Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SAN FRANCISCO, 18 marca 2024 r. /PRNewswire/ -- Sensor Tower, czołowy dostawca danych na temat gospodarki cyfrowej, ogłosił dzisiaj przejęcie platformy informacji rynkowych data.ai. Kwota transakcji nie została ujawniona. Przejęcie pozwoli spółce Sensor Tower na dalsze rozszerzenie działalności i przygotowanie rozwiązania będącego standardem na rynku w dziedzinie informacji rynkowych.
Pozyskanie data.ai to istotny krok dla Sensor Tower, bo wiąże się on z powiększeniem bazy klientów o takie duże marki, jak Microsoft, Sky i Bandai Namco, które korzystają już z narzędzi do analizy aplikacji mobilnych platformy data.ai. To strategiczny ruch dla spółki, która już jest najchętniej wybieranym podmiotem dla topowych marek, agencji, wydawców gier i inwestorów, zwiększający obecność marki w regionie Azji i Pacyfiku i pozwalający na współpracę z kolejnymi spółkami z listy Fortune 500. Oczekuje się, że połączenie Sensor Tower i data.ai pozwoli zyskać spore korzyści w dziedzinie precyzji danych, globalnego zasięgu i kompleksowości oferty produktowej dla łącznej grupy ponad 2000 przedsiębiorstw będących klientami obu firm.
Ogłoszenie pojawia się w chwili, gdy klienci poświęcają coraz więcej czasu na kontakty społeczne, granie, oglądanie i robienie zakupów w różnych kanałach cyfrowych. W 2023 r. konsumenci z całego świata wydali 130 mld $ na zakupy wewnątrz aplikacji; spodziewane są dalsze tendencje wzrostowe w gospodarce cyfrowej w miarę jak duże platformy, takie jak Google, Meta, TikTok, Instagram i Snap inwestują ogromne środki w pozyskiwanie, utrzymywanie i monetyzację użytkowników.
Przejęcie data.ai przez Sensor Tower jest następstwem dynamicznego rozwoju spółki i jej pomyślnego przejęcia Pathmatics, którego dokonano w 2021 r., po którym zwiększyła się baza docelowych klientów spółki dzięki zaoferowaniu większego wglądu w aktywność marki i wydatki na reklamę w szerszym środowisku cyfrowym. Pakiet do analiz cyfrowych spółki Sensor Tower opiera się na unikalnych i skategoryzowanych danych zbieranych samodzielnie, które dostarczane są klientom w modelu rocznej subskrypcji.
Bain Capital Credit poprowadził finansowanie transakcji z dalszym udziałem Riverwood Capital i nową inwestycją Paramark Ventures. Kancelaria William Blair & Company, LLC była doradcą finansowym a Simpson Thacher & Bartlett LLP zapewniła doradztwo prawne w zakresie transakcji Sensor Tower.
Więcej informacji o Sensor Tower można znaleźć na stronie www.sensortower.com.
Sensor Tower
Sensor Tower to czołowy dostawca danych na temat gospodarki cyfrowej. Spółka powstała w 2013 r., a jej siedziba znajduje się w San Francisco w stanie Kalifornia. Sensor Tower zapewnia dane na poziomie przedsiębiorstwa na temat aplikacji mobilnych i wydawców w ramach naszych platform Store Intelligence, Ad Intelligence, Usage Intelligence i App Intelligence, które oferują dane o pobraniach, przychodach, wskaźniku share of voice i miernikach zaangażowania o niezrównanej dokładności dla najważniejszych rynków świata. Poprzez swoje rozwiązanie analityczne do cyfrowego marketingu, Pathmatics, Sensor Tower wprowadza widoczność do wyników cyfrowych reklam marek, ich konkurentów i całych branż w zakresie reklamy na stronach internetowych, w mediach społecznościowych, w filmach, na urządzeniach mobilnych, reklamy natywnej i reklamy OTT. Strona: www.sensortower.com.
data.ai
Misją data.ai jest bycie pierwszą platformą, która połączy dane konsumenckie i rynkowe, aby dostarczać analizy i rezultaty w pełni korzystające z potęgi sztucznej inteligencji. Platforma zapewnia doskonałe doświadczenie cyfrowe ponad 1400 klientom i ponad 1 mln zarejestrowanych użytkowników na całym globie. Firma została założona w 2010 r. a jej siedziba znajduje się w San Francisco.
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2364155/Sensor_Tower_gray_logo_2023_Logo.jpg
Źródło: Sensor Tower
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 18.03.2024, 16:35 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |