, Inc. (NASDAQ: PZZA) rozpoczęła swoją działalność w 1984 r., mając przed sobą jasny cel: LEPSZE SKŁADNIKI. LEPSZA PIZZA.® Papa John’s wierzy, że korzystanie z wysokiej jakości składników pozwala upiec najlepszą pizzę. Oryginalne ciasto firmy składa się zaledwie z sześciu składników i zawsze jest świeże, a nie mrożone. Na wierzch trafia prawdziwy ser mozzarella, sos z dojrzewających na krzaczkach pomidorów, które trafiają na stół tego samego dnia po zerwaniu, i mięsa bez wypełniaczy. Papa John’s była pierwszą krajową siecią pizzerii z dostawą, która ogłosiła pozbycie się sztucznych smaków i syntetycznych kolorów w całym menu. Papa John’s ma siedziby w Atlancie w stanie Georgia i w Louisville w stanie Kentucky i jest trzecią największą firmą dostarczającą pizzę na świecie, posiadającą ponad 5700 restauracji w około 50 krajach i terytoriach. Więcej informacji o firmie i zamówienia online: www.papajohns.com

Shaquille O'Neal

Shaquille O'Neal, zawodnik należący do Koszykarskiej Galerii Sław, magnat biznesowy oraz członek zarządu i franczyzobiorca Papa Johns, jest jednym z najważniejszych koszykarzy w historii NBA. Jego niezwykła osobowość i imponujące wyniki sportowe sprawiają, że Shaq jest postacią uwielbianą na całym świecie, a jego fani należą do najbardziej zagorzałych wśród fanów sportu i rozrywki. Jak gdyby te osiągnięcia nie wystarczały, Shaquille jest również współtwórcą pizzy Shaq-a-Roni - dużej pizzy w stylu nowojorskim złożonej z ośmiu kawałków, którą wyróżnia dodatkowy ser i peperoni.

Junior Achievement Worldwide

JA Worldwide, organizacja, która każdego roku zapewnia ponad 15 milionów działań edukacyjnych w przeszło 100 krajach, jest jedną z niewielu organizacji o skali, doświadczeniu i pasji do budowania lepszej przyszłości dla nowego pokolenia innowatorów, przedsiębiorców i liderów. Edukacja praktyczna JA wpływa nie tylko na poszczególnych uczniów. JA działa od ponad 100 lat na całym świecie, również w obozach dla uchodźców, w krajach zniszczonych wojną i przemocą oraz obszarach dotkniętych skrajnych ubóstwem. Wspierając młodych ludzi w rozwijaniu narzędzi sprzyjających zatrudnieniu i przedsiębiorczości, aby mogli oni znaleźć wartościową pracę i zakładać zrównoważone firmy, JA pełni funkcję pośrednika na drodze do pokoju i dobrobytu. Dzięki JA młodzi ludzie zyskują umiejętności i nastawienie, które pozwolą im tworzyć prężnie działające społeczności.

Aby dowiedzieć się więcej na temat partnerów dobroczynnych i kwot darowizn:

Wejdź na stronę www.papajohns.com/shaq

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2253202/SHAQXPAPAJOHNS_125.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2253193/Papa_Johns_Logo.jpg

Źródło: Papa Johns

KONTAKT:

Rose Swingler

tel. 07977 901648

e-mail: papajohnsglobal@currentglobal.com

Więcej na temat kampanii Shaq-a-Roni, informacje na temat pizzy, zdjęcia lub komentarze dotyczące kampanii można uzyskać pod adresem e-mail: PapajohnsGlobal@currentglobal.com

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 24.10.2023, 08:39
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ