Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Mary Kay Inc., marka nr 1 na świecie w kategorii kosmetyków do pielęgnacji skóry i makijażu dostępnych w sprzedaży bezpośredniej[1] oraz sponsorowane przez nią fundacje, w tym Mary Kay Ash Foundation w USA, ciągle i niezmiennie wspierają badania nad nowotworami, których doświadczają kobiety, zapewniając finansowanie szerokiej gamy programów i projektów badawczych, przyznając granty światowej sławy naukowcom oraz ułatwiając realizację badań klinicznych, a wszystko to w celu znalezienia leku na raka.
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20231207318646/pl/
Mary Kay zorganizowała niedawno wirtualne spotkanie z dr Joyce O'Shaughnessy, kierowniczką katedry „Celebrating Women” w obszarze badań nad rakiem piersi w Centrum Medycznym Uniwersytetu Baylor i przewodniczącą badań nad rakiem piersi w U.S. Oncology z siedzibą w Dallas (Teksas) oraz dr Evą Ciruelos, koordynatorką oddziału nowotworów piersi w Szpitalu Uniwersyteckim i Szpitalach HM, przewodniczącą badań nad rakiem piersi prowadzonych przez SOLTI Group i beneficjentką grantu Fundacji FERO wspieranej przez Mary Kay Hiszpania z siedzibą w Madrycie (Hiszpania). Obie lekarki kierują w swoich krajach zespołami badawczymi koncentrującymi się na badaniach nad rzadką, agresywną formą nowotworu dotykającego kobiety: potrójnie ujemnym rakiem piersi (ang. TNBC). Chociaż dzielą je tysiące kilometrów, lekarki dobrze się znają – od lat współpracują w zakresie badań nad TNBC, starając się znaleźć rozwiązania i lekarstwo na tę niszczycielską chorobę.
Wiodące badaczki i ekspertki z odnośnych dziedzin spotkały się w celu omówienia znaczenia globalnej współpracy naukowej, podkreślając pilną konieczność wymiany ustaleń i dokonanych postępów między naukowcami z całego świata w celu zgromadzenia wypracowanych rezultatów.
„Nie chodzi o to kto ma najlepszy pomysł, lecz o połączenie sił, by opracować najlepszy sposób leczenia każdej pacjentki. Dążenie to musi stać się zasadą przewodnią w medycynie, badaniach klinicznych i farmacji. Kobiety na całym świecie coraz częściej chorują na nowotwory piersi i dziś możemy przyjąć, że co 3. kobieta w ciągu swojego życia zachoruje na raka[2]” – powiedziała dr O’Shaughnessy.
„Bez stałej współpracy ekspertów nie udałoby się wypracować konkretnych diagnoz – dodała dr Ciruelos. – Leczenie każdej pacjentki wymaga spersonalizowanego podejścia, tylko w taki sposób uda nam się ustalić, dlaczego ta sama terapia u niektórych osób sprawdza się, a u innych niekoniecznie, pomimo podobnych cech choroby”.
Lekarki potwierdziły, że różnice i niespójności w zakresie dostępu do terapii, leków i metod leczenia w różnych krajach są powodem ogromnej frustracji, i zaapelowały o zjednoczenie w celu zapewnienia spójniejszego leczenia wszystkim pacjentkom, niezależnie od ich miejsca zamieszkania. Obie badaczki przyznały również, że niełatwo jest im znaleźć czas, by w pełni poświęcić się badaniom nad nowotworami, ponieważ borykają się z trudnościami z finansowaniem. W związku z tym wyraziły wdzięczność sponsorom, w tym Fundacji Mary Kay Ash oraz Fundacji Fero, dzięki którym mogą kontynuować wysiłki na rzecz ratowania ludzkiego życia.
„W 1985 r. ogromnie frustrował nas brak różnych sposobów leczenia kobiet cierpiących z powodu nowotworów. Dziś obserwujemy wspaniałe dokonania na tym froncie, dlatego pokładam duże nadzieje w kolejnym pokoleniu badaczy” – dodała dr O'Shaughnessy.
Dzięki finansowaniu projektów badań nad nowotworami zapewnionemu przez Fundację Mary Kay Ash w Stanach Zjednoczonych oraz grantowi Mary Kay Hiszpania na rzecz Fundacji FERO w Hiszpanii dr O'Shaughnessy i dr Ciruelos mogą kontynuować współpracę w zakresie dorobku swojego życia. Mary Kay stoi na czele badań nad nowotworami, których doświadczają kobiety, wspierając przełomowe badania realizowane pod przewodnictwem i na rzecz kobiet. Mary Kay jest zaangażowana na rzecz pomocy badaczom z całego świata, wspierając badania translacyjne (łączące wyniki badań laboratoryjnych z przebiegiem choroby pacjenta), badania kliniczne mające na celu poprawę wykrywania, prognozowania i leczenia nowotworów u kobiet, a także organizacje wspierające badania nad rakiem, takie jak Fundacja FERO w Hiszpanii.
Cała rozmowa jest dostępna na kanale Mary Kay Global w serwisie YouTube.
Mary Kay
Kiedyś. Teraz. Zawsze. Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się przebić tzw. szklany sufit, stworzyła swą wymarzoną markę kosmetyczną w 1963 r. w Teksasie w jednym celu: aby wzbogacać życie kobiet. Z tego marzenia powstała międzynarodowa firma współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w ponad 35 krajach. Od 60 lat możliwości oferowane przez Mary Kay pozwalają kobietom kształtować swoją przyszłość dzięki edukacji, mentoringowi, wsparciu i innowacjom. Firma Mary Kay z zaangażowaniem inwestuje w nauką leżącą u podstaw piękna i produkuje nowoczesne kosmetyki do pielęgnacji skóry i makijażu, suplementy diety oraz zapachy. Mary Kay wierzy w ochronę naszej planety dla przyszłych pokoleń, wspiera kobiety chore na raka i będące ofiarami przemocy domowej oraz zachęca młode osoby do realizacji marzeń. Więcej informacji można znaleźć na stronie marykayglobal.com oraz śledząc profile społecznościowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn oraz w serwisie X (dawniej Twitter).
Źródło:
[1]Euromonitor International Limited; Beauty and Personal Care 2023 Edition, wartość sprzedaży liczona po cenach detalicznych, dane za 2022 r.
[2]American Cancer Society. https://www.cancer.org/cancer/types/breast-cancer/about/how-common-is-breast-cancer.html
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20231207318646/pl/
Źródło: Source: Mary Kay Inc.
KONTAKT:
Mary Kay Inc. Dział Komunikacji Korporacyjnej
marykay.com/newsroom
tel.: 972.687.5332
e-mail: media@mkcorp.com
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 08.12.2023, 12:07 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |