Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Ziemia potrzebuje wsparcia - czy zmieniając sposób picia wody, zmienimy świat?
Życie w duchu eko jest nie tylko mądre i istotne, ale też modne i inspirujące. A przede wszystkim - konieczne, o czym SodaStream przekonuje nie tylko w swojej komunikacji, ale też każdym aspektem działalności. Zasadność tych założeń potwierdzają badania - aż 97% ankietowanych wyraziło chęć prowadzenia takiego stylu życia [1]. To bardzo budujące wyniki, zważywszy na fakt, że globalnie jedynie mniej niż 10% odpadów z tworzyw sztucznych jest poddawanych recyklingowi [2]. Te liczby podkreślają, jak kluczową kwestią stało się odejście od tworzyw sztucznych, za czym optuje 75% badanych z całego świata, opowiadających się za całkowitym zakazem stosowania takich produktów [3].
SodaStream przekłada je na działanie, oferując designerskie saturatory do gazowania wody oraz stylowe butelki wielokrotnego użytku. Pokazuje, jak łatwo można podjąć walkę z jednorazowym plastikiem, zapewniając każdemu z nas realny wpływ na przyszłość planety. Wystarczy zmienić sposób picia wody.
Ziemia potrzebuje orzeźwienia
U podstaw ekologicznej misji SodaStream - obok koncepcji butelek wielokrotnego użytku na samodzielnie nagazowaną wodę i ulubione napoje (w tym kultowe propozycje z portfolio PepsiCo) - leży system wymiany cylindrów CO2. Marka ogranicza nie tylko zużycie jednorazowego plastiku, ale też ponownie wykorzystuje aluminiowe cylindry, uzupełniając je bezpiecznym w domowym użytku, spożywczym gazem, aby nie trafiały jako odpady do ekosystemu. Tym samym promuje odpowiedzialną konsumpcję i recycling na każdym etapie produkcji.
W 2023 r. konsumentom SodaStream udało się wyeliminować ze środowiska 5,5 miliarda plastikowych butelek jednorazowego użytku dzięki wykorzystaniu produktów marki do samodzielnego kreowania świeżo gazowanej wody i pełnych orzeźwiających bąbelków napojów gazowanych [4]. Także butelki syropów SodaStream PepsiCo o pojemności 440 ml są wykonane w 100% z RPET [5], co zapewnia maksimum smaku i minimum odpadów.
Ziemia potrzebuje zrównoważonego rozwoju
Podczas gdy świat przygotowuje się do obchodów Miesiąca Ziemi, SodaStream ogłasza kolejne rozwiązania dążące do zrównoważonego rozwoju w misji ratowania środowiska naturalnego. Bestsellerowy saturator marki - stylowy i uniwersalny model Terra - debiutuje w nowej odsłonie, z obudową wykonaną w znacznej części z tworzywa pochodzącego z recyklingu. Tym samym, nie tylko swoim przeznaczeniem, ale też samym projektem wpisuje się w Bąbelkową rewolucję, która zmienia myślenie o współczesnej ekologii.
Ziemia potrzebuje… każdego z nas
Każdy z nas w codzienności może wprowadzić proste zmiany w codziennych nawykach, które efektem kuli śnieżnej i skalą zdeterminowanej w walce o planetę społeczności zapewnią kolejnym pokoleniom piękną i zieloną Ziemię, jaką mieliśmy szczęście poznać.
Z punktu widzenia inspiratora do tak ważnych zmian i producenta, który oferuje rozwiązania do ich wprowadzenia, SodaStream przyjmuje na siebie znacznie większą odpowiedzialność. To naturalne, dlatego dbając o zrównoważony rozwój w każdym aspekcie działalności, dzięki partnerstwu z Enlight Renewable Energy i TerraCycle firma zasila swoje globalne zakłady produkcyjne w 100% energią odnawialną. Dodatkowo wprowadza program SodaStream Free Recycling w USA, oferując konsumentom przyjazne dla środowiska rozwiązanie w zakresie utylizacji produktów.
„W SodaStream zrównoważony rozwój to nie tylko cel. To także realne zobowiązanie realizowane we wszystkich naszych działaniach” - podkreśla Daria Pacynko, General Manager SodaStream Polska - Świętując Miesiąc Ziemi, zapraszamy konsumentów, aby stali się częścią naszej bąbelkowej rewolucji w trosce o środowisko naturalne oraz piękno planety dla kolejnych pokoleń”.
Dołącz do SodaStream w walce o przyszłość naszej planety - szczególnie w Miesiącu Ziemi. Więcej informacji można znaleźć na stronie https://sodastream.pl/.
O SodaStream
SodaStream, spółka zależna PepsiCo, jest wiodącym globalnym producentem ekspresów do gazowania wody. Umożliwia konsumentom kreowanie orzeźwiających bąbelków w wodzie nagazowanej w taki stopniu, jaki najbardziej lubią - za naciśnięciem jednego przycisku. Tym samym dokonują lepszych wyborów dla siebie i planety, ponieważ SodaStream rewolucjonizuje branżę napojów oraz zmienia sposób, w jaki świat je pije. Aby dowiedzieć się więcej o marce, odwiedź jej stronę internetową oraz profile na Facebooku, Instagramie i YouTube.
O PepsiCo
O PepsiCo: z produktów PepsiCo korzystają konsumenci ponad miliard razy dziennie w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie. Koncern wygenerował w 2021 roku ponad 79 miliardów dolarów przychodów netto dzięki bogatemu portfolio napojów i produktów żywnościowych, w tym: Lay's, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker i SodaStream. Portfolio produktów PepsiCo obejmuje szeroką i różnorodną gamę produktów, także wiele kultowych marek, z których każda generuje szacunkową roczną sprzedaż detaliczną o wartości ponad 1 miliarda dolarów. W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. Pep+ to strategiczna, kompleksowa transformacja, która stawia zrównoważony rozwój i kapitał ludzki w centrum tego, w jaki sposób koncern będzie tworzyć wartość i wzrost, działając w granicach planety i inspirując do pozytywnych zmian dla niej oraz jej mieszkańców. Więcej informacji na temat PepsiCo na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.
Źródła:
[1] Mintel Global Outlook on Sustainability: A Consumer Study 2023. Trzyletnie badanie trendów przeprowadzone wśród 16 000 osób na 16 światowych rynkach.
[2] UNEP
[3] IPSOS 2022
[4] Dotyczy plastikowych butelek jednorazowego użytku o pojemności 0,5 L.
[5] Bez zakrętki i etykiety.
Źródło informacji: SodaStream
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 19.04.2024, 09:00 |
Źródło informacji | SodaStream |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Kymera International dokonuje przejęcia Coating Center Castrop GmbH
Kymera zwiększa zasięg działu technologii powłok powierzchniowych w Europie, zapewniając klientom szerszy dostęp do zaawansowanych rozwiązań z zakresu natrysku termicznego.- 03.12.2024, 15:34
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
NIQ publikuje raport o perspektywach dla dyrektorów ds. marketingu w 2025
Z raportu wynika, że generatywna sztuczna inteligencja, zaawansowane narzędzia do pomiaru skuteczności działań marketingowych oraz zacieśnienie współpracy pomiędzy obszarami IT, nauki o danych i marketingu będą siłą napędową wzrostu i zmian w 2025 roku.- 03.12.2024, 15:26
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
Open Eyes Economy Summit 2024 – podsumowanie wydarzenia
„Europa staje wobec zagrożeń o charakterze egzystencjalnym, których nie odczuwała przez ostatnie kilkadziesiąt lat. Dzisiaj stawką jest to, czy Europa przetrwa jako model życia” - podsumował IX edycję Open Eyes Economy Summit Jerzy Hausner.- 03.12.2024, 14:42
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: Fundacja Gospodarki i Administracji Publicznej