Newsletter

Xsolla wprowadza Web Shop 2.0, wiodące rozwiązanie dla zakupów internetowych, w celu wsparcia rentownej sprzedaży skierowanej bezpośrednio do konsumentów przez twórców gier

07.03.2024, 09:27aktualizacja: 07.03.2024, 09:31

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/ Xsolla
Business Wire/ Xsolla
Web Shop to cyfrowy sklep oparty na modelu white label, w którym gracze mogą kupić elementy gier i waluty oraz doładować swoje konta, z poziomu markowej strony internetowej twórców.

LOS ANGELES -- (BUSINESS WIRE) -- Xsolla, firma zajmująca się handlem grami wideo, wprowadziła Xsolla Web Shop 2.0. Od czasu skupienia się przez firmę Xsolla na monetyzacji sieci w 2021 r., wprowadziła ona ponad 210 sklepów Web Shop dla wiodących studiów mobilnych z całego świata reprezentujących różne gatunki. Polegając na tym rozległym doświadczeniu, Xsolla zaczęła budować nową, innowacyjną wersję swojego flagowego rozwiązania, jakim jest Web Shop, zaprojektowanego, aby pomóc twórcom gier mobilnych w opracowaniu strategii monetyzacji bezpośrednio skierowanych do konsumenta, aby zwiększyć przychody poprzez motywowanie graczy do płatności przez Internet.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20240305977044/pl/ 

„Xsolla Web Shop 2.0 stanowi świadectwo naszego zobowiązania do rozwoju wraz ze zmieniającymi się potrzebami branży gier mobilnych. Ta innowacja wynika z uruchomienia ponad 200 sklepów Web Shop, w tym dla 40 ze 100 najlepiej zarabiających gier mobilnych na świecie. To rozległe zastosowanie w świecie rzeczywistym wraz z informacjami zwrotnymi od klientów miało kluczowe znaczenie dla rozwinięcia naszego rozwiązania Web Shop dla gier mobilnych. Nadal skupiamy się na faktycznych potrzebach rynkowych i zapewniamy dostosowane do potrzeb rozwiązania, co wyróżnia nas na tle branży - powiedział David Stelzer, prezes Xsolla. - Xsolla Web Shop jest naszą innowacją strategiczną w celu zaspakajania zmieniających się potrzeb branży gier mobilnych. Zwracając uwagę na personalizację na poziomie użytkownika i natychmiastowe uruchomienie sklepu internetowego, wspieramy twórców w nawiązywaniu kontaktu z graczami i maksymalizacji ich dochodów”.

W ramach tej edycji firma Xsolla udostępnia rozwiązanie Instant Web Shop, oparty na szablonie sklep internetowy, w pełni obsługujący zakupy online w ciągu zaledwie 24 godzin. To szybkie do wdrożenia narzędzie umożliwiające natychmiastowe generowanie dochodów zwiększa świadomość użytkowników na temat zalet zakupów dokonywanych przez Internet. W ramach następnego kroku, po potwierdzeniu hipotezy wartości, twórcy mogą zbudować kompleksowy system LiveOps z narzędziami Web Shop LiveOps do zarządzania sprzedażą.

Funkcje Xsolla Web Shop 2.0:

- Zaawansowane narzędzia LiveOps: obejmują testy A/B, specjalne oferty, oferty dotyczące pierwszego zakupu, sekretne promocje w sklepie, kupony, kody promocyjne oraz oferty ograniczone czasowo i liczbowo. Narzędzia te umożliwiają twórcom zapewnianie użytkownikom cennych doświadczeń.

- Personalizacja i zaangażowanie: dzięki spersonalizowanym ofertom, zniżkom, premiom, programowi lojalnościowemu i systemowi nagród twórcy mogą istotnie zwiększyć zaangażowanie i lojalność graczy.

- Wytyczne i wsparcie ekspertów: Xsolla zapewnia wytyczne ekspertów w nawigowaniu po zawiłościach zarządzania sklepem internetowym, umożliwiając partnerom maksymalizację ich zysków.

- Usprawniona ścieżka użytkownika: bezproblemowe płatności za jednym kliknięciem dzięki portfelowi Xsolla Wallet, PWA (progresywnej aplikacji internetowej) i uwierzytelnianiu Deeplink.

Zbliżające się wdrożenie aktu o rynkach cyfrowych w dniu 6 marca stanowi kolejny ważny krok w przejściu rynku w kierunku swobody cyfrowego e-handlu. Obecny stan alternatywnego systemu płatności wewnątrz aplikacji nie oferuje elastyczności lub prawdziwie obniżonej stawki dla twórców gier, co sprawia, że Web Shop jest najlepszą metodą zapewniającą sukces w branży gier mobilnych.

Więcej informacji o rozwiązaniu Xsolla Web Shop 2.0 i jego funkcjach można znaleźć na stronie: xsolla.pro/webshop-2

Xsolla

Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc naszym partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Londynie, Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio i innych miastach na całym świecie. Xsolla obsługuje główne tytuły gier, takie jak Valve, Twitch, Roblox, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo i inne.

Więcej informacji można znaleźć na stronie: xsolla.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240305977044/pl/ 

Źródło: Xsolla

KONTAKT:

Derrick Stembridge

Globalny dyrektor ds. public relations, Xsolla

e-mail: d.stembridge@xsolla.com  

Źródło informacji: Business Wire
 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.03.2024, 09:27
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii