Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Od czego to się zaczęło…
W okresie pandemii i powszechnie obowiązujących lockdownów, niezwykłą popularność, zwłaszcza na platformach takich jak Facebook czy Instagram, zyskały tzw. “transmisje sprzedażowe”. Mimo ich szerokiego zasięgu, portale, na których prowadzone były “live’y”, pozbawione były odpowiedniej infrastruktury do handlowania “na żywo”. Pomimo tego, że metoda sprzedaży ta kojarzona jest raczej z innowacyjnością, to główne skrzypce w części administracyjnej nie odgrywały zaawansowane interfejsy, a papier i długopis, na których zapisywane były kolejne zamówienia składane przez widzów. Skutkowało to nierzadko chaosem, co z jednej strony doprowadzało do wielu zabawnych sytuacji, ale z drugiej strony, stanowiło poważne wyzwanie dla małych firm, zwłaszcza z branży odzieżowej, gdzie niezapłacone i nieodebrane zamówienia niejednokrotnie zaczęły zagrażać stabilności finansowej przedsiębiorstw.
SOLD! - nowoczesne rozwiązanie dla wyzwań handlu "na żywo"
W odpowiedzi na te wyzwania, powstał pomysł na aplikację, która usprawni proces sprzedaży na żywo. Twórcy appki SOLD! obiecują automatyzację sprzedaży podczas transmisji na żywo, pozwalając sprzedawcom skupić się na tym, co najważniejsze - skutecznej sprzedaży i dostarczaniu wartościowych treści dla kupujących.
SOLD! wyróżniać się będzie zaawansowanymi funkcjami, które mają być integralną częścią zakupów na żywo. Aplikacja oferować będzie różnorodne opcje natychmiastowej płatności: od płatności kartą, poprzez system Blik, po różne metody płatności mobilnych, takie jak Apple Pay, czy Google Pay. Funkcjonalność ta wpłynie na proces zakupu, czyniąc go płynnym i bezproblemowym, umożliwiając tym samym kupującym natychmiastowe dokonanie zakupów w trakcie wydarzenia sprzedażowego na żywo. To też istotny plus dla sprzedających - rozwiąże się bowiem problem związany z „rezerwowaniem” towarów przez kupujących i znikaniem bez słowa.
Ponadto, SOLD! oferować będzie jeszcze więcej funkcjonalności znanych z typowych serwisów sprzedażowych, a niedostępnych wcześniej na platformach społecznościowych używanych do prowadzenia “live’ów”, takie jak możliwość śledzenia zamówień w czasie rzeczywistym, czy system ocen i recenzji, zarówno przedmiotów, jak i sprzedających.
Trendy globalne i perspektywy rynkowe dla SOLD!
SOLD! wpisuje się w globalny trend live shoppingu, który szczególnie dynamicznie rozwija się na rynkach azjatyckich. Aplikacja ma ambicje powtórzyć ten sukces na rynkach europejskich, oferując unikalne połączenie interaktywności na żywo z zaawansowanymi funkcjami typowymi dla standardowego eCommerce. Twórcy SOLD! uważają, że odpowiedzą w ten sposób na rosnące oczekiwania konsumentów w kierunku bardziej zaangażowanych i wciągających doświadczeń zakupowych.
Polska aplikacja live commerce SOLD! dostępna już wkrótce
Twórcy SOLD! planują wypuścić aplikacje na platformy mobilne iOS i Android jeszcze w tym roku. SOLD! zapowiada się jako dostępna zarówno dla małych, lokalnych biznesów, dużych sklepów internetowych, a nawet sprzedawców indywidualnych. Rozwój aplikacji, wspierany współfinansowaniem ze środków Funduszy Europejskich, podkreśla jej potencjał innowacyjny w sektorze handlu detalicznego.
SOLD! nowym graczem w świecie live commerce w Polsce
SOLD! staje przed szansą na zrewolucjonizowanie krajobrazu zakupów na żywo w Polsce, odpowiadając na niedociągnięcia tradycyjnych metod sprzedaży i wprowadzając przyjazne dla użytkowników funkcje. Dzięki zautomatyzowaniu procesu sprzedaży live, różnorodnym opcjom płatności, recenzjom, czy możliwości śledzenia wysyłki zamówień, aplikacja SOLD! ma szansę zdefiniować na nowo detaliczną sprzedaż online w Polsce i na rynku europejskim, otwierając nową erę w cyfrowym doświadczeniu zakupowym.
Więcej informacji: www.soldlive.eu
Źródło informacji: SOLD!
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.12.2023, 11:00 |
Źródło informacji | SOLD! |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Qair Polska w 2030 r. będzie oferować odbiorcom w Polsce ponad 5 TWh energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych PAP
Qair Polska sprzedaje zieloną energię elektryczną głównie poprzez umowy corporate PPA, czyli długoterminowe kontrakty na dostawy energii do klientów końcowych. Do końca roku 2027 ma w planie osiągnięcie poziomu 1 GW mocy zainstalowanej w źródłach w Polsce, a w perspektywie do końca roku 2030 aż 3 GW – zapowiada Remigiusz Nowakowski, wiceprezes zarządu Qair Polska.- 18.06.2025, 13:50
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
ERGO Hestia po raz kolejny najlepszym ubezpieczycielem majątkowym dla firm
Brokerzy ubezpieczeniowi ponownie wybrali ERGO Hestię na „Najlepszego ubezpieczyciela majątkowego dla firm”. Jest to już 17. takie wyróżnienie w 34-letniej historii sopockiej firmy. W tym roku, po raz pierwszy, konkurs Fair Play został rozszerzony o dodatkowe kategorie produktowe.- 18.06.2025, 13:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ERGO Hestia
-
Image
ORLEN: po raz pierwszy Polak awansował do ścisłej czołówki w wodnej Formule 1 (F1H2O) PAP
Bolid F1H2O z silnikiem 500 KM rozpędza się na wodzie do 250 km/h, w dwie sekundy przyspiesza do setki, w sześć do 200 km/h, a w zakrętach generuje przeciążenia znane kosmonautom. Bartłomiej Marszałek, pierwszy Polak w historii najbardziej prestiżowego sportu motorowodnego, który w barwach ORLEN startuje od 2020 r., 12 czerwca na jeziorze Żarnowieckim demonstrował zarówno możliwości swojej >>łódki<<, jak i potencjał widowiskowego sportu.- 18.06.2025, 13:25
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ