Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zdaniem innowatorów z Woodpecker.co SA już niebawem wiele firm będzie mogło zapomnieć o ręcznym wysyłaniu maili czy pomyłkach w określaniu adresatów korespondencji biznesowej. Czynności te ma zautomatyzować i udoskonalić autorskie narzędzie spółki umożliwiające personalizację treści wiadomości oraz tworzenie dedykowanych planów wysyłkowych. Dodatkowo jej system działający w modelu SaaS (oprogramowanie jako usługa, z ang. Software as a Service) oferuje szczegółowy monitoring efektywności każdorazowej wysyłki mailingowej.
Niewątpliwym atutem usług oferowanych przez Woodpecker.co jest ich intuicyjność oraz prostota obsługi, co w połączeniu z rozbudowanymi funkcjami analitycznymi stanowić może przełomowe rozwiązanie, m.in. dla globalnych firm czy agencji kierujących wielowątkowymi, skierowanymi do tysięcy odbiorców kampanii sprzedażowo-reklamowych.
W styczniu 2024 roku spółka udostępniła wersję beta swego najnowszego produktu o nazwie Prospects. Narzędzie to pozwoli użytkownikom korzystającym z innych produktów Woodpecker.co na uzupełnienie procesu automatyzacji sprzedaży o wysokiej jakości bazy potencjalnych klientów. Połączenie łatwego dostępu do takich baz z aplikacją służącą do działań cold mailingowych pozwoli znacznie skrócić czas obsługi kampanii i zwiększyć jej końcowy efekt.
Akcje Woodpecker.co były dotychczas notowane na NewConnect, gdzie zadebiutowały w 2021 roku. Okres ten spółka wykorzystała na budowanie rozpoznawalności i zaufania wśród inwestorów oraz wzmacnianiu swej pozycji rynkowej. Aktualna kapitalizacja giełdowa firmy wynosi około 63,5 mln zł. Pod koniec ubiegłego roku z jej usług korzystało niemal 4400 klientów z 93 krajów.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 18.04.2024, 11:20 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |