Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Głównym celem IAB jest popularyzacja i rozwój rynku internetowego. Super Efektywny Marketing to kanał na YouTube poświęcony wiedzy o marketingu, promocji i działaniach reklamowych, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem graczy z różnych stron rynku marketingowego. Znajdziecie w nim wypowiedzi ekspertów, newsy ze świata, dobre i złe praktyki. To nieocenione źródło wiedzy dla przedsiębiorców i marketingowców, dla mniej i bardziej zaawansowanych, a przede wszystkim dla wszystkich tych, którzy potrzebują w lekki i przyjemny sposób wgryźć się w samo sedno marketingu internetowego.
W dyskusji udział wzięli eksperci i reprezentanci trzech firm: Andrzej Wierzchoń z Oceanic, Adrian Palak z Allegro oraz Konrad Spoczyński z Result Media. Dzięki temu udało się poznać trzy różne punkty widzenia oraz zderzyć doświadczenia – klienta, marketplace’u z rozbudowaną opcją retail media oraz agencji internetowej.
Ta merytoryczna, a jednak momentami burzliwa dyskusja miała na celu odpowiedzieć na zasadnicze pytania nurtujące zapewne wszystkich graczy rynku e-commerce, czyli:
1.Czy małe i średnie e-commerce'y mogą walczyć z gigantami? Czy mają szansę na coraz bardziej profesjonalnym rynku?
2. E-commerce w trudniejszej sytuacji gospodarczej. Jak walczyć o niechętnie wydającego klienta? Ceną? A może jakością obsługi?
3. Jak pozyskiwać ruch dla e-commerce? Czy retail media to już „must have”?
Goście debaty rozmawiali o tym:
- w jaki sposób efektywnie pozyskiwać ruch i klientów do sklepu online,
- jak walczyć z konkurencją, biorąc pod uwagę, że bitwa już dawno toczy się w internecie,
- jak korzystać z nowoczesnych narzędzi, które pomagają osiągnąć sukces zarówno małym, jak i dużym graczom,
- dlaczego warto testować różne rozwiązania,
- w jaki sposób budować model sprzedaży, gdzie i jak być obecnym, jak skracać dystans do rynkowych gigantów,
- czym są retail media oraz jak wspierają sprzedaż i kogo na to stać,
- dlaczego w czasach dynamicznie zmieniającego się marketingu online warto korzystać z pomocy wyspecjalizowanej agencji.
Zagadnienia poruszane podczas debaty to esencja wiedzy i swoisty poradnik dla managerów i właścicieli firm. To informacja o najnowszych rozwiązaniach oraz trendach w e-commerce, a przy tym burzliwa dyskusja na argumenty, prezentująca różne punkty widzenia, konkretne rozwiązania. Warto jej posłuchać, wyciągnąć wnioski i wprowadzić w życie we własnej firmie.
„Ta debata to doskonałe przedstawienie współczesnego rynku online widzianego z perspektywy trzech stron i uczestników tego rynku” – podkreśla Konrad Spoczyński z agencji Result Media.
„Dziś walka toczy się o zdobycie każdego klienta, a narzędzia zmieniają się nieustannie. Portale, serwisy społecznościowe oraz Google również zmieniają i optymalizują swoje rozwiązania, a pamiętajmy – to też duże biznesy nastawione na generowanie zysku. Dlatego w mojej ocenie najlepszym ambasadorem klienta w świecie online może zostać sprawdzona i doświadczona agencja. Oczywiście z naszej perspektywy klient może również samodzielnie prowadzić wiele kampanii w internecie, jednak zwykle w wersji dość podstawowej. Żeby wykorzystać wszystkie funkcjonalności oraz możliwości tych narzędzi, potrzeba specjalistycznej wiedzy, którą zapewnia zespół ekspertów certyfikowanej przez Google i Meta agencji” – dodaje przedstawiciel Result Media.
Prowadzisz e-commerce lub biznes online? Zastanawiasz się, gdzie i jak szukać klientów? Posłuchaj koniecznie kolejnej debaty pod patronatem IAB Polska na kanale Super Efektywny Marketing – całość debaty do obejrzenia pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=eTjj8UCCCVE
Źródło informacji: Result Media
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 14.11.2023, 11:37 |
Źródło informacji | Result Media |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Andersen rozszerza globalną ofertę usług wyceny w 10 krajach Azji i Pacyfiku
- 22.11.2024, 09:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
BingX otwiera Strefę Innowacyjnych Rozwiązań na rynku spot, aby maksymalnie wykorzystać potencjał rynku byka
- 22.11.2024, 09:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Orsted: za dwa lata ruszamy z produkcją energii z morskiej farmy wiatrowej PAP
„Orsted wspólnie z PGE realizuje projekt Baltica 2. Jest to największy kiedykolwiek zrealizowany w Polsce projekt energetyki odnawialnej o mocy 1,5 GW” – mówiła Agata Staniewska-Bolesta, dyrektorka zarządzająca Orsted Offshore Polska, podczas konferencji Offshore Wind Poland 2024.- 22.11.2024, 09:19
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom