Newsletter

Heinz prezentuje pierwszą na świecie ketchupową polisę ubezpieczeniową

08.03.2024, 15:48aktualizacja: 08.03.2024, 15:51

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/ THE KRAFT HEINZ COMPANY
PR Newswire/ THE KRAFT HEINZ COMPANY
Prawie 48% klientów firmy Heinz regularnie zalicza wypadki z rozlaniem ketchupu, jednak 91% z nich twierdzi, że produkt jest wart ryzyka. W związku z tym Heinz Arabia nawiązuje partnerstwo z aplikacją do benefitów pracowniczych, aby wprowadzić przełomową ketchupową polisę ubezpieczeniową, która ma obejmować 57 rodzajów roszczeń i pomoże poradzić sobie ze skutkami ketchupowych katastrof.

DUBAJ, ZEA, 8 marca 2024 r. /PRNewswire/ -- Firma Heinz Arabia wprowadziła nowe rozwiązanie dla entuzjastów ketchupu, których czasem trochę ponosi - pierwszą na świecie ketchupową polisę ubezpieczeniową. Nowe ubezpieczenie ma na celu złagodzić stres i niedogodności związane z powszechnymi przypadkami rozlania i ochlapania oraz plamami z ketchupu.

Firma Heinz Arabia, zainspirowana niezliczonymi postami w mediach społecznościowych przedstawiającymi wypadki związane z rozlaniem ketchupu, przygotowała kompleksowy pakiet ubezpieczeniowy oparty na benefitach, który obejmuje 57 różnych rodzajów roszczeń dla osób przekonanych, że Heinz jest zawsze wart ryzyka. Począwszy od plam na dywanie i ubraniach, a skończywszy na rozchlapaniu ketchupu na swojego zwierzaka, sufit czy kanapę, ubezpieczenie ma zapewniać szybką i prostą rekompensatę poszkodowanym pechowcom.

Miłośnicy ketchupu Heinz ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich będą mogli uzyskać rekompensatę w formie nagród, takich jak usługi sprzątania domu i pralnicze oraz usługi „złotej rączki”, a nawet relaksujące pobyty w spa. Wszystko to jest dostępne za pośrednictwem MyBenefits - czołowej aplikacji do benefitów pracowniczych na Bliskim Wschodzie.

Komentując wprowadzenie ubezpieczenia Passant El Ghannam, dyrektor ds. marketingu w Kraft Heinz MEA, powiedział:

„W Heinz wiemy, że miłośnicy naszego ketchupu potrafią czasami trochę przesadzić. Nasze badanie wskazuje, że 48% z nich ciągle ma wypadki związane z rozlaniem ketchupu, ale z nich 91% przysięga, że dla Heinz warto ryzykować. Dlatego uruchamiamy ketchupowe ubezpieczenie - aby przemienić chwile chaosu w czystą radość i wygodę dla naszych najwierniejszych fanów, pozwalając im beztrosko podchodzić do incydentów z rozlanym ketchupem”.

Osoby, które doświadczyły zdarzeń w ramach 57 roszczeń objętych ubezpieczeniem, zachęcamy do złożenia wniosku za pośrednictwem strony internetowej Heinz Arabia lub mediów społecznościowych, używając hashtaga #HeinzKetchupInsurance.

Więcej informacji i nowe wiadomości na temat ubezpieczenia ketchupowego Heinz: https://www.heinzketchupinsurance.com/ 

Zdjęcie https://mma.prnewswire.com/media/2357978/HeinzInsurance.jpg 

Źródło: THE KRAFT HEINZ COMPANY

KONTAKT:

Jude Lahham

+971 50 469 9470

e-mail: JLahham@currentglobal.com 

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.03.2024, 15:48
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ