Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W dobie rewolucji technologicznej i coraz szerszego zastosowania sztucznej inteligencji (Artificial Intelligence) rynek usług charakteryzuje się dynamizmem i konkurencyjnością. Tworzenie stron internetowych może być szybkie i tanie, a efekty zaskakująco dobre, zarówno pod względem estetyki, jaki i UX oraz SEO. Właśnie na to postawił WeNet, łącząc siły z WebWave - największym polskim kreatorem stron internetowych. Mocną stroną tej decyzji jest przede wszystkim konsolidacja zasobów, wymiana know how i odmiennych doświadczeń w pracy z klientami. Efektem będzie kompleksowa oferta, w której kluczową rolę odegrają narzędzia wykorzystujące sztuczną inteligencję, zarówno w procesie tworzenia stron internetowych, jak i generowania kontentu tekstowego i graficznego. Obie firmy posiadają już doświadczenie w pracy z AI, stworzyły innowacyjne autorskie narzędzia, których synergię będzie można wykorzystać. Dzięki temu w ofercie WeNet znajdzie się pełne portfolio stron internetowych dla różnych segmentów użytkowników.
Narzędzia do budowy stron internetowych stworzone i wprowadzone na rynek przez WebWave w połączeniu z wieloletnim doświadczeniem doradców internetowych WeNet w obsłudze klientów sektora MŚP tworzą wysoki potencjał do współpracy i szybkiego dalszego rozwoju produktów oraz oferty. Połączenie kompetencji i doświadczenia dwóch spółek technologicznych to również przemyślana strategia wzrostu i odpowiedź na potrzeby rynku i oczekiwania klientów, którzy wraz z przyspieszeniem technologicznym stają się coraz bardziej wymagający i świadomi narzędzi cyfrowych. Dzięki połączeniu swoich kompetencji obie firmy zyskają unikalne portfolio produktów, wzmocnią przewagi konkurencyjne i przyczynią się do rozwoju sektora małych i średnich przedsiębiorców.
„Dotychczasowe usługi WeNet w dużej mierze kierowane były dla użytkowników, którzy wolą budować stronę wspólnie z kompetentnym doradcą internetowym, by zaoszczędzić czas i uzyskać lepszy efekt, a często nie posiadają również wystarczających umiejętności cyfrowych, aby zrobić to samodzielnie. Teraz WeNet będzie mógł wyjść z ofertą również do nowego segmentu użytkowników. Mowa tu digital natives, użytkownikach internetowych, których umiejętności cyfrowe są na tyle zaawansowane, by samemu stworzyć sobie stronę internetową z użyciem narzędzia WebWave - albo którzy zdecydują się na wsparcie AI w jej tworzeniu. Pozwoli nam to zapewnić kompleksową ofertę stron internetowych dla wszystkich segmentów klientów. Będziemy również wspólnie rozwijać nowe rozwiązania technologiczne, których możecie spodziewać się już wkrótce” - podsumowuje Michał Wrzesiński, Chief of Growth (członek Zarządu ds. Rozwoju) WeNet Group S.A.
Dzięki temu połączeniu WeNet jako lider technologicznej transformacji sektora MŚP wejdzie w nowy segment rynku, urozmaici i poszerzy swoją ofertę, będzie pozyskiwać nowe grupy klientów online - z WebWave korzysta ponad 600 000 użytkowników. Firmy wymienią się know how oraz produktami i narzędziami, na czym skorzystają obie strony, rozwijając swoją ofertę i zdobywając dostęp do nowych narzędzi. WeNet udostępni swoim klientom narzędzia online do samodzielnego budowania stron internetowych, a WebWave zyska wsparcie doradców internetowych WeNet posiadających wieloletnie doświadczenie w obsłudze sektora MŚP. Dzięki temu klienci potrzebujący profesjonalnej konsultacji, skorzystają z wiedzy i kompetencji doradców WeNet.
„Mali i średni przedsiębiorcy będą mogli tworzyć i edytować strony internetowe bez konieczności posiadania umiejętności kodowania. Z WebWave użytkownik może stworzyć stronę lub sklep internetowy, korzystając z narzędzia typu drag and drop. Można zacząć od czystej strony, wybrać jeden z ponad 100 darmowych szablonów stron internetowych dostosowanych do urządzeń mobilnych i SEO albo (bardzo dobrze oceniana przez użytkowników nowość) stworzyć stronę przy pomocy AI tylko na podstawie krótkiego opisu działalności. Co więcej WebWave pozwala na pełną personalizację strony pod względem wyglądu i funkcjonalności, a pakiety WebWave zawierają takie elementy jak własna domena, poczta e-mail, hosting, sklep internetowy, blog, strony po zalogowaniu. Liczymy, że klienci WeNet zainteresują się tymi nowymi w ofercie rozwiązaniami i będą z nich aktywnie korzystać” - Maciej Czajkowski, właściciel i twórca marki WebWave.
Każdego roku ponad 30 000 nowo powstających firm, potrzebuje strony internetowej i poszukuje możliwości zaistnienia online. Połączone kompetencje WeNet i WebWave pozwolą na stworzenie oferty atrakcyjnej dla klientów o różnym poziomie kompetencji cyfrowych. Duża liczba funkcji kreatora WebWave oraz bogata paleta szablonów pozwala na zbudowanie bardzo ciekawych stron internetowych pod kątem estetycznym i UX. Kreator WebWave cechuje się wszechstronnością i pozwala tworzyć różne typy stron: od blogów po sklepy internetowe i strony wizytówkowe. Z kolei WeNet jako lider cyfrowej transformacji małych i średnich przedsiębiorców wnosi do współpracy wieloletnie doświadczenie, wysokie kompetencje IT oraz nowoczesne, autorskie narzędzia wykorzystujące sztuczną inteligencję. Obie firmy prowadzą obsługę w języku polskim i posiadają dużą ilość materiałów edukacyjnych.
WeNet
WeNet to firma działająca w obszarze szeroko pojętego doradztwa internetowego. Ponad 1000 ekspertów w całym kraju oferuje skuteczne rozwiązania dla biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorców z sektora MŚP. Firma posiada w pakiecie wszystkie usługi internetowe, takie jak tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, prowadzenie dedykowanych kampanii reklamowych i działań marketingu lokalnego online, tworzenie e-sklepu oraz hosting stron internetowych. Z usług WeNet korzysta już 50 000 małych i średnich firm. Obecnie działa w całej Polsce i posiada biura w 18 lokalizacjach.
WebWave
WebWave to firma oferująca intuicyjny kreator stron internetowych. Dzięki rozwiązaniom WebWave MŚP z kompetencjami digital natives mogą samodzielnie stworzyć stronę internetową zgodną z wymogami SEO, bez kompromisów w zakresie designu, w przystępnej cenie. Ponad 10 lat obecności na polskim rynku zapewniło firmie pozycję lidera. Kreator stron www firmy dostępny jest w trzech wersjach językowych: polskiej, angielskiej i rumuńskiej. Z WebWave korzysta 600 000 użytkowników na całym świecie. BusinessInsider Polska określa WebWave jako „konkurencję dla WordPressa”.
KONTAKT:
Tomasz Jaros
Menedżer Komunikacji WeNet
tel.+48 782 180 917
e-mail: tjaros@wenet.pl
Źródło informacji: WeNet
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 24.10.2023, 11:49 |
Źródło informacji | WeNet |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Hisense pierwszym oficjalnym partnerem klubowych mistrzostw świata w piłce nożnej 2025 – FIFA Club World Cup 2025™
- 31.10.2024, 16:25
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Kolejne dwie inwestycje drogowe na Pomorzu Zachodnim w realizacji
- 31.10.2024, 13:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GDDKiA
-
Image
Case study kampanii reklamowych WeNet - TV kontra online
WeNet, marka specjalizująca się w marketingu internetowym dla małych i średnich firm, stanęła przed wyzwaniem dynamicznego wejścia na rynek. Bazując na 30-letnich doświadczeniach w branży, celem było zbudowanie rozpoznawalności i zdobycie pozycji lidera w e-marketingu dla MŚP. Aby osiągnąć ten ambitny cel, firma postanowiła zrealizować dwie kampanie reklamowe - jedną w telewizji, a drugą w Internecie.- 31.10.2024, 12:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet