Newsletter

Finał konkursu „Gratisobranie i Oszczędzanie w Kauflandzie” – zwycięzcy odjechali sześcioma Fiatami 500 Hybrid

14.12.2023, 09:35aktualizacja: 14.12.2023, 09:41

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Kaufland - zdjęcie ilustracyjne
Kaufland - zdjęcie ilustracyjne
Ponad 33 000 osób wzięło udział w konkursie „Gratisobranie i Oszczędzanie w Kauflandzie”, w którym do wygrania były vouchery na zakupy o wartości nawet do 10 000 złotych oraz stylowe samochody. Uroczyste przekazanie sześciu nowoczesnych i ekonomicznych Fiatów 500 Hybrid odbyło się 30 listopada we Wrocławiu. Odebrali je zwycięzcy, którzy w najbardziej kreatywny sposób wykonali konkursowe zadanie. Akcja skierowana była do klientów i pracowników, którym firma chciała w ten sposób odwdzięczyć się za lojalność i wybór sieci Kaufland jako miejsca codziennych zakupów.

Zwycięzcy konkursu to stali klienci Kaufland, pochodzący zarówno z większych miast, jak i małych miasteczek w całej Polsce. Ich odpowiedzi konkursowe okazały się najbardziej kreatywne i zaskakujące dla członków jury oceniających nadesłane zgłoszenia. Organizatorzy dołożyli wszelkich starań, aby zapewnić zwycięzcom prawdziwą fetę i uczynić z odbioru konkursowych nagród wyjątkowe święto. Przekazanie aut odbyło się w salonie Fiata przy ul. Karkonoskiej we Wrocławiu. W spotkaniu wzięli udział: Ewelina Jarosińska – członkini zarządu w Kaufland Polska, Bogdan Żak – prezes w ADF Auto Sp. z o.o. oraz Agnieszka Głowacka – dyrektor Działu Kampanii Marketingowych w Kaufland Polska. Po krótkich przemówieniach przypominających pokrótce ideę konkursu oraz prezentujących obie firmy nastąpił główny punkt uroczystości: przekazanie zwycięzcom kluczyków do aut, a następnie samych Fiatów 500 Hybrid.

W swoim przemówieniu Ewelina Jarosińska, członkini zarządu w Kaufland Polska, podkreślała, że firma nieustannie dąży do tego, aby dostarczać klientom jak najwięcej okazji do oszczędności.

„Nazwa konkursu będącego elementem dłuższej kampanii w oczywisty sposób nawiązuje do obietnicy, którą jako marka składamy naszym klientom. Chcemy niezmiennie oferować im szeroki asortyment produktów wysokiej jakości w konkurencyjnych cenach, ale także dostarczać szereg narzędzi umożliwiających ograniczenie wydatków podczas zakupów – mówiła Ewelina Jarosińska. – W czasie kampanii >>Gratisobranie i Oszczędzanie w Kauflandzie<< wspierał nas w tym jej główny bohater - niezawodny Kapitan Złotówka. Zapewniam, że priorytety naszej sieci nie ulegną zmianie, a potrzeby naszych klientów pozostaną na szczycie tej listy”.

Członkini zarządu doceniła również, że uczestnicy wykazali się nie lada kreatywnością, opracowując ujmujące i niebanalne zgłoszenia-rymowanki. Formuła konkursu zakładała wyróżnienie najbardziej kreatywnych wierszyków, esejów czy też filmów. Zasady były bardzo proste – wystarczyło zrobić zakupy za minimum 100 złotych, zachować paragon, zarejestrować swoje zgłoszenie na dedykowanej stronie i w kreatywny sposób odpowiedzieć na jedno z 6 pytań konkursowych – inne w każdym etapie. Uczestnicy musieli zmierzyć się z takimi pytaniami jak:

  1. Jak ma na imię żona Kapitana Złotówki oraz jaka jest jej supermoc w Kauflandzie?
  2. Jaka jest lub byłaby Twoja wymarzona promocja w Kauflandzie?
  3. Który market Kaufland jest Twoim ulubionym marketem i dlaczego?  
  4. Jaki jest Twój ulubiony dział w Kauflandzie, który powinien odwiedzić Kapitan Złotówka i dlaczego?
  5. Jaka jest Twoja ulubiona spożywcza marka własna Kauflandu (K-Classic, K-Favourites, K-Bio, K-take it veggie, K-Free, Crazy Wolf, K- Stąd Takie Dobre, K-Stoisko Mięsne, K-to go) i dlaczego?
  6. Jaki był najlepszy „gratis”, który otrzymałeś w swoim życiu? Opisz nam dlaczego.

Angażująca forma przyciągnęła szerokie grono klientów i zapewniła całej akcji niekwestionowany sukces.

KONTAKT:

Biuro Prasowe Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. j. 
tel. 512 084 442
tel. 502 457 549

e-mail: biuro.prasowe@kaufland.pl 

Źródło informacji: Kaufland

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 14.12.2023, 09:35
Źródło informacji Kaufland
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii