Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Spotkania ekspertów WeNet z przedsiębiorcami podczas 12. edycji Akademii e-marketingu, podobnie jak w ubiegłym roku, odbędą się w 14 lokalizacjach w największych miastach w Polsce i będą realizowane w cyklu wiosenno-jesiennym. Organizatorzy, oprócz merytorycznej wiedzy, starają się również poprzez dobór lokalizacji spotkań wykorzystać potencjał i charakterystykę miast i regionów, by być jeszcze bliżej lokalnych społeczności, a jednocześnie zapewnić uczestnikom przyjemne oraz inspirujące otoczenie.
We Wrocławiu szkolenie dla przedsiębiorców z sektora MSP odbędzie się 17 kwietnia 2024 roku w Tarczyński Arena przy al. Śląskiej 1. Szkolenie poprowadzą doświadczeni eksperci, którzy przekażą przedsiębiorcom praktyczną wiedzę z zakresu marketingu online oraz zapewnią darmowe doradztwo i konsultacje.
„To już 12. sezon inspirujących spotkań z właścicielami małych i średnich firm z całej Polski, pełen ciekawych rozmów, marketingowych wyzwań i zaskakujących pytań, na które zawsze szukamy odpowiedzi. W tej edycji wracamy ze sprawdzoną już formułą szkoleń uzupełnioną cyklicznymi spotkaniami online, które spotkały się z ciepłym przyjęciem naszych słuchaczy. Mogę śmiało powiedzieć, że dziś Akademia e-marketingu to także aktywna społeczność przedsiębiorców, która zdobywa wiedzę, wymienia się dobrymi praktykami i buduje silne lokalne relacje biznesowe. A my w tym z radością uczestniczymy, podpowiadając, jak budować skuteczne strategie marketingowe! Cieszymy się na kolejne spotkania, na których opowiemy o tym, w jaki sposób wykorzystać narzędzia internetowe do zwiększenia rozpoznawalności swojej marki i osiągnąć sukces w biznesie” - mówi Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.
W program Akademii e-marketingu wchodzą spotkania ze specjalistami, którzy przekazują swoją wiedzę kompleksowo i w interesujący sposób. Uczestnicy otrzymają poradnik w pigułce na temat tego, jak rozwijać swój biznes w internecie. Poznają kwestie związane z budową firmowej strony WWW, skuteczne działania SEO oraz narzędzia promocyjne, takie jak np. Google Ads. Dowiedzą się też, jak budować strategię firmy w social mediach i jak mierzyć skuteczność prowadzonych działań.
„To oczywiste, że każda firma chce odnieść sukces i poszerzyć grono swoich klientów. Środkiem do celu jest dziś internet. Ale potrzebna jest również znajomość narzędzi i efektywnych metod promocji online. Program szkolenia zbudowaliśmy na bazie nie tylko naszego wieloletniego doświadczenia, ale również w oparciu o konsultacje, sugestie i potrzeby małych i średnich przedsiębiorców. Dzięki temu precyzyjniej odpowiadamy na ich potrzeby. Podczas spotkań Akademii chcemy przekazywać najnowszą, sprawdzoną wiedzę z zakresu marketingu internetowego” - dodaje Grzegorz Kordas, jeden z prelegentów Akademii e-marketingu, praktyk SEO, od kilkunastu lat skutecznie zarządzający budżetami reklamowymi małych i średnich firm.
Warsztaty będą również doskonałą okazją do wymiany doświadczeń oraz nawiązania cennych kontaktów biznesowych, szczególnie na lokalnym rynku. W wydarzeniach weźmie udział kilkuset właścicieli małych i średnich biznesów.
Przedsiębiorcy podczas spotkań ze specjalistami będą mieli okazję rozwinąć swoją wiedzę na temat budowy stron internetowych i e-sklepów, prowadzenia skutecznych działań SEO, reklamy w internecie i komunikacji w social mediach. Poznają również sposoby na dotarcie do nowych klientów i zwiększenie sprzedaży oraz przydatne narzędzia, takie jak np. Google Ads. Dowiedzą się również, w jaki sposób mierzyć skuteczność prowadzonych działań. Atmosfera spotkań sprzyja inspirującym dyskusjom i konsultacjom z ekspertami. Eksperci WeNet omówią również zagadnienia prawne związane z ze zmianami w przepisach prawa, np. dyrektywę Omnibus, która nakłada na e-sprzedawców nowe obowiązki.
„Jako Partner Google oraz Microsoft Advertising Program Partner mamy dostęp do aktualnych rozwiązań i zdobyczy technologii i tą wiedzą zamierzamy się podzielić podczas naszych spotkań. Przede wszystkim chcemy pomóc małym i średnim firmom w przystępny sposób przyswoić praktyczną wiedzę z zakresu e-marketingu” - mówi Mariusz Dawidziuk, trener Akademii e-marketingu, ekspert Google Ads, Google Analytics, Bing Ads.
Wszystkie spotkania w ramach Akademii e-marketingu cieszą się ogromnym zainteresowaniem przedsiębiorców. Tylko w 2023 roku w całej 11. edycji w Polsce uczestniczyło ponad 3000 właścicieli małych i średnich biznesów. Programy szkoleń są idealnie dopasowane do potrzeb małych i średnich przedsiębiorców, którym dedykowany jest ten projekt. Eksperci WeNet edukują, wskazując na to, jak ważne jest świadome prowadzenie firmy w dobie wirtualnej rzeczywistości.
Udział w Akademii e-marketingu jest bezpłatny. Aby zgłosić udział w szkoleniu, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na stronie akademiaemarketingu.pl.
Dla wszystkich tych, którzy zainteresowani są rozwojem swoich kompetencji cyfrowych w ramach Akademii e-marketingu eksperci WeNet przygotowują cyklicznie spotkania edukacyjne w formie webinarów.
Warto więc obserwować projekty na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych, by nie przegapić zapisów.
Organizatorem oraz partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma WeNet Group, która od wielu lat współpracuje z lokalnymi przedsiębiorcami i wspiera ich działania w dotarciu do klientów w swojej okolicy.
Partnerami strategicznymi 12. edycji Akademii e-marketingu byli: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Dolnośląska Izba Gospodarcza we Wrocławiu, Klub Integracji Europejskiej, Pracodawcy Ziemi Lubelskiej, Lubelski Klub Biznesu, Związek Podlaski Klub Biznesu i Liga Biznesu.
Patronami medialnymi 12. edycji Akademii e-Marketingu WeNet byli: My Company Polska, Strefa Biznesu, Trojmiasto.pl, SlaskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiębiorcy.eu, Panorama Lubelska oraz Force News Wrocław.
O WeNet
WeNet to firma działająca w obszarze szeroko pojętego doradztwa internetowego. Ponad 1500 ekspertów w całym kraju oferuje skuteczne rozwiązania dla biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorców z sektora MŚP. Firma posiada w pakiecie wszystkie usługi internetowe, takie jak tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, prowadzenie dedykowanych kampanii reklamowych i działań marketingu lokalnego online, tworzenie e-sklepu oraz hosting stron internetowych. Z usług WeNet korzysta już 70000 małych i średnich firm. Obecnie działa w całej Polsce i posiada biura w 17 lokalizacjach.
KONTAKT:
Tomasz Jaros
menedżer komunikacji WeNet
tel. +48 782 180 917
e-mail: tjaros@wenet.pl
Źródło informacji: WeNet
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 18.03.2024, 12:21 |
Źródło informacji | WeNet |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Wyniki finansowe Grupy PZU: już 400 milionów złotych trafiło do osób dotkniętych powodzią PAP
48 tys. zgłoszonych szkód i 46 tys. już wypłaconych w całości lub częściowo odszkodowań w wysokości 400 mln złotych - to skala zaangażowania Grupy PZU w walkę ze skutkami powodzi na południu kraju. Kataklizm jednak nie wpłynął znacząco na kondycję finansową największego polskiego ubezpieczyciela, którego przychody za trzy kwartały 2024 r. (21,8 mld zł) przekraczają oczekiwania rynku.- 21.11.2024, 16:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
New Chief Operating Officer at Rohde & Schwarz
Effective November 1, 2024, Markus Fischer, currently Executive Vice President Operations, has been appointed to the Rohde & Schwarz Executive Board. As Chief Operating Officer (COO), he will collaborate with Christian Leicher (CEO) and Andreas Pauly (CTO) to continue to keep the company on course for growth in these challenging times.- 21.11.2024, 16:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji
20 listopada w Sejmie RP odbyło się pierwsze spotkanie parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej, elektromobilności i innowacji, które zgromadziło ponad 100 uczestników z różnych sektorów związanych z energetyką, transportem zeroemisyjnym i innowacjami z całej Polski. Spotkanie zespołu parlamentarnego do spraw kluczowych obszarów miało na celu omówienie aktualnych wyzwań oraz pomysłów na przyszłość, a także wzmocnienie współpracy między branżami i ustawodawcą. Jego przewodniczącym jest Artur Łącki, szef zespołu parlamentarnego Województwa Zachodniopomorskiego. Jednym z inicjatorów powstania zespołu była Krajowa Izba Klastrów Energii i OZE.- 21.11.2024, 15:11
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Glaubicz Garwolińska Consultants w imieniu organizacji społecznej KIKE