Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Mary Kay Inc., znana na całym świecie firma propagująca zrównoważony rozwój przedsiębiorstw, opublikowała „Sprawozdanie specjalne na temat zrównoważonego rozwoju 2023” szczegółowo przedstawiające niesłabnące zaangażowanie marki na rzecz wzbogacania życia kobiet i zapewniania wszystkim zrównoważonej przyszłości. Mary Kay, kultowa marka kosmetyczna świętująca 60. urodziny, szczyci się tym, że należy do globalnej koalicji kluczowych organizacji realizujących cele zrównoważonego rozwoju ONZ i osiąga postępy w krytycznych obszarach zrównoważenia środowiskowego, społecznego i gospodarczego.
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20231101440172/pl/.
„Zrównoważony rozwój nie jest dla nas tylko chwytliwym hasłem. Jest integralną częścią tożsamości marki - podkreśla Deborah Gibbins, dyrektor operacyjna Mary Kay Inc. - W tym roku świętujemy nasze osiągnięcia, ale także zdecydowanie zamierzamy kontynuować naszą misję. Chcemy jeszcze bardziej odpowiedzialnie podejmować decyzje gospodarcze, środowiskowe i społeczne, które zapewnią, by dziedzictwem Mary Kay było nie tylko wzmocnienie pozycji kobiet, ale także ochrona naszego wspólnego domu”.
W szybko zmieniającym się świecie Mary Kay jest liderem zmian, który walczy o sprawy kobiet, jednocześnie dostrzegając ich ogromny potencjał w kształtowaniu światowej gospodarki i wprowadzaniu istotnych zmian dotyczących zrównoważonego rozwoju. W sprawozdaniu z 2023 r. przedstawiono kierowane przez kobiety inicjatywy z całego świata:
Zrównoważenie środowiskowe
- Woda jako podstawowy i cenny zasób;
- Znaczenie kobiet dla ochrony środowiska;
- Kobiety jako podstawa odbudowy oceanów;
Zrównoważenie społeczne
- Zmieniające się oblicze nauki na całym świecie;
- Wyzwolenie pełnego potencjału kobiet w przedsiębiorczości;
- Różowa siła;
- Nadawanie tempa badaniom na temat nowotworów kobiecych;
Zrównoważenie gospodarcze
- Różnorodność i integracyjność jako kluczowe czynniki innowacji produktów;
- Wzmacnianie pozycji milionów kobiet w przedsiębiorczości na całym świecie;
- Pionierskie badania algorytmów i sztucznej inteligencji pod kątem równości płci.
Sprawozdanie to nawiązuje do „Sprawozdania Mary Kay za lata 2020-2022 dotyczącego zrównoważonego rozwoju i skutków społecznych”, obejmującego trzy filary zrównoważonego rozwoju: zrównoważenie gospodarcze, środowiskowe i społeczne. Więcej informacji na temat globalnej strategii zrównoważonego rozwoju Mary Kay znajduje się tutaj.
Informacje o Mary Kay
Kiedyś. Teraz. Zawsze. Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się przebić szklany sufit, stworzyła swą wymarzoną markę kosmetyczną w 1963 r. w Teksasie w jednym celu: aby wzbogacać życie kobiet. Z tego marzenia powstała międzynarodowa firma współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w ponad 35 krajach. Od 60 lat możliwości oferowane przez Mary Kay pozwalają kobietom kształtować swoją przyszłość dzięki edukacji, mentoringowi, wsparciu i innowacjom. Firma Mary Kay z zaangażowaniem inwestuje w naukę leżącą u podstaw piękna i produkuje nowoczesne kosmetyki do pielęgnacji skóry i makijażu, suplementy diety oraz zapachy. Mary Kay wierzy w ochronę naszej planety dla przyszłych pokoleń, wspiera kobiety chore na raka i będące ofiarami przemocy domowej oraz zachęca młode osoby do realizacji marzeń. Więcej informacji można znaleźć na stronie marykayglobal.com oraz śledząc profile społecznościowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn i Twitterze.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20231101440172/pl/.
Źródło: Mary Kay Inc.
KONTAKT:
Mary Kay Inc.
Dział Komunikacji Korporacyjnej
tel. 972.687.5332
e-mail: media@mkcorp.com
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 02.11.2023, 09:36 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |