Newsletter

Heinz prezentuje pierwszą na świecie ketchupową polisę ubezpieczeniową

08.03.2024, 15:48aktualizacja: 08.03.2024, 15:51

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/ THE KRAFT HEINZ COMPANY
PR Newswire/ THE KRAFT HEINZ COMPANY
Prawie 48% klientów firmy Heinz regularnie zalicza wypadki z rozlaniem ketchupu, jednak 91% z nich twierdzi, że produkt jest wart ryzyka. W związku z tym Heinz Arabia nawiązuje partnerstwo z aplikacją do benefitów pracowniczych, aby wprowadzić przełomową ketchupową polisę ubezpieczeniową, która ma obejmować 57 rodzajów roszczeń i pomoże poradzić sobie ze skutkami ketchupowych katastrof.

DUBAJ, ZEA, 8 marca 2024 r. /PRNewswire/ -- Firma Heinz Arabia wprowadziła nowe rozwiązanie dla entuzjastów ketchupu, których czasem trochę ponosi - pierwszą na świecie ketchupową polisę ubezpieczeniową. Nowe ubezpieczenie ma na celu złagodzić stres i niedogodności związane z powszechnymi przypadkami rozlania i ochlapania oraz plamami z ketchupu.

Firma Heinz Arabia, zainspirowana niezliczonymi postami w mediach społecznościowych przedstawiającymi wypadki związane z rozlaniem ketchupu, przygotowała kompleksowy pakiet ubezpieczeniowy oparty na benefitach, który obejmuje 57 różnych rodzajów roszczeń dla osób przekonanych, że Heinz jest zawsze wart ryzyka. Począwszy od plam na dywanie i ubraniach, a skończywszy na rozchlapaniu ketchupu na swojego zwierzaka, sufit czy kanapę, ubezpieczenie ma zapewniać szybką i prostą rekompensatę poszkodowanym pechowcom.

Miłośnicy ketchupu Heinz ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich będą mogli uzyskać rekompensatę w formie nagród, takich jak usługi sprzątania domu i pralnicze oraz usługi „złotej rączki”, a nawet relaksujące pobyty w spa. Wszystko to jest dostępne za pośrednictwem MyBenefits - czołowej aplikacji do benefitów pracowniczych na Bliskim Wschodzie.

Komentując wprowadzenie ubezpieczenia Passant El Ghannam, dyrektor ds. marketingu w Kraft Heinz MEA, powiedział:

„W Heinz wiemy, że miłośnicy naszego ketchupu potrafią czasami trochę przesadzić. Nasze badanie wskazuje, że 48% z nich ciągle ma wypadki związane z rozlaniem ketchupu, ale z nich 91% przysięga, że dla Heinz warto ryzykować. Dlatego uruchamiamy ketchupowe ubezpieczenie - aby przemienić chwile chaosu w czystą radość i wygodę dla naszych najwierniejszych fanów, pozwalając im beztrosko podchodzić do incydentów z rozlanym ketchupem”.

Osoby, które doświadczyły zdarzeń w ramach 57 roszczeń objętych ubezpieczeniem, zachęcamy do złożenia wniosku za pośrednictwem strony internetowej Heinz Arabia lub mediów społecznościowych, używając hashtaga #HeinzKetchupInsurance.

Więcej informacji i nowe wiadomości na temat ubezpieczenia ketchupowego Heinz: https://www.heinzketchupinsurance.com/ 

Zdjęcie https://mma.prnewswire.com/media/2357978/HeinzInsurance.jpg 

Źródło: THE KRAFT HEINZ COMPANY

KONTAKT:

Jude Lahham

+971 50 469 9470

e-mail: JLahham@currentglobal.com 

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.03.2024, 15:48
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ