Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LAS VEGAS, 10 stycznia 2024 /PRNewswire/ -- Firma Hisense, ogólnoświatowy producent elektroniki i sprzętu gospodarstwa domowego, przedstawia swoje najnowocześniejsze innowacje w dziedzinie telewizorów laserowych podczas Consumer Electronics Show (CES) 2024, w tym nowej generacji rozwiązania kinowe dla systemów rozrywki domowej.
Hisense jest pionierem innowacji w dziedzinie telewizorów laserowych. Firma wprowadziła na rynek pierwszy na świecie telewizor laserowy 8K i przełomowy telewizor laserowy TriChroma. Podczas targów CES 2024 Hisense potwierdza, że pozostaje liderem w dziedzinie innowacji technologicznych, przedstawiając pierwszy na świecie telewizor laserowy 8K Sonic Screen, wyposażony w gigantyczny, największy spośród dostępnych na rynku ekran z powierzchnią dźwiękową 3,4 mkw. i ponad 100 tysiącami jednostek dźwięku. Dźwięk płynie prosto z ekranu, co oferuje niezrównane wrażenia, które mogą z powodzeniem konkurować z profesjonalnym kinem. Nowy, laserowy telewizor Hisense ze zwijanym ekranem stanowi rewolucję w obszarze wyświetlania treści na dużym ekranie, wykraczając poza ograniczenia tradycyjnych systemów. Dzięki możliwości płynnego zwinięcia i ukrycia laserowego ekranu ALR konsumenci otrzymują wysokiej jakości wrażenia wizualne i możliwość schowania ekranu, gdy nie jest używany.
Oprócz telewizora ze zwijanym ekranem na stanowisku Hisense zaprezentowano również laserowy telewizor Ultra Slim 4K z kompaktowym napędem laserowym i technologią Ultra Slim Display - najmniejszy telewizor laserowy 4K dostępny w branży. Ultracienki ekran ma tylko 1,57 cm głębokości i waży 7,5 kg, co umożliwia jego elegancką i płynną integrację z przestrzenią mieszkalną bez uszczerbku dla jakości obrazu.
Firma Hisense nie tylko zaoferowała ulepszenia pod względem jakości obrazu i głębokości ekranu, ale także na nowo zdefiniowała możliwości telewizorów laserowych, jeśli chodzi o wysoki zakres dynamiki, jasności, kontrastu i głębi wizualnej. W pierwszym na świecie laserowym telewizorze Ultra Black Screen zastosowano mikro- i nanotechnologię antyodblaskowej folii, która podnosi wydajność wykorzystania światła o 50%, zapewniając bezprecedensową poprawę jasności i kontrastu obrazu. Laserowy telewizor firmy Hisense z dynamicznym sterowaniem światłem - Dynamic Light Steering Laser TV, stanowiący kolejną próbę uzyskania doskonałej jasności i kontrastu, wykorzystuje technologię Barco™ Bright, aby zaspokoić zapotrzebowanie konsumentów na doskonały obraz bez względu na natężenie światła w otoczeniu - od jasnego aż po ciemne.
Firma Hisense zaprezentowała ponadto swoją najnowocześniejszą technologię wyświetlania obrazu skierowaną do branży motoryzacyjnej. Przeznaczony do zamontowania w pojazdach laserowy wyświetlacz - Automobile Laser Display, który uzyskał wyróżnienie CES 2024 Innovation Award, symuluje głębokie wrażenia przy użyciu zaawansowanej technologii projekcji laserowej. Wyświetlacz AR Heads-Up Display (HUD) firmy Hisense integruje technologię holograficzną i potrójną projekcję laserową TriChroma, przekształcając przednią szybę pojazdu w centrum informacyjne i zapewniając kierowcom jednocześnie dostęp do wirtualnych obrazów i widok rzeczywisty dzięki wielokierunkowym wyświetlaczom o wysokiej rozdzielczości przy niezwykłej przejrzystości. Rozwiązanie AR HUD obejmuje również funkcje wyświetlania obrazu z zewnątrz poprzez zastosowanie ekranu do projekcji przedniej w celu poprawy bezpieczeństwa i usprawnienie ścieżki optycznej w celu zwiększenia wydajności AR HUD.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2315483/Hisense_s_new_Rollable_Laser_TV__1.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2315482/Hisense_Ultra_Slim_4K_Laser_TV.jpg
Źródło: Hisense
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 10.01.2024, 16:41 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |