Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Z tej okazji marka przygotowała moc atrakcji. Na sklepowych półkach pojawiła się limitowana kolekcja mleczek Lovela Baby z etykietą zaprojektowaną przez Jurka Owsiaka oraz charakterystycznym serduszkiem WOŚP.
Na tym jednak nie koniec. Jak mówi Katarzyna Sowa, przedstawicielka marki:
„Cieszymy się, że Lovela i WOŚP mają wspólne priorytety i możemy razem grać w trosce o zdrowie - małych i dużych, łącząc siłę naszych serc podczas Wielkiego 32. Finału WOŚP”.
Witaj na świecie - niecodzienna akcja Lovela
Z miłości i troski o najmłodszych od pierwszych dni życia, od pierwszego oddechu - zrodziła się akcja skierowana do wszystkich maluszków, które przyjdą na świat w dniu finału WOŚP, tj. 28.01.2024. To właśnie z myślą o nich i ich mamach, pierwszym dotyku i przytulaniu stworzone zostały specjalne wyprawki z mięciutkimi ręczniczkami produktami Lovela, które będą im towarzyszyć od pierwszych dni życia - więcej na temat akcji: www.lovelawita.pl.
Gdy serca biją razem to #WszystkoGraOK
Do wspólnego grania z marką Lovela i WOŚP może dołączyć każdy, mający ochotę wesprzeć tegoroczny cel. Wystarczy wesprzeć wirtualną e-skarbonkę marki. Z kolei z myślą o wszystkich, którzy podczas finałowego weekendu zdecydują się odwiedzić miasteczko WOŚP na błoniach Stadionu Narodowego, marka Lovela przygotowała niezapomnianą, rodzinną atrakcję - wyjątkową karuzelę, która z pewnością wywoła uśmiech na twarzy każdego - zarówno dziecka, jak i dorosłego. Nie zabraknie również wolontariuszy Lovela, kwestujących na rzecz tegorocznego celu WOŚP.
„Wierzymy, że dzięki naszym działaniom uda się zebrać znaczące środki na wsparcie tegorocznego celu, dając wszystkim szansę na bezpieczne, zdrowe życie. Grajcie razem z nami, razem z Lovelą” - dodaje odpowiedzialna za kampanię Klaudia Domagalska.
Lovela wspiera mamy
Lovela od ponad 20 lat wspiera mamy od pierwszych dni życia dziecka. Wszystko za sprawą bogatego portfolio produktów Lovela Baby i Lovela Family - o niezwykle delikatnej, przetestowanej dermatologicznie formule, która jest bezpieczna zarówno dla skóry dziecka, jak i całej rodziny. O ich wysokiej jakości świadczy pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka oraz Polskiego Towarzystwa Alergologicznego, a także fakt, że są to produkty, po które mamy sięgają najczęściej.
Źródło informacji: Lovela
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 25.01.2024, 08:00 |
Źródło informacji | Lovela |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Choroba Alzheimera wyniszcza chorych i ich bliskich - nowy lek spowalnia jej rozwój PAP
- 13.08.2025, 12:04
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Duda vs. Gukesh w Katowicach - szachowy pojedynek, który rozpalił emocje PAP
Jan Krzysztof Duda - najlepszy polski szachista - zmierzył się w Katowicach z obecnym mistrzem świata Dommaraju Gukeshem, wygrywając 5:1. Towarzyski mecz w dynamicznej formule szachów błyskawicznych odbył się 7 sierpnia w katowickim Kinoteatrze Rialto, w ramach wydarzeń towarzyszących VI Festiwalowi Szachowemu w Ustroniu.- 12.08.2025, 09:38
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Lody na celowniku IJHARS. W kubeczku, w wafelku lub na patyku - sprawdzono, co kryje się w mrożonych pysznościach
Znakowanie lodów trochę kuleje i to zarówno u producentów, jak i w gastronomii, w sprzedaży bezpośredniej. IJHARS najwięcej zastrzeżeń miała do rodzaju informacji o lodach, umieszczanych na etykietach oraz udostępnianych klientom w czasie zakupu.- 08.08.2025, 15:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: IJHARS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ