Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd MONNARI TRADE S.A. (Emitent) informuje, że w dniu 14 maja 2024 r. został podpisany List Intencyjny pomiędzy HEMOCA HOLDINGS LIMITED z siedzibą w Nikozji (dalej HEMOCA), a MONNARI TRADE S.A. (dalej MONNARI), w którym wyżej wymienione podmioty wyraziły zainteresowanie umową sprzedaży przez HEMOCA posiadanych akcji spółki Komex S.A. (dalej Komex) z siedzibą Warszawie - właściciela marki 5.10.15.
List Intencyjny wyraża wolę podjęcia rozmów i negocjacji zmierzających do ustalenia szczegółowych zasad i warunków nabycia przez MONNARI (lub podmiot z grupy kapitałowej MONNARI) od HEMOCA posiadanego przez HEMOCA pakietu akcji spółki KOMEX, stanowiącego 50,056% kapitału zakładowego KOMEX.
Strony ustalają, że warunkiem ewentualnej realizacji Transakcji i uzgodnienia jej ostatecznych warunków, w tym ceny nabycia od HEMOCA posiadanych przez nią akcji KOMEX, jest uprzednie przeprowadzenie przez MONNARI badania due diligence.
Strony uzgodniły wyłączność na przeprowadzenie badania oraz negocjacji dotyczących uzgodnienia warunków realizacji ewentualnej transakcji na okres 4 miesięcy od dnia podpisania Listu Intencyjnego.
W ocenie Emitenta, zakup spółki z branży odzieżowej z segmentu dziecięcego, pod rozpoznawalną marką, będzie komplementarny dla Grupy Kapitałowej oraz przyniesie silne kompetencje w nowym obszarze branży odzieżowej.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 15.05.2024, 12:20 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |