Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zwycięzcami konkursu są stali klienci Kaufland, konsumenci regularnie korzystający z Kaufland Card.
„Hasło loterii >>Każdy może wygrać<< oznaczało, że jesteśmy otwarci na wszystkich naszych klientów i chcemy aby każdy, kto korzysta z naszej karty mógł nie tylko zaoszczędzić na codziennych zakupach dzięki różnorodnym promocjom, ale także otrzymał w zamian za swoją lojalność szansę zdobycia wyjątkowej, wartościowej nagrody. To także symbol atrakcyjnej puli nagród, które trafiły do tysięcy naszych oddanych klientów” - mówiła podczas wydarzenia Paulina Katana, dyrektor Pionu Planowania i Zakupu Mediów w Kaufland Polska.
Organizatorzy dołożyli wszelkich starań, aby uczynić z odbioru nagród głównych wyjątkowe święto. Przekazanie aut odbyło się w salonie Škoda przy ul. Armii Krajowej we Wrocławiu. Wydarzeniu towarzyszyły ogromne emocje. Nagrodzeni nie ukrywali radości i wspominali, że informacja o zwycięstwie była dla nich wielkim zaskoczeniem. Wzruszenia nie kryli także przedstawiciele Kaufland obecni na uroczystości, mogąc towarzyszyć stałym klientom w emocjonujących chwilach związanych z odbiorem nagród.
Zasady loterii były bardzo proste. Po każdej transakcji z Kaufland Card klient odbierał papierowy los-zdrapkę. Po zdrapaniu oznaczonego pola mógł sprawdzić, czy los gwarantuje jedną z nagród natychmiastowych w postaci kart podarunkowych. Każdy los-zdrapka uprawniał do udziału w losowaniu nagród głównych - samochodów Škoda Octavia Combi. Wystarczyło go zachować i zarejestrować na stronie loterii.
Jak dołączyć do programu lojalnościowego?
Wprowadzony w marcu ubiegłego roku program lojalnościowy Kaufland Card odniósł ogromny sukces. Zgromadził ponad 3,8 mln użytkowników i stanowi dziś nieodłączny element codziennych zakupów klientów sieci. Za każdym razem gwarantuje atrakcyjne promocje i okazje do oszczędności. Użytkownicy programu mają dostęp do ofert specjalnych, kuponów dopasowanych do osobistych preferencji zakupowych i mogą korzystać z ofert partnerów programu, by oszczędzać nie tylko w Kauflandzie. Dodatkowo w aplikacji zyskują dostęp do wygodnego tworzenia listy zakupów i wglądu w elektroniczne podsumowanie transakcji, a także akcji promocyjnych. Wszyscy uczestnicy programu robiący zakupy z Kaufland Card zbierają punkty lojalnościowe, które mogą wymieniać na atrakcyjne kupony, zyskując jeszcze więcej korzyści.
Do programu może dołączyć każda osoba pełnoletnia. Wystarczy pobrać aplikację Kaufland lub odebrać w markecie kartę, a następnie zarejestrować ją w sklepie lub online. Więcej informacji na temat Kaufland Card oraz szczegółowe instrukcje znajdują się na stronie internetowej.
Źródło informacji: Kaufland
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 31.05.2024, 15:08 |
Źródło informacji | Kaufland |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Strategia ESG wspiera rozwój biznesu z korzyścią dla pracowników, społeczeństwa i środowiska PAP
Konsumenci, pracownicy, inwestorzy, a także instytucje regulacyjne zwracają coraz większą uwagę na wskaźniki środowiskowe, zaangażowanie społeczne i transparentność w biznesie. Zrównoważony rozwój powinien być elementem strategii firmy i wyznaczać długoterminowy kierunek działania. Pokazuje to przykład Opella, jednostki biznesowej Consumer Healthcare w Sanofi, która realizując konsekwentnie cele ESG, uzyskała niedawno certyfikat B Corp w Europie Środkowo-Wschodniej.- 15.01.2025, 10:03
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Lisner rezygnuje z jaj z chowu klatkowego - kolejny krok firmy w kierunku zrównoważonego rozwoju
- 14.01.2025, 15:37
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Lisner
-
Image
Cognex umacnia pozycję lidera rynku przemysłowych czytników kodów, rozszerzając ofertę o dwa nowe produkty oparte na sztucznej inteligencji
Czytniki kodów DataMan 290 i DataMan 390, wspierane przez wiodącą w branży obsługę klienta, zapewniają niezrównaną niezawodność i łatwość użytkowania.- 14.01.2025, 14:19
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire