Pobierz materiał i Publikuj za darmo
BOSTON, 26 kwietnia 2024 r. /PRNewswire/ -- Temu, platforma e-handlu znana z wysokiej jakości produktów w przystępnej cenie, została członkiem Anti-Phishing Working Group (APWG) - międzynarodowej koalicji na rzecz walki z kradzieżą tożsamości i oszustwami internetowymi.
APWG powstała w 2003 r. z inicjatywy czołowych spółek technologicznych, instytucji finansowych, największych firm zajmujących się cyberbezpieczeństwem oraz agencji rządowych w celu zwalczania cyberprzestępstw. W ramach współpracy podmioty wymieniają się danymi, prowadzą badania oraz realizują publiczne kampanie uświadamiające. Phishing to bardzo powszechny typ cyberprzestępstwa polegający na próbach nielegalnego pozyskania wrażliwych danych z wykorzystaniem wprowadzających w błąd kanałów komunikacji.
W 2023 r. APWG udokumentowała rekordowo wysoką liczbę ataków phishingowych na całym świecie - blisko 5 mln - co pokazuje, że zagrożenie jest coraz większe.
Jako członek grupy Temu będzie mogła dzielić się swoim doświadczeniem w dziedzinie ochrony danych klienta i udaremniania prób podszywania się pod inne osoby. Platforma liczy również na możliwość czerpania z doświadczeń innych członków, w tym poznania najnowszych dobrych praktyk w zakresie walki z phishingiem i kradzieżą tożsamości.
„Bezpieczeństwo robienia zakupów ma ogromne znaczenie dla naszych klientów, tym bardziej w kontekście globalnej ekspansji naszej platformy - powiedział rzecznik Temu. - Członkostwo w APWG pokazuje, że przywiązujemy wagę do ochrony naszych użytkowników przed oszustwami finansowymi i chcemy być na bieżąco z aktualnymi dobrymi praktykami w dziedzinie zapobiegania cyberprzestępczości”.
Decyzja o wejściu do grupy roboczej wpisuje się w prowadzone przez platformę działania na rzecz tworzenia bezpiecznego środowiska zakupowego dla klientów. Platforma powstała w Stanach Zjednoczonych i na przestrzeni lat znacznie rozwinęła się, obecnie obejmując swym zasięgiem 58 rynków na całym świecie.
W lutym Temu uzyskała certyfikat bezpieczeństwa MASA przyznawany dla aplikacji mobilnych (Mobile Application Security Assessment) przez DEKRA - międzynarodowego lidera niezależnej certyfikacji. To kolejny dowód na to, że platforma stawia na bezpieczeństwo użytkowników i ochronę ich danych. W listopadzie natomiast platforma nawiązała współpracę z HackerOne - mieszczącą się w San Francisco firmą z branży cyberbezpieczeństwa - w celu uruchomienia programu bug bounty mającego zachęcać etycznych hakerów do wykrywania i zgłaszania luk w bezpieczeństwie. Ponadto Temu wzmocniła bezpieczeństwo logowania użytkowników, wprowadzając weryfikację wielostopniową.
Temu
Temu to rynek online skupiający miliony sprzedawców, producentów i marek na całym świecie, a jego misją jest wspieranie ich w tym, by mogli w pełni realizować swój potencjał. Oferując wysokiej jakości produkty w możliwie najprzystępniejszej cenie, platforma ta chce tworzyć dla konsumentów i sprzedawców inkluzywną przestrzeń do realizacji marzeń.
APWG
Anti-Phishing Working Group (APWG) powstała w 2003 r. jako stowarzyszenie branżowe o charakterze not-for-profit, które za cel stawia sobie wyeliminowanie kradzieży i maskowania tożsamości będących rezultatem rosnącego problemu phishingu, oprogramowania crimeware i spoofingu poczty elektronicznej. Do członkostwa w grupie zapraszane są instytucje finansowe, detaliczni sprzedawcy internetowi, dostawcy usług internetowych, firmy tworzące rozwiązania, organy ścigania, agencje rządowe, organizacje będące sygnatariuszami traktatów wielostronnych oraz organizacje pozarządowe. W działaniach APWG uczestniczy ponad 2,2 tys. przedsiębiorstw na całym świecie.
Źródło: Temu
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 26.04.2024, 11:39 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |