Pobierz materiał i Publikuj za darmo
GUANGZHOU, Chiny, 27 maja 2024 r. /PRNewswire/ -- W dniu 23 maja 2024 roku firma GAC zorganizowała w Katmandu konferencję prasową poświęconą wprowadzeniu marki i otwarciu salonu, co stanowiło jej oficjalne wejście na rynek nepalski. Uroczyste otwarcie pierwszego salonu marki GAC AION w Nepalu pozwoliło zaprezentować model AION Y lokalnym konsumentom. Znamienici goście, w tym Chen Song, ambasador Chin w Nepalu, dyrektor generalny GAC AION Gu Huinan, zastępca dyrektora generalnego GAC International Wang Shunsheng, Binod Chaudhary, prezes Chaudhary Group i Nirvana Chaudhary, dyrektor zarządzający Chaudhary Group, wraz z przedstawicielami wiodących nepalskich mediów i liderami opinii, wzięli udział w tym wydarzeniu, będąc świadkami dalszej ekspansji GAC Group na rynki międzynarodowe.
Konferencja prasowa odbyła się w salonie Thapathali w Katmandu, w doskonałej lokalizacji w stolicy kraju. Nowy salon o powierzchni około 210 metrów kwadratowych charakteryzuje się nowoczesną, w pełni przeszkloną ścianą zewnętrzną, dzięki czemu wyróżnia się na tle innych salonów samochodowych zlokalizowanych wzdłuż ulicy i pomaga ugruntować wizerunek GAC AION jako marki z segmentu premium.
Podczas wydarzenia miała miejsce uroczysta premiera AION Y - flagowego modelu GAC AION. Będąc jednym z najlepiej sprzedających się elektrycznych SUV-ów GAC AION, model ten spełnia wysokie standardy estetyki, przestronności, zaawansowanej technologii i bezpieczeństwa, dzięki czemu jest bardzo popularny wśród młodych konsumentów na całym świecie.
Oprócz AION Y, GAC AION planuje w tym roku wprowadzić na rynek w Nepalu kilka nowych modeli, które sprawdzą się w wymagającym terenie i w warunkach zmiennego klimatu tego kraju. Dyrektor generalny GAC AION Gu Huinan powiedział: „Nepal ma bogate zasoby, takie jak woda i energia elektryczna, a rozwój inteligentnych pojazdów elektrycznych jest częścią krajowego planu działania. Dzięki rozległemu doświadczeniu GAC AION w całym łańcuchu przemysłowym produkcji i sprzedaży nowych pojazdów energetycznych będziemy skutecznie wspierać rozwój nowych pojazdów energetycznych w Nepalu i przyspieszać jego transformację energetyczną”.
Wejście na rynek nepalski to znaczący kamień milowy w procesie realizacji strategii internacjonalizacji GAC „1551”, który przyczyni się do rozwoju współpracy gospodarczej i handlowej między Chinami i Nepalem w ramach inicjatywy Pasa i Drogi oraz przyspieszy regionalny zielony rozwój gospodarczy. Patrząc w przyszłość, GAC planuje w dalszym ciągu wzmacniać wartości marki, takie jak: „Wiodąca jakość” i „Innowacje technologiczne”, rozwijać swoje sieci sprzedaży i usług, wprowadzać więcej nowych modeli pojazdów energetycznych i zaspokajać różnorodne potrzeby lokalnego rynku. Inicjatywa ta ma na celu zapewnienie zrównoważonych rozwiązań w zakresie mobilności w Nepalu i wspieranie głębszej współpracy między Chinami a Nepalem w dziedzinie nowych pojazdów elektrycznych.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2422141/WechatIMG83.jpg
Źródło: GAC
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 27.05.2024, 14:47 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |