Newsletter

RAEN SA (25/2024) Wybór Członków Rady Nadzorczej nowej kadencji

16.04.2024, 15:04aktualizacja: 16.04.2024, 15:06

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 25/2024

Zarząd Raen S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej: "Spółka") informuje, iż w dniu dzisiejszym Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Spółki postanowiło powołać na podstawie uchwał nr 5,6,7,8 oraz 9 do składu Rady Nadzorczej Spółki nowej kadencji Romana Rafała Rachalewskiego, Mirosława Jana Barszcza, Wojciecha Marię Tomikowskiego, Bartłomieja Bańkowskiego oraz Małgorzatę Barbarę Zielińską.

Roman Rafał Rachalewski jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego (specjalizacja: Rachunkowość) i studiów Executive MBA w polsko-kanadyjskim programie UQUAM SGH w Warszawie oraz posiadaczem tytułu CFA. W latach 1998-2000 pracował w amerykańskiej firmie konsultingowej IMPAC realizującej projekty, które usprawniają kluczowe procesy biznesowe w polskich przedsiębiorstwach tj. Rafako, Unicom Bols Group (obecnie podmiot z grupy CEDC) i Okocim. Od 2003 do 2005 r. odegrał istotną rolę w tworzeniu dwóch polskich start-upów. W latach 2003-2007 był związany z branżą konsultingową. Od 2007 do 2017 r. realizował działania na rzecz funduszu typu Private Equity - EMSA Capital, inwestującego w zagrożone aktywa średniej i dużej wielkości na terenie Europy Środkowo-Wschodniej i przywracającego im zdolność konkurowania na swoich docelowych rynkach. Od 2018 roku do 2020 roku pracował w Liberty Motorcyles i współzarządzał segmentem motocyklowym firmy Inter Cars S.A. Obecnie świadczy usługi doradztwa finansowego, biznesowego, doradztwa w zakresie fuzji i przejęć.

Roman Rafał Rachalewski nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności wykonywanej w przedsiębiorstwie Spółki, nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej ani nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Roman Rafał Rachalewski nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.

Mirosław Jan Barszcz jest absolwentem Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, gdzie uzyskał tytuł magistra nauk prawnych. Prowadzi niezależną działalność gospodarczą w zakresie doradztwa biznesowego i finansowego.

Od 2016 do 2019 roku pełnił funkcję Prezesa zarządu BGK Nieruchomości S.A. (następnie PFR Nieruchomości S.A.). Był również członkiem rady nadzorczej PKO BP S.A. oraz Torpol S.A. W obu spółkach sprawował funkcję przewodniczącego Komitetu Audytu. Uprzednio pracował jako doradca w departamencie strategii w PGNiG S.A. odpowiedzialny za obszar regulacji. Posiada również bogate doświadczenie zawodowe w międzynarodowych firmach doradczych oraz prawniczych (m.in. EY, PwC, Baker_McKenzie) oraz w administracji rządowej jako Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów, Minister Budownictwa, Koordynator Rady Mieszkalnictwa (organu doradczego Prezesa Rady Ministrów). Współtworzył programy i strategie rządowe w zakresie podatków, mieszkalnictwa, polityki rodzinnej i demograficznej, społeczeństwa informacyjnego, przedsiębiorczości i edukacji.

Posiada doświadczenie w wielu branżach, m.in.: energetyki, nieruchomości i budownictwa, finansów, informatyki i telekomunikacji.

Mirosław Jan Barszcz nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności wykonywanej w przedsiębiorstwie Spółki, nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej ani nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Mirosław Jan Barszcz nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.

Wojciech Maria Tomikowski posiada doświadczenie w funduszach Private Equity/Venture Capital na pozycji partnera. Jako przedsiębiorca jest między innymi współzałożycielem firmy biotechnologicznej. Jako manager pracował na stanowisku dyrektora generalnego w globalnej korporacji w Ameryce Południowej, Chinach, Rosji i Europie. Wojciech Maria Tomikowski uczestniczył w kilkudziesięciu transakcjach M_A. Zdobył tytuł magistra na Uniwersytecie Gdańskim, a także ukończył kursy managerskie i finansowe na London Business School, Harvard Business School oraz Wharton.

Wojciech Maria Tomikowski nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności wykonywanej w przedsiębiorstwie Spółki, nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej ani nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Wojciech Maria Tomikowski nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.

Bartłomiej Bańkowski jest absolwentem finansów i rachunkowości ukończonych z wyróżnieniem na kierunku "Strategie inwestycyjne i kapitałowe" oraz studiów doktoranckich na Akademii Leona Koźmińskiego. Dodatkowo ukończył studia podyplomowe z zaawansowanej ekonometrii na London School of Economics.

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie z zakresu badań rynkowych, analizy sektorowej, strategii konkurencji, competitive intelligence i business intelligence oraz zarządzania wiedzą i procesami analitycznymi w organizacjach.

Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. jako Global Product Manager w koncernie analitycznym Euromoney CEIC, zarządzający oddziałem europejskim producenta oprogramowania Business Intelligence PROGNOZ czy jako zarządzający obszarem analiz w firmie konsultingowo-badawczej PMR.

Obecnie pełni rolę Prezesa Fundacji Promocji Pracy Zdalnej InSpatium z siedzibą w Warszawie oraz rozwija projekty analityczne, innowacyjne oraz sprzedażowe w Migtel sp. z o.o.

Bartłomiej Bańkowski nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności wykonywanej w przedsiębiorstwie Spółki, nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej ani nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Bartłomiej Bańkowski nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.

Małgorzata Barbara Zielińska jest absolwentką Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku informacji naukowej, a także dwóch kierunków studiów podyplomowych w zakresie Zarządzania oraz Rachunkowości i Finansów. Ponadto ekspertka Akademii Biznesu Banku Pekao S.A. oraz absolwentka kursu księgowości dla samodzielnej księgowej, a także kursu rozwoju potencjału menadżerskiego w oparciu o model Extended DISC.

Posiada ponad 30-letnie doświadczenie w bankowości zdobyte głównie w Banku Pekao S.A. i bankach grupy Pekao S.A oraz Alior Banku w tym 10-letnie doświadczenie w audycie, kontrolingu, ryzyku operacyjnym oraz w rachunkowości i księgowości bankowej, w tym jako Główna Księgowa, a także 6-letnie doświadczenie na stanowiskach dyrektorskich i menadżerskich.

Poza doświadczeniem z sektora bankowego, 3 lata pracowała w handlu, a przez ponad 9 lat jako księgowa, do dzisiaj prowadząc jako samodzielna księgowa biuro rachunkowe w Gdańsku.

Dzięki połączeniu doświadczenia zawodowego i wykształcenia kierunkowego jest osobą zarówno znającą praktyki audytorskie i kontrolne, posiadającą wiedzę księgową jak i zdolności menadżerskie.

Małgorzata Barbara Zielińska nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności wykonywanej w przedsiębiorstwie Spółki, nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej ani nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Małgorzata Barbara Zielińska nie jest wpisana do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.

Szczegółowa podstawa prawna: § 5 pkt 5 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 marca 2018 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 16.04.2024, 15:04
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii