Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W ramach kampanii SPIUG skupia się na promowaniu nowoczesnych i ekologicznych technologii gazowych. Kampania „Ogrzewanie gazem to wciąż dobry wybór!” opiera się na rzeczywistych doświadczeniach użytkowników i instalatorów systemów grzewczych. Przygotowując komunikację, SPIUG przeprowadziło serię wywiadów i spotkań, aby zebrać opinie i rady od osób rzeczywiście korzystających z ogrzewania gazowego.
W ramach kampanii, na stronie internetowej SPIUG oraz w mediach społecznościowych, udostępnione zostały edukacyjne materiały wideo i artykuły. Multimedialne treści mają na celu nie tylko edukację, ale również zachęcenie do dyskusji na temat przyszłości ogrzewania gazowego w Polsce. SPIUG zaprasza do odwiedzenia strony internetowej: www.spiug.pl/kampania oraz śledzenia kampanii w mediach społecznościowych.
Stowarzyszenie Producentów i Importerów Urządzeń Grzewczych (SPIUG) od ponad 15 lat z zaangażowaniem wspiera inicjatywy mające na celu uświadamianie społeczeństwa na temat negatywnego wpływu niskiej emisji na jakość powietrza i zdrowie. SPIUG działa w zakresie edukacji i promuje świadome wybory sprzyjające ochronie środowiska.
Źródło: https://spiug.pl/kampania/
Źródło informacji: SPIUG
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 09.01.2024, 10:16 |
Źródło informacji | SPIUG |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Andersen Consulting rozszerza platformę, nawiązując współpracę z HTP Group
- 17.07.2025, 09:31
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
Konsumenci w krajach UE chcą mieć lepszy dostęp do danych zawartych na etykietach energetycznych
Badanie konsumenckie przeprowadzone w okresie listopad 2024 r. - styczeń 2025 r. wśród ponad 2 500 interesariuszy w 10 krajach UE wskazuje, że jest zapotrzebowanie na bardziej wiarygodne informacje na temat produktów zużywających energię oraz lepszy dostęp do takich informacji. Wkrótce pojawią się nowe rozwiązania cyfrowe.- 17.07.2025, 09:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Krajowa Agencja Poszanowania Energii
-
Image
Energia przyszłości potrzebuje inwestycji
Jednymi z głównych wyzwań europejskiego przyszłego systemu elektroenergetycznego będą jego elastyczność, zapewnienie wystarczających mocy i dookreślenie roli wytwórczych jednostek sterowalnych. Warszawski Stoen Operator przeznacza setki milionów złotych na rozwój sieci, by sprostać rosnącym potrzebom aglomeracji. Prowadzi w stolicy innowacyjne projekty, które mają na celu sukcesywną modernizację infrastruktury energetycznej i wsparcie rozwoju elektromobilności.- 17.07.2025, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Stoen Operator
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ