Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Rusza kolejna, 18. już edycja ogólnopolskiego konkursu dla dziennikarzy “Kryształowe Pióra”, w którym nagrody przyznawane są za osiągnięcia dziennikarskie w promowaniu profilaktyki oraz edukacji zdrowotnej Polaków w zakresie chorób serca, cukrzycy, depresji oraz chorób nowotworowych. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 29 lutego 2024 roku. Prace można zgłaszać w czterech kategoriach:
- Nowotwór - przełamać strach, wygrać życie
- Choroby serca - rosnące zagrożenie
- Depresja - przełamać tabu
- Cukrzyca - wygrać z postępem choroby.
W konkursie mogą wziąć udział wszyscy dziennikarze mediów ogólnodostępnych o zasięgu zarówno ogólnopolskim, jak i regionalnym, których autorskie materiały zostały opublikowane lub wyemitowane w okresie pomiędzy 1 marca 2023 roku a 29 lutego 2024 roku.
Głównym celem inicjatywy jest promowanie i wyróżnienie aktywności dziennikarzy, którzy zwiększają społeczną świadomość na temat zagrożeń związanych z najpopularniejszymi chorobami cywilizacyjnymi, takimi jak choroby układu krążenia, cukrzyca (zarówno typu 1, jak i typu 2), depresja czy choroby nowotworowe. Każdego roku jury stara się wyróżnić tych dziennikarzy, którzy - dzięki swojej pracy - przyczyniają się do budowania świadomości i edukacji zdrowotnej Polaków, a także lepszego zrozumienia korzyści płynących m.in. z profilaktyki i wykonywania regularnych badań kontrolnych.
W ubiegłorocznej edycji konkursu pierwszą nagrodę oraz statuetkę Kryształowego Pióra otrzymało sześcioro dziennikarzy; jury przyznało także 17 wyróżnień. Liczba zgłoszonych prac wynosiła aż 334 materiały, czyli o ponad 61 więcej niż w roku poprzednim. Do oceny przekazano wszystkie rodzaje publikacji mediowych, czyli zarówno artykuły prasowe i internetowe, jak i materiały telewizyjne, a także audycje radiowe i podcasty.
Konkurs organizowany jest z inicjatywy firmy Servier Polska.
Zgłoszenia
Zgłoszenie konkursowe wraz z kompletem materiałów można wysłać:
- poprzez formularz zgłoszeniowy on-line, dostępny na stronie konkursu www.krysztalowepiora.pl
- poprzez e-mail, na adres biuro@krysztalowepiora.pl.
Formularze do pobrania oraz regulamin konkursu są dostępne na stronie konkursu www.krysztalowepiora.pl. Organizator serdecznie zaprasza i zachęca do zgłaszania swoich prac.
Biuro Konkursu
Biuro Konkursu Kryształowe Pióra
E-mail: biuro@krysztalowepiora.pl
Maria Konieczna
Fair Business Consulting
Tel. 696 078 980
Źródło informacji: Servier Polska
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 16.01.2024, 09:34 |
Źródło informacji | Servier Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
enel-med: inwestycja w jakość się opłaca
Centrum medyczne enel-med już po raz dziewiąty zostało uhonorowane prestiżowym tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi w kategorii „Przychodnie lekarskie”. Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie opinii samych konsumentów, którzy oceniają jakość obsługi i satysfakcję z usług.- 01.08.2025, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: enel-med
-
Image
Mobilna gastronomia coraz popularniejsza w Polsce. IJHARS zajrzała do food trucków
W pierwszej połowie 2025 r. liczba lokali gastronomicznych w Polsce zwiększyła się o blisko 2 tys., po raz pierwszy w historii przekraczając barierę 100 tys. punktów - poinformowała "Rzeczpospolita", powołując się na raport firmy Dun & Bradstreet. Raport pokazuje również, że coraz większym zainteresowaniem Polaków cieszą się mobilne punkty sprzedaży żywności. Mając na względzie te tendencje, IJHARS przyjrzała się uważnie jedzeniu serwowanemu w food truckach. Zauważyliśmy błędy, ale w naszych działaniach stawiamy na edukację i dialog, pragniemy przede wszystkim poprawy standardów jakości sprzedawanych potraw i dań.- 31.07.2025, 11:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: IJHARS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ