Newsletter

Hisense utrzymuje 2. miejsce na świecie pod względem dostaw telewizorów w 2023 roku

01.02.2024, 14:04aktualizacja: 01.02.2024, 15:40

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense
Jedyna firma w gronie 5 największych marek telewizorów, która utrzymała tendencję wzrostową w okresie minionych 6 lat. Odnotowano dynamiczny wzrost na rynkach Ameryki Północnej i Europy.

QINGDAO, Chiny, 1 lutego 2024 r. /PRNewswire/ -- Spółka Hisense, czołowa międzynarodowa marka urządzeń domowych, utrzymała drugie miejsce na świecie pod względem dostaw telewizorów w 2023 r., osiągając wolumen dostaw na poziomie 25,9 mln za 2023 r. na rynkach międzynarodowych, według danych z „Miesięcznego raportu o globalnych wolumenach dostaw telewizorów w 2023 roku” (2023 Monthly Report of Global TV Shipment Volume of TV Brands), przygotowanego przez czołowy instytut badań rynkowych - AVC Revo. Hisense to jedyna marka w gronie pięciu największych marek telewizorów na świecie, która odnotowywała wzrost w okresie minionych sześciu lat.

Hisense obecnie rozszerza swoją strategię globalizacji i optymalizuje międzynarodowy zasięg, prowadząc 34 parki przemysłowe, 25 ośrodków badawczo-rozwojowych i 66 spółek zagranicznych. W minionym roku dostawy Hisense na rynki zagraniczne zwiększyły się o 12,2%, przy czym odnotowano dynamiczny „dwucyfrowy” wzrost dostaw na rynki północnoamerykańskie i europejskie.

Na początku stycznia firma Hisense wzięła udział w targach CES 2024, prezentując produkty wyposażone w czołowe technologie, w tym telewizory ULED X i Laser TV, dzięki którym udało się zdobyć ponad 30 nagród za doskonałe innowacje i parametry produktów.

Obecny rok jest rokiem sportu, a jako oficjalny sponsor EURO 2024 marka Hisense wprowadzi na rynek kolejne innowacyjne produkty, aby zapewnić konsumentom wciągające doświadczenia płynące z grania i oglądania telewizji, pogłębiając więzi pomiędzy tymi rozgrywkami sportowymi a fanami piłki nożnej poprzez innowacyjną strategię marketingu sportowego.

Hisense

Hisense to czołowa globalna marka sprzętu AGD i elektroniki użytkowej. Działalność Hisense obejmuje produkty multimedialne (z naciskiem na Smart TV), sprzęt AGD oraz inteligentne informacje IT. W ostatnim czasie firma Hisense notuje dynamiczny rozwój i obecnie działa w ponad 160 krajach.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2331979/Hisense_ULED.jpg 

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2007399/Hisense_Logo.jpg 

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 01.02.2024, 14:04
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ