Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W dniu 24 listopada 2023 w Warszawie w Hotelu InterContinental w ramach konferencji AI MARKETING INNOVATION EXECUTIVE SUMMIT miała miejsce 12 Gala Finałowa Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2022/2023.
Podczas Gali zostały ogłoszone wyniki głosowania Kapituły Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2022/2023, która postanowiła przyznać podwójną nagrodę GRAND PRIX oraz nagrodzić zwycięzców w 14 kategoriach branżowych, 14 specjalnych, 4 kategoriach Young & Impact oraz 5 kategoriach zespołowych. Kapituła postanowiła również przyznać 2 nagrody specjalne zespołowe. W gali finałowej oraz poprzedzającej ją konferencji Marketing Executive Summit udział wzięło ponad 350 osób.
Konkurs Dyrektor Marketingu Roku od 12 lat organizowany jest przez Mediarun.com. Ideą konkursu jest uhonorowanie, wyłonienie i nagrodzenie wybitnych liderów i osobowości kierujących pracami działów marketingu, digital, e-commerce, PR, komunikacji oraz employer branding w firmach i organizacjach.
Wyboru najlepszych z najlepszych dokonała Kapituła Konkursu złożona z dotychczasowych laureatów, ekspertów branżowych, przedstawicieli agencji oraz domów mediowych.
Jak co roku ocena kapituły w trakcie dyskusji oraz głosowania bierze pod uwagę przede wszystkim sylwetki kandydatów poprzez pryzmat osiągniętych efektów, zrealizowania przyjętej strategii marketingowej oraz wdrożenia innowacyjnych pomysłów za okres 2022 i 2023.
Skład kapituły Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023
- Agnieszka Radawiec, dyrektor marketingu, OBI
- Dariusz Maciołek, dyrektor marketingu, BNP PARIBAS
- Marek Sworowski, dyrektor marketingu, PORSCHE
- Beata Zielińska, Head of Trade Marketing, PLAY
- Michał Kniaź, dyrektor marketingu, HALFPRICE
- Piotr Szymczak, VP i dyrektor marketingu, PAYPO
- Inga Songin, dyrektor marketingu, RECKITT
- Mateusz Małek, dyrektor marketingu, BLACHOTRAPEZ
- Zbigniew Wysocki, dyrektor marketingu, GOODVALLEY
- Rafał Baran, prezes, BRIDGE 2 FUN
- Paweł Miziołowski, dyrektor marketingu, BROWN FORMAN
- Jarosław Boliński, producent i founder, PROPELER
- Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektor marketingu, UNIQA
- Artur Sikora, Supervisory Board Member, BTC STUDIOS
- Mariusz Ryciak, autor, EKSPERT
- Mariusz Borkowski, dyrektor marketingu, TZF POLFA
- Iwona Szwajkajzer, founder, KHS
- Jarosław Ziębiński, Advisor, PUBLICIS
- Dariusz Tworzydło, profesor, UNIWERSYTET WARSZAWSKI
- Krzysztof Gawrych, NIEZALEŻNY EKSPERT
- Paweł Barski, dyrektor marketingu, UNICEF POLSKA
- Monika Leskowska, dyrektor marketingu, KRAMP
- Sławomir Gawlik, dyrektor marketingu, FAKRO
- Anna Tuzek, dyrektor marketingu, BBI DEVELOPMENT
- Elżbieta Szydłowska, Managing Director, BUSINESS BOUTIQUE
- Piotr Potorski, Growth Officer, DENTSU
- Olgierd Cygan, partner, FUTURE COMPANY
- Aleksandra Szol, dyrektor marketingu, MODIVO
- Maciej Banaszkiewicz, marketing manager, CARLSBER GROUP
- Grzegorz Firczyk, Digital Marketing & E-commerce Director, ADAMED
- Krystian Cieślak, founder, RO
- Kinga Dołęga, prezeska, KINADS
- Cezary Wilemajtys, prezes, UNITED PARTNERS
- Radomir Jaszczuk, Associate Director, MEDIAHUB
- Adam Kalinowski, prezez, MELMAK
- Adam Kozłowski, vice prezes, MONDAY GROUP
- Grzegorz Cichewicz, radca prawny Konkursu
- Paweł Netczuk, organizator konkursu, HEXAGON NETWORK
Lista Laureatów 12 Edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023
KATEGORIE YOUNG &I MPACT
BEST START-UP MARKETER
- Ewa Pawella – FOODSI
- Anna Andrych - PAYEYE
YOUNG MARKETER [PONIŻEJ 25 LAT]
- Maria Kivachuk – BIOCAM
- VOLODYMYR TURCHAK – IDEAMOTIVE
BEST GOV MARKETER
- Magdalena Swoboda – Młynarczyk – MRiT
BEST NGO MARKETER
- ANGELIKA HAŁOŃ - POLAND BUSINESS RUN
WYRÓŻNIENIE
- Irina Lastovjak - FUTURE WORLD ON
KATEGORIE SPECJALNE
THINKING OUTSIDE THE BOX
- AGATA BRODZKA – PARADYŻ
- TOMASZ LEWANDOWSKI - CENTRUM MEDYCZNE PUŁAWSKA CMP
MASTER OF DIGITAL MARKETING
- JEREMI RYBAK – ACER
MASTER OF TECHNOLOGY & INNOVATION
- MARCIN MORAWSKI – DELL TECHNOLOGIES
MASTER OF COMMUNICATION / PR
- MARTA POKUTYCKA-MĄDRALA - NATIONALE NEDERLANDEN
- KATARZYNA PRZEWĘZIKOWSKA - GRUPA ŻABKA
MASTER OF CUSTOMER EXPERIENCE
- ANNA KANIA-OKIEŃCZYC – DHL
- ANNA KWAŚNIK – SESDERMA
MASTER OF INFLUENCER MARKETING
- HONORATA GUZIŃSKA - L’OREAL/ MAYBELLINE NEW YORK
- ANNA STASZYŃSKA – MOTOROLA
MASTER OF EMPLOYER BRANDING
- MICHAŁ PODOGRODZKI – ALLIANZ
MASTER OF CSR / SOCIAL PURPOSE
- KINGA NOWACKA - UNIWERSYTET SWPS
MASTER OF INTERNATIONAL MARKETING
- INGA WAWRZYNIAK-GACEK – ESKY
BEST BRAND / CATEGORY LEADER
- TADEUSZ CZARNIECKI – OSHEE
- KATARZYNA BURSZTEIN – DAFI
LONG TIME MARKETING EXCELLENCE
- RAFAŁ MASIAK – HOCHLAND
- KINGA NOWACKA - UNIWERSYTET SWPS
MASTER OF BRAND EXPERIENCE
- ZUZANNA WESOŁOWSKA-KUBIAK – TATUUM
- KRZYSZTOF BOGACZ - LOTTE WEDEL
LAUNCH / RE-BRANDING ROKU
- BARTOSZ DZIENDZIEL - NEST BANK
- KATARZYNA MEISSNER – VELOBANK
DYREKTOR MARKETINGU I SPRZEDAŻY
- KATARZYNA MEISSNER – VELOBANK
KATEGORIE BRANŻOWE
DOM / WNĘTRZE / DESIGN
- AGATA BRODZKA – PARADYŻ
BUDOWNICTWO / INFRASTRUKTURA
- MARTYNA WRÓBEL – BUDIMEX
ZDROWIE / LEKI / SUPLEMENTY
- KATARZYNA SIKORSKA - POLSKI LEK
- ANNA KWAŚNIK – SESDERMA
FINANSE / UBEZPIECZENIA / INWESTYCJE
- JERZY HOŁUB – MASTERCARD
URODA / KOSMETYKI / HIGIENA
- HONORATA GUZIŃSKA - L’OREAL/ MAYBELLINE NEW YORK
- ANNA WYKURZ - DR AMBROZIAK LABOLATORIUM
MEDIA / ROZRYWKA / GAMING
- JEREMI RYBAK – ACER
MODA / STYL ŻYCIA
- ZUZANNA WESOŁOWSKA-KUBIAK – TATUUM
PRODUKTY SPOŻYWCZE
- KRZYSZTOF BOGACZ - LOTTE WEDEL
RETAIL / HANDEL / USŁUGI
- KATARZYNA PRZEWĘZIKOWSKA - GRUPA ŻABKA
SPORT / HOBBY / WELLBEING
- ADRIANNA KOSMALSKA - E-BEACTIVE
- KATARZYNA BURSZTEIN – DAFI
TURYSTYKA / HOTELE / SPA
- EWA LAMPART – LOT
- RENATA PAWŁOWSKA-MACIAK - POLSKI HOLDING HOTELOWY
IT / TELCO / TECHNOLOGIE
- ANNA STASZYŃSKA – MOTOROLA
- MARCIN MORAWSKI – DELL TECHNOLOGIES
ENERGIA / UTILITIES
- ANNA SEROCZYŃSKA – LUNEOS
- JAKUB DĄBROWSKI – VEOLIA
B2B USŁUGI
- JAKUB DĄBROWSKI – VEOLIA
KATEGORIE ZESPOŁOWE
ZESPOŁOWE / BUDŻET DO 1 MLN
- CENTRUM MEDYCZNE PUŁAWSKA CMP – Tomasz Lewandowski - kierownik Działu Marketingu i PR, Karolina Krajnik - starszy specjalista ds. digital marketingu, Beata Sulima Markowska-Markowska - starszy specjalista ds. marketingu, Katarzyna Dawidziuk - koordynator Szkoły Rodzenia i Współpracy Partnerskiej, Marta Staszewska - koordynator ds. grafiki i kreacji, Tomasz Jarzynka - specjalista ds. grafiki i kreacji, Anna Góralska-Miksa - koordynator ds. trade marketingu Iwo Bisikiewicz - specjalista ds. social mediów, Magdalena Borgus - ekspert ds. public relations.
- FOODSI – Ewa Pawella - Head of Marketing, Klaudia Wieczorkiewicz - Social Media Manager, Dawid Woronowicz - Performance Marketing Specialist, Stanisław Zieliński - Senior Graphic Designer, Robert Maciejak - Content & Marketing Operations Specialist, Joanna Zaguła - Content Specialist.
ZESPOŁOWE / BUDŻET OD 1 MLN DO 5 MLN
- L'OREAL POLAND / MARKA MAYBELLINE NEW YORK – Honorata Guzińska – Head of American Brands, Katarzyna Getmanchuk – Senior Brand Manager Eyes, Patrycja Jakubowska – Senior Brand Manager Face, Aleksandra Panczyszyn – Junior Brand Manager Lips, Magdalena Olszewska – Brand Engagement Leader American Brands, Paulina Gajzlerowicz – Brand Engagement Manager Maybelline NY, Weronika Kłodzińska – Merchandising Manager, Urszula Dzienuć – Online Brand Manager, Patrycja Dymel – Business Development Manager.
- UNIWERSYTET SWPS – Kinga Nowacka - dyrektorka marketingu i sprzedaży, zastępczyni dyrektor generalnej, członkini zarządu Uniwersytetu SWPS, Agnieszka Lewicka - zastępczyni dyrektorki marketingu, Rafał Sławski - zastępca dyrektorki marketingu, Łukasz Skorupski - syrektor kreatywny, Michał Krześniak - menedżer sekcji content marketing, Ewelina Kolendowicz-Ossowska - brand manager, Karolina Piasecka - menedżerka ds. rozwoju serwisów internetowych, Marcin Nader - Web Backend Manager, Weronika Książek - kierownik redakcji strony www (newsroom), Iga Lewicka - specjalistka ds. marketingu | copywriterka, Sylwia Zagródka - kierownik ds. marketingu studiów podyplomowych, Alicja Szewczyk-Firek - redaktorka produktowa, Justyna Śnieżek - redaktorka newsowa, Zofia Orly - redaktorka naukowa i produktowa, Anna Romańczuk - specjalistka ds. marketingu, Magdalena Szczuka - redaktorka newsowa, Magdalena Miszewska - redaktorka newsowa, Teresa Tomczak - specjalistka ds. marketingu, Olga Pawlak - copywriterka, Bartosz Szymański - projektant UX, Natalia Skalik - specjalistka ds. marketingu, Anna Niedźwiecka - specjalistka ds. automatyzacji marketingu, Anna Sienkiewicz - administrator strony www, Marcin Chwała - administrator marketing automation, Tomasz Włodarczyk - specjalista ds. badań i analiz, Michał Wróbel - specjalista ds. produkcji multimediów, Aleksandra Różańska - Social Media Manager, Magdalena Pietruk - Social Media Manager, Nikodem Szymański - grafik /fotograf, Jan Prager - Media Planner, Marcin Szymoniak - grafik, Anna Cymerys - specjalistka ds. marketingu.
ZESPOŁOWE / BUDŻET OD 5 MLN DO 10 MLN
- ADAMED PHARMA – dr Edyta Figurny-Puchalska - kierownik digital ekosystem, Elżbieta Dziob-Radziszewska - content manager, Ewelina Symczuk-Musiał - starszy kierownik projektów, Agnieszka Nagel - młodszy kierownik projektów marketingowych, Kinga Mocarska - starszy kierownik projektów digital, Monika Potocka - kierownik projektów digital, Marta Juźwiuk - kierownik projektów digital.
- OSHEE – Tadeusz Czarniecki – dyrektor marketingu, Mateusz Konior - marketing manager, Jarosław Jezioro - brand manager, Mariola Bielawska - event manager, Adrianna Czech - head of marketing communication, Julia Markowska - marketing specialist, Kamila Kubicka - senior graphic designer, Mateusz Bartusik - Senior Graphic Designer, Jacek Spryczyński - Senior Graphic Designer, Ewa Hipnarowicz - Graphic Designer, Jarosław Kałwa - graphic designer, Monika Skorupińska - R&D senior specialist, Katarzyna Dudek - R&D senior specialist, Aleksander Woś - e-commerce director, Rafał Piszczek - e-commerce specialist, Gabriela Gurak - intern, Paulina Nowak - brand manager.
ZESPOŁOWE / BUDŻET OD 10 MLN DO 50 MLN
- LOT – Ewa Lampart - dyrektor biura marketingu i komunikacji korporacyjnej, Justyna Bednarska - zastępca dyrektora biura marketingu i komunikacji korporacyjnej, Iwona Bańka-Czech - kierownik działu promowania marki, Dominika Zachariasz - kierownik działu marketingu operacyjnego, Bartłomiej Łęczek - kierownik działu mediów społecznościowych, Miłosz Bratuś - kierownik działu oganizacji wydarzeń, Agnieszka Kopańska - kierownik działu prasowego, Joanna Krzyżanak - kierownik działu komunikacji wewnętrznej.
- POLSKI LEK – Katarzyna Sikorska - dyrektor marketingu, Marta Iwanek - senior brand manager, Anna Pietrzyk - senior brand manager, Klaudia Targosz - product manager, Katarzyna Bębenek - product manager, Marta Serafin - product manager, Joanna Podlasin-Jurzak - customer marketing manager, Martyna Stelmaszczyk - product manager, Beata Skorut - koordynator projektów marketingowych, Patrycja Pasek - asystent marketingu, Kamila Kurek - asystent marketingu.
ZESPOŁOWE / PONAD 50 MLN
- VELOBANK – Katarzyna Meissner – dyrektor zarządzający, Małgorzata Wilińska – dyrektor, Katarzyna Pajek - kierownik, Anna Małczyńska – kierownik, Piotr Podstawek – kierownik, Katarzyna Świstak – ekspert, Magdalena Idczak – ekspert, Mateusz Łada – starszy specjalista, Klaudia Harasym - ekspert, Natalia Budny – specjalista, Ewelina Solińska - ekspert, Bartosz Chojecki – kluczowy ekspert, Grzegorz Pawłowicz – senior project manager.
NAGRODA SPECJALNA / BUDŻET DO 10 MLN
- DELL TECHNOLOGIES (NAGRODA SPECJALNA- 10MLN) – Marcin Morawski - Head of Marketing Dell Technologies Poland, Beata Antosiewicz - Marketing Manager, Marika Gołębiowska - Marketing Manager, Magdalena Wyzińska - Partner Marketing Manager, Sylwia Szymczak - Marketing Executive Associate, Katarzyna Małkowska - Channel Marketing Coordinator.
NAGRODA SPECJALNA / BUDŻET DO 50 MLN
- DUREX (NAGRODA SPECJALNA) – Karolina Wierzbicka – Gajda – Category Marketing Manager POL&EE, Katarzyna Bitowt – Senior Brand Manager, Kamil Komarzyniec – Brand Manager, Martyna Sakowicz – Marketing Assistant, Bogumiła Albrycht – Media & CRM Manager, Dominika Staszewska – Media Marketing Assistant, Łukasz Urzędowski – Performance Marketing & UX Team Lead.
GRAND PRIX
- VELOBANK – KATARZYNA MEISSNER
- DELL TECHNOLOGIES – MARCIN MORAWSKI
Partnerzy Dyrektor Marketingu Roku – dyrektormarketinguroku.pl
DENTSU, MULLENLOW MediaHub, APART, Monday Comms, Bridge2Fun, TAILORS CLUB, EFEKT DIGITAL, KinAds, GETTY Images,
Partnerzy Executive Summit – executivesummit.eu
DENTSU, MULLENLOW MediaHub, APART, Monday Comms, Bridge2Fun, TAILORS CLUB, EFEKT DIGITAL, KinAds, GETTY Images, PRIDO, Rent Boutique, FFF Label, IAA, USER.COM, Meeting Application, Don’t worry, Brown-Forman
Partnerzy Medialni
RMF FM, NaTemat, Inn Poland, PAP MediaRoom, MEDIARUN.COM, FASHION Biznes, Meeting Planner
Partnerzy Merytoryczni
DENTSU, RMF FM, UNICEF POLSKA, Akademia Leona Koźmińskiego, Kancelearia SKP, TZF Polfa, KOŹMINSKI BUSINESS HUB, SDE Media & Events
O konkursie:
Konkurs Dyrektor Marketingu Roku DMR jest prestiżowym wydarzeniem adresowanym do kadry zarządczej w branży marketingowej. Od 12 lat Kapituła Konkursu wyłania najlepszych liderów marketingu, docenia efektywności i innowacyjność działania marketingowych, digitalowych i komunikacyjnych.
Konkurs Dyrektor Marketingu Roku DMR odbywa się w ramach konferencji AI MARKETING EXECUTIVE SUMMIT. Tegoroczna jej edycja skupi się na temacie wykorzystania rozwoju firm w turbulentnych czasach, nowych strategiach transformacyjnych, rozwoju firm na rynkach światowych i młodych, innowacyjnych biznesach.
O organizatorze:
Organizatorem wydarzenia jest HEXAGON NETWORK Sp z o.o. wydawca MEDIARUN.com, organizator konferencji EXECUTIVESUMMIT.eu oraz Konkursu INNOWACYJNYLIDER.com. Od lat Integruje i inspirujemy kadrę zarządczą i menadzerską najbardziej innowacyjnych firm w Polsce.
Poprzez organizację konferencji, spotkań networkingowych i gali finałowej konkursu Dyrektor Marketingu Roku, pozwala odkrywać i uhonorowanie liderów marketingu, digitalu i komunikacji, którzy wnoszą istotny wkład w rozwój swoich firmy.
Dla mediów:
Jeśli jesteście Państwo przedstawicielami mediów i jesteście zainteresowani uzyskaniem szczegółowych informacji o Konkursie i Konferencji proszę o kontakt.
Formularz akredytacy dla mediów: https://executivesummit.eu/media/media-accreditation/
KONTAKT:
Aleksandra Niwińska, Head of Marketing
e-mail: an@executivesummit.eu
HEXAGON NETWORK SP ZOO
Royal Wilanów, Ul. Klimczaka 1
02-797 Warszawa, Poland
Źródło informacji: HEXAGON NETWORK Sp z o.o.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 24.11.2023, 15:14 |
Źródło informacji | HEXAGON NETWORK Sp z o.o. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Wyniki finansowe Grupy PZU: już 400 milionów złotych trafiło do osób dotkniętych powodzią PAP
48 tys. zgłoszonych szkód i 46 tys. już wypłaconych w całości lub częściowo odszkodowań w wysokości 400 mln złotych - to skala zaangażowania Grupy PZU w walkę ze skutkami powodzi na południu kraju. Kataklizm jednak nie wpłynął znacząco na kondycję finansową największego polskiego ubezpieczyciela, którego przychody za trzy kwartały 2024 r. (21,8 mld zł) przekraczają oczekiwania rynku.- 21.11.2024, 16:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
New Chief Operating Officer at Rohde & Schwarz
Effective November 1, 2024, Markus Fischer, currently Executive Vice President Operations, has been appointed to the Rohde & Schwarz Executive Board. As Chief Operating Officer (COO), he will collaborate with Christian Leicher (CEO) and Andreas Pauly (CTO) to continue to keep the company on course for growth in these challenging times.- 21.11.2024, 16:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji
20 listopada w Sejmie RP odbyło się pierwsze spotkanie parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej, elektromobilności i innowacji, które zgromadziło ponad 100 uczestników z różnych sektorów związanych z energetyką, transportem zeroemisyjnym i innowacjami z całej Polski. Spotkanie zespołu parlamentarnego do spraw kluczowych obszarów miało na celu omówienie aktualnych wyzwań oraz pomysłów na przyszłość, a także wzmocnienie współpracy między branżami i ustawodawcą. Jego przewodniczącym jest Artur Łącki, szef zespołu parlamentarnego Województwa Zachodniopomorskiego. Jednym z inicjatorów powstania zespołu była Krajowa Izba Klastrów Energii i OZE.- 21.11.2024, 15:11
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Glaubicz Garwolińska Consultants w imieniu organizacji społecznej KIKE