Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Zwycięzcami konkursu są stali klienci Kaufland, konsumenci regularnie korzystający z Kaufland Card.
„Hasło loterii >>Każdy może wygrać<< oznaczało, że jesteśmy otwarci na wszystkich naszych klientów i chcemy aby każdy, kto korzysta z naszej karty mógł nie tylko zaoszczędzić na codziennych zakupach dzięki różnorodnym promocjom, ale także otrzymał w zamian za swoją lojalność szansę zdobycia wyjątkowej, wartościowej nagrody. To także symbol atrakcyjnej puli nagród, które trafiły do tysięcy naszych oddanych klientów” - mówiła podczas wydarzenia Paulina Katana, dyrektor Pionu Planowania i Zakupu Mediów w Kaufland Polska.
Organizatorzy dołożyli wszelkich starań, aby uczynić z odbioru nagród głównych wyjątkowe święto. Przekazanie aut odbyło się w salonie Škoda przy ul. Armii Krajowej we Wrocławiu. Wydarzeniu towarzyszyły ogromne emocje. Nagrodzeni nie ukrywali radości i wspominali, że informacja o zwycięstwie była dla nich wielkim zaskoczeniem. Wzruszenia nie kryli także przedstawiciele Kaufland obecni na uroczystości, mogąc towarzyszyć stałym klientom w emocjonujących chwilach związanych z odbiorem nagród.
Zasady loterii były bardzo proste. Po każdej transakcji z Kaufland Card klient odbierał papierowy los-zdrapkę. Po zdrapaniu oznaczonego pola mógł sprawdzić, czy los gwarantuje jedną z nagród natychmiastowych w postaci kart podarunkowych. Każdy los-zdrapka uprawniał do udziału w losowaniu nagród głównych - samochodów Škoda Octavia Combi. Wystarczyło go zachować i zarejestrować na stronie loterii.
Jak dołączyć do programu lojalnościowego?
Wprowadzony w marcu ubiegłego roku program lojalnościowy Kaufland Card odniósł ogromny sukces. Zgromadził ponad 3,8 mln użytkowników i stanowi dziś nieodłączny element codziennych zakupów klientów sieci. Za każdym razem gwarantuje atrakcyjne promocje i okazje do oszczędności. Użytkownicy programu mają dostęp do ofert specjalnych, kuponów dopasowanych do osobistych preferencji zakupowych i mogą korzystać z ofert partnerów programu, by oszczędzać nie tylko w Kauflandzie. Dodatkowo w aplikacji zyskują dostęp do wygodnego tworzenia listy zakupów i wglądu w elektroniczne podsumowanie transakcji, a także akcji promocyjnych. Wszyscy uczestnicy programu robiący zakupy z Kaufland Card zbierają punkty lojalnościowe, które mogą wymieniać na atrakcyjne kupony, zyskując jeszcze więcej korzyści.
Do programu może dołączyć każda osoba pełnoletnia. Wystarczy pobrać aplikację Kaufland lub odebrać w markecie kartę, a następnie zarejestrować ją w sklepie lub online. Więcej informacji na temat Kaufland Card oraz szczegółowe instrukcje znajdują się na stronie internetowej.
Źródło informacji: Kaufland
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 31.05.2024, 15:08 |
Źródło informacji | Kaufland |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Kolejny raz przedsiębiorcy z Dolnego Śląska wezmą udział w darmowych szkoleniach organizowanych w ramach Akademii e-marketingu
Już 4 czerwca br. we wrocławskim Haston City Hotel odbędzie się kolejne spotkanie Akademii e-marketingu. To już 13. edycja cyklu darmowych szkoleń adresowanych do małych i średnich przedsiębiorców, którzy pragną odnieść sukces w biznesie internetowym. W trakcie spotkań z doświadczonymi ekspertami i praktykami uczestnicy będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę np. z zakresu tworzenia strony www, prowadzenia działań SEO czy wykorzystania narzędzi promocyjnych czy sztucznej inteligencji.- 16.05.2025, 12:40
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet
-
Image
STRABAG: wykonawcy dużych inwestycji infrastrukturalnych postulują wprowadzenie certyfikacji podmiotów i podniesienie waloryzacji kontraktów powyżej 10 proc. PAP
Sektor budownictwa infrastrukturalnego jest kołem zamachowym polskiej gospodarki. Zakres i kierunki inwestycji wyznaczają unijne regulacje, uwarunkowania środowiskowo-klimatyczne oraz wymogi związane z bezpieczeństwem i obronnością. O wyzwaniach sektora w budowaniu nowoczesnej infrastruktury, jak płynność zamówień, niestabilność regulacyjna czy luka na rynku pracy, mówi Dariusz Kolasa, członek zarządu STRABAG.- 16.05.2025, 11:45
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
IMPACT’25: ponad 6,5 tys. uczestników i ponad 1600 firm PAP
W 10. edycji IMPACT’25 wzięło udział ponad 6,5 tys. osób, a ponad 1600 firm zaprezentowało się podczas tego wydarzenia. „Ta edycja IMPACT-u zaskoczyła uczestników i jakością, i wielkością” – zaznaczyła Katarzyna Sokołowska, szefowa komunikacji w IMPACT, firmie organizującej IMPACT’25 w Poznaniu.- 16.05.2025, 10:23
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ