Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Dyrektor generalny Linii Biznesowej Gier Online w Totalizatorze Sportowym był gościem specjalnym IMPACT’24 w Poznaniu - jednego z najważniejszych wydarzeń gospodarczo-społecznych w naszej części Europy. Uczestniczył również w panelu eksperckim poświęconym budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku cyfrowym.
„W świecie wirtualnym, dużo łatwiej niż w analogowym, można szybko utracić sympatię i zaufanie klienta. W przypadku gier liczbowych czy hazardu ma on bowiem nieograniczony dostęp do konkurencyjnych platform czy aplikacji: wystarczy jedynie dotknąć ekranu lub nacisnąć myszkę. Ta branża nie wybacza błędów i zaniedbań w zakresie ciągłej poprawy jakości świadczonych usług oraz budowania pozytywnego doświadczenia odbiorcy” - tłumaczył Maciej Kasprzak.
Totalizator Sportowy od ponad pięciu lat prowadzi sprzedaż produktów LOTTO na autorskiej platformie internetowej oraz jedyne legalne kasyno internetowe w Polsce. Spółka kieruje się przy tym zasadą odpowiedzialnej gry, kładąc akcent na weryfikację wieku graczy, maksymalne wsparcie klientów oraz rozwój zaawansowanych mechanizmów antyfraudowych. Ta strategia przynosi wymierne efekty: liczba użytkowników LOTTO online dynamicznie rośnie, przekraczając w zeszłym roku pułap miliona aktywnych graczy.
„Nie zapominamy przy tym o kolejnych milionach Polaków, którzy od pokoleń odwiedzają nasze tradycyjne kolektury, a posiadamy ich nad Wisłą ok. 27 tysięcy. Ponad 60-letnia tradycja Totalizatora Sportowego zobowiązuje i każdego gracza, niezależnie od wybranej przez niego formy zabawy, traktujemy w sposób partnerski i z pełnym profesjonalizmem” - zaznaczył przedstawiciel Totalizatora Sportowego.
Ekspert dodał, że istotnym elementem budowania relacji w świecie online jest stałe monitorowanie zachowania klientów w sieci i dostosowywanie oferty do zmieniających się oczekiwań. Z obserwacji analityków Totalizatora Sportowego wynika, że większość z nich gra nie tyle z nadzieją na wielką wygraną, ile z chęci przeżycia unikatowych emocji w przerwach pomiędzy codziennymi czynnościami i obowiązkami, np. w drodze do pracy.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 22.05.2024, 12:37 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Blokees oficjalnie ogłasza rozpoczęcie drugiego sezonu III konkursu BFC: Breaking the Cocoon Season
- 01.04.2025, 15:31
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PR Newswire
-
CIVIS Media Prize 2025 | 29 productions nominated, 6 podcasts for public voting
- 01.04.2025, 10:34
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: APA-OTS
-
Image
VII edycja Ogólnopolskiego Badania Podróżników - opowiedz, jak podróżowałeś w 2024 roku i wygraj wyprawę na Islandię
31 marca ruszyła VII edycja Ogólnopolskiego Badania Podróżników - największego badania podróżniczego w Polsce, organizowanego przez Soliści Adventure Club we współpracy z Instytutem Badawczym MANDS - Badania Rynku i Opinii. Celem inicjatywy jest stworzenie profilu polskiego podróżnika - jego stylu podróżowania, inspiracji i zwyczajów. Projekt pozwala branży turystycznej lepiej zrozumieć potrzeby klientów i trafniej odpowiadać na zmieniające się trendy.- 31.03.2025, 09:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Źródło informacji: GA Adventures Sp. z o.o.
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ