Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Od wyróżników inwestycji po motyw przewodni kampanii
Innowacyjne podejście gdańskiego dewelopera widoczne jest nie tylko na poziomie reklamowym, ale również w sposobie, w jaki firma podchodzi do tworzenia przestrzeni dla przyszłych mieszkańców. W inwestycji Duet Jaśkowa Dolina zamiast tradycyjnej siłowni w strefie wspólnej, zaprojektowano komfortową strefę coworkingową. Jest to odpowiedź na potrzeby osób pracujących zdalnie oraz freelancerów, którzy cenią sobie wygodę i elastyczność pracy z domu. Strefa coworking to idealne rozwiązanie dla tych, którzy chcą komfortowo oddzielić przestrzeń prywatną od zawodowej, jednocześnie mieszkając i pracując pod jednym adresem. Przestrzeń będzie w pełni wyposażonym miejscem do wykonywania obowiązków służbowych. Właśnie na tym wyróżniku zdecydowano się oprzeć komunikację reklamową dla gdańskiej inwestycji.
„Moje nowe buty do pracy”, czyli akcja ambientowa z pomysłem
W dniu 11 marca 2024 roku, z okazji Światowego Dnia Drzemki w Pracy, deweloper Budros postanowił wyjść poza schematyczne „dni otwarte” i zorganizować akcję ambientową, promującą inwestycję Duet Jaśkowa Dolina. Wydarzenie skupiło się na idei łączenia odpoczynku z pracą, co idealnie wpisuje się w koncept inwestycji Duet Jaśkowa Dolina, gdzie mieszkańcy mogą komfortowo mieszkać i pracować pod jednym adresem. Hasła „Mieszkaj i pracuj w Duecie” oraz „Dom i praca pod jednym adresem” zestawiono z wręczaniem kultowych klapek Kubota przechodniom oraz sondą uliczną na temat drzemki w pracy. Wydarzenie odbiło się echem w mediach i na portalach społecznościowych. Temat akcji został także podjęty przez raport serwisu Trójmiasto.pl.
Spójna i efektywna kampania reklamowa
Akcja ambientowa stała się początkiem zintegrowanej kampanii reklamowej realizowanej przez gdańską agencję marketingową You’re Welcome na zlecenie dewelopera Budros. Wielokanałowe działania promocyjne nie tylko zwiększyły świadomość konsumentów na temat gdańskiej inwestycji, ale w efektywny sposób przyczyniły się do wzrostu zainteresowania atrakcyjną ofertą dewelopera Budros wśród osób szukających mieszkań w Gdańsku.
Podsumowanie
Duet Jaśkowa Dolina to przykład tego, jak deweloper wyprzedza trendy i buduje przyszłościowe inwestycje, odpowiadając na zmieniające się potrzeby współczesnych konsumentów. Deweloper Budros pokazuje, że można tworzyć przestrzenie nie tylko estetyczne i funkcjonalne, ale również sprzyjające integracji mieszkańców i odpowiadające na ich indywidualne potrzeby. Firma jest także przykładem tego, jak można wyłamać się z utartych w branży nieruchomości schematów marketingowych i postawić na oryginalne oraz angażujące konsumentów kampanie.
KONTAKT:
Marika Kłuskiewicz
Your Agency Sp. z o.o.
ul. Pelplińska 4 (II piętro), 80-335 Gdańsk
Źródło informacji: Agencja You’re Welcome
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 07.05.2024, 16:14 |
Źródło informacji | Agencja You’re Welcome |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
ORLEN dwukrotnie zwiększył fundusz wsparcia dla straży pożarnych
W tym roku koncern rozdysponuje rekordową pulę aż 20 milionów złotych. „ORLEN na straży” to wsparcie dla jednostek Ochotniczej i Państwowej Straży Pożarnej. Granty o wartości do 150 tys. zł będą przeznaczone na zakup nowoczesnego sprzętu i specjalistyczne szkolenia.- 05.05.2025, 15:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ORLEN
-
Image
Od małej firmy do dostawcy NATO: Wojas świętuje 35-lecie z przychodem ponad 400 mln zł
Rok 2025 jest ważny dla polskiej marki Wojas, która z okazji jubileuszu 35-lecia może pochwalić się wzrostem sprzedaży detalicznej o 5% rok do roku, osiągając ponad 400 mln zł przychodu. Produkcja samego obuwia w zeszłym roku przekroczyła 900 000 par, a marka aktywnie działa już na 10 europejskich rynkach. Jako jedyny polski producent, Wojas dostarczał specjalistyczne obuwie dla NATO i polskich służb mundurowych, co potwierdza najwyższą jakość produktów.- 05.05.2025, 14:43
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Wojas
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ