Newsletter

Na targach CES 2024 Hisense wyznacza nowe granice technologii wyświetlania i wyraża zobowiązanie na rzecz rozwoju urządzeń o różnorodnych zastosowaniach

09.01.2024, 14:23aktualizacja: 09.01.2024, 14:30

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense
Prezes Hisense Americas David Gold wygłosił przemówienie poświęcone zaangażowaniu Hisense w przybliżanie świata użytkownikom dzięki uczynieniu technologii wyświetlania częścią życia codziennego.

LAS VEGAS, 9 stycznia 2024 r. /PRNewswire/ -- Na targach CES 2024 Hisense, międzynarodowy producent sprzętu RTV i AGD, ogłasza nowe produkty i wizję marki. David Gold, prezes Hisense Americas, wygłosił przemówienie, w którym wyraził zobowiązanie do „wyznaczania nowych granic technologii wyświetlania”, prowadząc spółkę w kierunku „nowych zastosowań, w których ekrany są niezbędne. Wykraczamy poza samą technologię i łączymy nasze rozwiązania i wiedzę specjalistyczną, osiągając nieograniczone możliwości w zakresie codziennych zastosowań.

Produkty Hisense są dostępne w ponad 160 krajach, przy wsparciu 66 zagranicznych firm i biur, 34 parków przemysłowych i 25 ośrodków badawczo-rozwojowych, a w ostatniej dekadzie spółka odnotowała wyjątkowo szybki wzrost, nieprzerwanie spełniając potrzeby konsumentów za pomocą technologii wyświetlania. Zasięg Hisense wykracza daleko poza rozwiązania dla domu i obejmuje inne aspekty życia codziennego - technologie spółki znajdują zastosowanie w biurach, klasach szkolnych, szpitalach, stadionach czy pojazdach zarówno w formie fizycznej, jak i za pośrednictwem immersyjnych rozwiązań AR/VR.

David Gold w swoim przemówieniu podsumowuje zobowiązanie Hisense:

„W Hisense chodzi nie tylko o produkcję ekranów, ale o tworzenie scenariuszy zastosowań. Naszym celem jest przybliżanie świata dzięki uczynieniu technologii wyświetlania elementem codzienności, oferując doświadczenia, które wykraczają poza ekran i stają się częścią życia”.

Przełomowa koncepcja ulepszenia rozrywki domowej

Innowacje w technologii wyświetlania zaprezentowano na przykładach określonych zastosowań produktów i nowych technologii, w szczególności rewolucyjnej technologii telewizorów laserowych, najnowocześniejszych telewizorów ULED i połączenia inteligentnej platformy ConnectLife z systemem operacyjnym VIDAA TV.

Seria telewizora Hisense ULED wychodzi naprzeciw potrzebom klientów pod względem jakości, parametrów i wartości. Technologia mini LED została włączona do całej oferty telewizorów premium, redefiniując rozrywkę domową i zapewniając rodzinom różnorodne możliwości w tym zakresie. Wśród pozostałych produktów prezentowanych na stoisku Hisense jest nowy telewizor laserowy 8K Sonic Screen Laser TV, telewizor Ultra Black Screen TV oraz technologia laserowa TriChroma z nowym mechanizmem dynamicznego sterowania oświetlenia ekranu.

Kształtowanie wrażeń, które wykraczają poza tradycyjne wyświetlanie

David Gold podkreślił znaczenie innowacji w technologii wyświetlaczy, podając przykłady rozwiązań Hisense, które wzbogaciły codzienne doświadczenia użytkowników.

Znalazły się wśród nich wyświetlacze Hisense B2B, które odgrywają kluczową rolę w zastosowaniach zawodowych i edukacyjnych w czasach, gdy praca zdalna i globalna łączność przeobrażają współpracę, umożliwiając płynną komunikację bezpośrednią i zdalną. W sporcie i rozrywce wyświetlacze LED, ścianki wideo i wyświetlacze cyfrowe na stadionach sprawiają, że fani sportu i entuzjaści koncertów na żywo są zawsze w centrum wydarzeń i nie umknie im żaden szczegół. Dla branży medycznej spółka zapewnia precyzyjną i zaawansowaną technologię obrazowania na urządzeniach do ultrasonografii, a także możliwość wyświetlania obrazów z przełomowych chwil w życiu w domu na ekranie telewizora. Możliwości w zakresie łączności są nieograniczone.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2313617/Hisense_CES_2024_President_Speech.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2313618/Hisense_CES_2024_media_event.jpg

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.01.2024, 14:23
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii