Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- Haaland zostanie Królem Barbarzyńców w jednej z najczęściej ściąganych gier mobilnych na świecie.
- Norweski napastnik, zdeklarowany fan gry Clash of Clans, zostanie w niej uwieczniony jako jedna z postaci.
- Aby wziąć udział w wydarzeniu przygotowanym z tej okazji i dowiedzieć się więcej, odwiedź App Store tutaj
HELSINKI, 30 kwietnia 2024 r. /PRNewswire/ -- Supergwiazda piłki nożnej Erling Haaland zostanie postacią w Clash of Clans w ramach nowej współpracy z producentami gry.
W ramach współpracy napastnik z Norwegii użyczy swojego wizerunku słynnemu Królowi Barbarzyńców - postaci, która pojawi się w epickiej „futbolowej” odsłonie gry. To pierwszy raz, kiedy w popularnej grze - mającej na koncie już ponad 2 mld ściągnięć - pojawi się postać oparta na kimś ze świata rzeczywistego.
Fani będą mogli zagrać Haalandem w Clash of Clans od środy (1 maja), przez cały miesiąc ciesząc się szeregiem „piłkarskich” atrakcji, w tym specjalnymi postaciami i turniejami medalowymi. Dla graczy przygotowano też wyzwanie polegające na pokonaniu wioski stworzonej przez Haalanda.
Norweski napastnik słynie przede wszystkim z umiejętności piłkarskich, ale całkiem dobrze radzi sobie również w grach wideo.
Haaland jest wieloletnim fanem Clash of Clans, który zbudował imponującą wioskę skutecznie broniącą się przed wrogimi klanami. To właśnie zamiłowanie do tej produkcji skłoniło go do nawiązania współpracy z jej producentami.
Z okazji nawiązania partnerstwa Clash of Clans i Haaland stworzyli epicki materiał przypominający zwiastun filmowy ze specjalnie przygotowaną przez Haalanda ścieżką dźwiękową. W trailerze widzimy, jak Haaland napotyka postaci z gry, przenosząc się do animowanego świata Clash of Clans (zwiastun można zobaczyć tutaj). Odwiedzając sklep App Store, będzie można zobaczyć urywki tego, jak Haaland prezentuje się w grze, a także dowiedzieć się więcej na temat czekających na graczy nagród i wydarzeń.
Jak skomentował sam Erling Haaland: „Utrzymanie tego projektu w tajemnicy nie było łatwe, dlatego cieszę się, że w końcu mogę opowiedzieć o mojej epickiej współpracy z Clash of Clans. Od lat jestem wielkim fanem gry i wiem wszystko na jej temat, dlatego możliwość wystąpienia w niej jako postać to świetna rzecz.”
Komentarz Stuarta McGaw, dyrektora generalnego Clash of Clans: „Kiedy dowiedzieliśmy się, że Erling Haaland jest fanem naszej gry i chce z nami współpracować, ziścił się nasz wymarzony scenariusz. Nasz zespół zrobił wszystko, by jeden z najlepszych sportowców na świecie, jakim jest Haaland, znalazł się w świecie Clash of Clans, sprawiając graczom wyjątkową niespodziankę”.
To nie koniec futbolowych wieści z Clash of Clans. Ci, którzy chcą na bieżąco śledzić naszą współpracę z Erlingiem Haalandem, są zachęcani do śledzenia profili społecznościowych gry (YouTube / Instagram / X / TikTok).
Więcej informacji można uzyskać, kontaktując się mailowo: supercellEMEAhub@wearetheromans.com
Supercell
Supercell to fiński producent gier z siedzibą w Helsinkach oraz oddziałami w San Francisco, Seulu i Szanghaju. Od czasu powstania w 2010 r. firma wprowadziła na światowy rynek pięć gier: Hay Day, Clash of Clans, Boom Beach, Clash Royale i Brawl Stars. Marzeniem Supercell jest tworzenie gier cieszących się wieloletnią popularnością jak największej liczby graczy oraz zapisujących się w annałach elektronicznej rozrywki.
Wideo - https://www.youtube.com/watch?v=YWQjWdQ6tOA
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2400567/LOW_RES___HAALAND_KEYVISUAL.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2400568/LOW_RES___Haaland_3.jpg
Źródło: Supercell
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 30.04.2024, 10:18 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |