Pobierz materiał i Publikuj za darmo
WARSZAWA, Polska, 25 października 2023 r. /PRNewswire/ -- Montonio, szybko rozwijający się dostawca rozwiązań płatniczych online, świętował półtora roku obecności w Polsce, planując jednocześnie rozszerzenie swojego lokalnego zespołu. Świadczy to o zaangażowaniu firmy w dynamicznie rozwijający się sektor e-commerce w Polsce. Od momentu udanego debiutu w Polsce w marcu 2022 r., Montonio stało się zaufanym wyborem dla sprzedawców, dzięki innowacyjnym rozwiązaniom płatniczym i bezkonkurencyjnej jakości obsługi.
„W mniej niż dwa lata od naszego debiutu zaobserwowaliśmy ogromne zainteresowanie usługami Montonio, z imponującym wzrostem liczby polskich sklepów integrujących naszą platformę - stwierdził Andrzej Bagiński, Country Manager Montonio w Polsce. - Ponadto nasza prowadzona na poziomie lokalnym obsługa klienta oraz konkurencyjna struktura cenowa dodatkowo wzmacniają naszą pozycję na polskim rynku. Decyzja o rozszerzeniu naszego zespołu po 18 miesiącach obecności w kraju jest logicznym krokiem w naszej strategii wzrostu biznesu i świadczy o sukcesach, które już odnieśliśmy w Polsce”.
Pozytywny efekt korzystania z Montonio potwierdza jeden z klientów z branży wydawniczej. Rafał Hatlaś skomentował: „Dzięki Montonio konwersja w naszej kasie wzrosła o 28%, a koszty transakcji spadły o 50%. Integracja z Montonio pozwoliła nam dodać płatności BLIK jako osobną metodę w naszej ścieżce sprzedaży, zwiększając jego użycie o ponad 25%”.
Osiągnięcia Montonio w Polsce są godne uwagi, a dodanie BLIK, Apple Pay i Google Pay do wachlarza dostępnych metod płatności traktować można jako kluczowe osiągnięcia. Ponadto jednym z wyróżników Montonio jest wysoka konwersja płatności. Dla dobrze ugruntowanych marek z optymalnie działającymi sklepami Montonio umożliwia osiągnięcie wskaźników konwersji płatności nawet na poziomie 97%.
Bagiński dodał: „Nasz wzrost w Polsce odzwierciedla naszą szerszą wizję rewolucji w obszarze płatności e-commerce. Jesteśmy podekscytowani naszymi przyszłymi przedsięwzięciami i jednocześnie pewni, że rozszerzenie naszego zespołu jeszcze bardziej umocni naszą pozycję w regionie”.
Montonio kontynuuje swój wzrost w przestrzeni fintech i przygotowuje się do dalszego poszerzania oferty, co oznacza rosnącą wartość dla sprzedawców i konsumentów.
O Montonio
Założone w 2018 roku Montonio to europejski dostawca rozwiązań płatniczych i e-commerce z kompleksową platformą umożliwiającą sprzedawcom bezproblemową akceptację płatności oraz zarządzanie różnymi usługami e-commerce. Z rozbudowanym zestawem usług od finansowania po wysyłkę i zarządzanie zwrotami, Montonio eliminuje potrzebę obsługi wielu systemów i oferuje rozwiązania dostosowane do konkretnych rynków. Dziś Montonio jest stosowane w ponad 6000 sklepów online w Polsce, Niemczech, na Litwie, Łotwie, w Estonii i Finlandii. Więcej informacji można znaleźć na stronie montonio.com.
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2257371/Montonio_Logo.jpg
Źródło: Montonio
KONTAKT:
Stephen O'Neill
VP of Marketing
e-mail: stephen.oneill@montonio.com
tel. +44 7714622674
Natasha Gowans
StrategixPR
e-mail: natasha@strategixpr.com
tel. +35679699763
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 25.10.2023, 15:21 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |