Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W ramach kampanii SPIUG skupia się na promowaniu nowoczesnych i ekologicznych technologii gazowych. Kampania „Ogrzewanie gazem to wciąż dobry wybór!” opiera się na rzeczywistych doświadczeniach użytkowników i instalatorów systemów grzewczych. Przygotowując komunikację, SPIUG przeprowadziło serię wywiadów i spotkań, aby zebrać opinie i rady od osób rzeczywiście korzystających z ogrzewania gazowego.
W ramach kampanii, na stronie internetowej SPIUG oraz w mediach społecznościowych, udostępnione zostały edukacyjne materiały wideo i artykuły. Multimedialne treści mają na celu nie tylko edukację, ale również zachęcenie do dyskusji na temat przyszłości ogrzewania gazowego w Polsce. SPIUG zaprasza do odwiedzenia strony internetowej: www.spiug.pl/kampania oraz śledzenia kampanii w mediach społecznościowych.
Stowarzyszenie Producentów i Importerów Urządzeń Grzewczych (SPIUG) od ponad 15 lat z zaangażowaniem wspiera inicjatywy mające na celu uświadamianie społeczeństwa na temat negatywnego wpływu niskiej emisji na jakość powietrza i zdrowie. SPIUG działa w zakresie edukacji i promuje świadome wybory sprzyjające ochronie środowiska.
Źródło: https://spiug.pl/kampania/
Źródło informacji: SPIUG
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 09.01.2024, 10:16 |
Źródło informacji | SPIUG |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
ORLEN na NetZero Energy: Polska ma potencjał, by stać się europejskim hubem wodorowym PAP
Unijne finansowanie projektów wodorowych „nie spada z nieba” - aby je otrzymać, należy przygotować solidny plan biznesowy, znaleźć wiarygodnych partnerów i przedstawić długoterminową wizję rozwoju projektu - tłumaczył podczas kongresu NetZero Energy Wojciech Lach z Grupy ORLEN. Jako modelowy przykład skutecznego pozyskiwania dotacji ekspert podał międzynarodową inicjatywę HySPARK, koordynowaną przez polski koncern multienergetyczny.- 10.04.2025, 10:33
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
ORLEN na NetZero Energy: wodór może odegrać wiodącą rolę w transformacji energetycznej PAP
Wodór ma szansę stać się siłą napędową zielonej transformacji, jednak, jak podkreślają eksperci, powinny być do tego spełnione pewne warunki. „Kluczowym obszarem wymagającym naszego zaangażowania jest zmiana postawy decydentów i organów legislacyjnych” – powiedział Grzegorz Jóźwiak, dyrektor Biura Technologii Wodorowych i Paliw Syntetycznych w ORLEN S.A. podczas debaty o wodorze, która odbyła się w ramach poznańskiej konferencji NetZero Energy.- 10.04.2025, 09:37
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ