Newsletter

Kampania SPIUG „Ogrzewanie gazem to wciąż dobry wybór!”

09.01.2024, 10:16aktualizacja: 09.01.2024, 10:21

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

SPIUG (1)
SPIUG (1)
Stowarzyszenie Producentów i Importerów Urządzeń Grzewczych (SPIUG) rozpoczęło kampanię edukacyjno-informacyjną pod hasłem „Ogrzewanie gazem to wciąż dobry wybór!”. Celem działań jest podkreślenie roli gazu jako źródła opłacalnej i odpowiedzialnej energii, a także rozwianie mitów związanych z wykorzystaniem gazu w ogrzewaniu domów.

W ramach kampanii SPIUG skupia się na promowaniu nowoczesnych i ekologicznych technologii gazowych. Kampania „Ogrzewanie gazem to wciąż dobry wybór!” opiera się na rzeczywistych doświadczeniach użytkowników i instalatorów systemów grzewczych. Przygotowując komunikację, SPIUG przeprowadziło serię wywiadów i spotkań, aby zebrać opinie i rady od osób rzeczywiście korzystających z ogrzewania gazowego.

W ramach kampanii, na stronie internetowej SPIUG oraz w mediach społecznościowych, udostępnione zostały edukacyjne materiały wideo i artykuły. Multimedialne treści mają na celu nie tylko edukację, ale również zachęcenie do dyskusji na temat przyszłości ogrzewania gazowego w Polsce. SPIUG zaprasza do odwiedzenia strony internetowej: www.spiug.pl/kampania oraz śledzenia kampanii w mediach społecznościowych.

Stowarzyszenie Producentów i Importerów Urządzeń Grzewczych (SPIUG) od ponad 15 lat z zaangażowaniem wspiera inicjatywy mające na celu uświadamianie społeczeństwa na temat negatywnego wpływu niskiej emisji na jakość powietrza i zdrowie. SPIUG działa w zakresie edukacji i promuje świadome wybory sprzyjające ochronie środowiska.

Źródło: https://spiug.pl/kampania/

Źródło informacji: SPIUG

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 09.01.2024, 10:16
Źródło informacji SPIUG
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ