Newsletter

Platforma Temu członkiem Anti-Phishing Working Group w ramach walki z oszustwami internetowymi

26.04.2024, 11:39aktualizacja: 26.04.2024, 11:41

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

BOSTON, 26 kwietnia 2024 r. /PRNewswire/ -- Temu, platforma e-handlu znana z wysokiej jakości produktów w przystępnej cenie, została członkiem Anti-Phishing Working Group (APWG) - międzynarodowej koalicji na rzecz walki z kradzieżą tożsamości i oszustwami internetowymi.

APWG powstała w 2003 r. z inicjatywy czołowych spółek technologicznych, instytucji finansowych, największych firm zajmujących się cyberbezpieczeństwem oraz agencji rządowych w celu zwalczania cyberprzestępstw. W ramach współpracy podmioty wymieniają się danymi, prowadzą badania oraz realizują publiczne kampanie uświadamiające. Phishing to bardzo powszechny typ cyberprzestępstwa polegający na próbach nielegalnego pozyskania wrażliwych danych z wykorzystaniem wprowadzających w błąd kanałów komunikacji.

W 2023 r. APWG udokumentowała rekordowo wysoką liczbę ataków phishingowych na całym świecie - blisko 5 mln - co pokazuje, że zagrożenie jest coraz większe.

Jako członek grupy Temu będzie mogła dzielić się swoim doświadczeniem w dziedzinie ochrony danych klienta i udaremniania prób podszywania się pod inne osoby. Platforma liczy również na możliwość czerpania z doświadczeń innych członków, w tym poznania najnowszych dobrych praktyk w zakresie walki z phishingiem i kradzieżą tożsamości.

„Bezpieczeństwo robienia zakupów ma ogromne znaczenie dla naszych klientów, tym bardziej w kontekście globalnej ekspansji naszej platformy - powiedział rzecznik Temu. - Członkostwo w APWG pokazuje, że przywiązujemy wagę do ochrony naszych użytkowników przed oszustwami finansowymi i chcemy być na bieżąco z aktualnymi dobrymi praktykami w dziedzinie zapobiegania cyberprzestępczości”.

Decyzja o wejściu do grupy roboczej wpisuje się w prowadzone przez platformę działania na rzecz tworzenia bezpiecznego środowiska zakupowego dla klientów. Platforma powstała w Stanach Zjednoczonych i na przestrzeni lat znacznie rozwinęła się, obecnie obejmując swym zasięgiem 58 rynków na całym świecie.

W lutym Temu uzyskała certyfikat bezpieczeństwa MASA przyznawany dla aplikacji mobilnych (Mobile Application Security Assessment) przez DEKRA - międzynarodowego lidera niezależnej certyfikacji. To kolejny dowód na to, że platforma stawia na bezpieczeństwo użytkowników i ochronę ich danych. W listopadzie natomiast platforma nawiązała współpracę z HackerOne - mieszczącą się w San Francisco firmą z branży cyberbezpieczeństwa - w celu uruchomienia programu bug bounty mającego zachęcać etycznych hakerów do wykrywania i zgłaszania luk w bezpieczeństwie. Ponadto Temu wzmocniła bezpieczeństwo logowania użytkowników, wprowadzając weryfikację wielostopniową.

Temu

Temu to rynek online skupiający miliony sprzedawców, producentów i marek na całym świecie, a jego misją jest wspieranie ich w tym, by mogli w pełni realizować swój potencjał. Oferując wysokiej jakości produkty w możliwie najprzystępniejszej cenie, platforma ta chce tworzyć dla konsumentów i sprzedawców inkluzywną przestrzeń do realizacji marzeń.

APWG

Anti-Phishing Working Group (APWG) powstała w 2003 r. jako stowarzyszenie branżowe o charakterze not-for-profit, które za cel stawia sobie wyeliminowanie kradzieży i maskowania tożsamości będących rezultatem rosnącego problemu phishingu, oprogramowania crimeware i spoofingu poczty elektronicznej. Do członkostwa w grupie zapraszane są instytucje finansowe, detaliczni sprzedawcy internetowi, dostawcy usług internetowych, firmy tworzące rozwiązania, organy ścigania, agencje rządowe, organizacje będące sygnatariuszami traktatów wielostronnych oraz organizacje pozarządowe. W działaniach APWG uczestniczy ponad 2,2 tys. przedsiębiorstw na całym świecie.

Źródło: Temu

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 26.04.2024, 11:39
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ