Newsletter

Finał loterii Kaufland Card - zwycięzcy odebrali samochody Škoda Octavia Combi

31.05.2024, 15:08aktualizacja: 03.06.2024, 13:07

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Kaufland
Kaufland
Ponad 800 000 osób wzięło udział w loterii Kaufland Card zorganizowanej z okazji rocznicy uruchomienia tego programu lojalnościowego. Do wygrania było łącznie ponad 6000 kart i e-kart podarunkowych na zakupy w sklepach Kaufland, CCC i HalfPrice, 150 kart paliwowych do wykorzystania na stacjach Orlen oraz nagrody główne - trzy samochody Škoda Octavia Combi. Uroczyste przekazanie aut odbyło się 6 maja we Wrocławiu. Odebrali je zwycięzcy, którzy w czasie trwania loterii zrobili zakupy w marketach Kaufland, zachowali przyznany los-zdrapkę i wzięli udział w losowaniu. Akcja skierowana była do użytkowników Kaufland Card i miała uczcić sukces programu, który w trakcie pierwszego roku swojego istnienia zgromadził aż 3,6 mln użytkowników.

Zwycięzcami konkursu są stali klienci Kaufland, konsumenci regularnie korzystający z Kaufland Card.

„Hasło loterii >>Każdy może wygrać<< oznaczało, że jesteśmy otwarci na wszystkich naszych klientów i chcemy aby każdy, kto korzysta z naszej karty mógł nie tylko zaoszczędzić na codziennych zakupach dzięki różnorodnym promocjom, ale także otrzymał w zamian za swoją lojalność szansę zdobycia wyjątkowej, wartościowej nagrody. To także symbol atrakcyjnej puli nagród, które trafiły do tysięcy naszych oddanych klientów” - mówiła podczas wydarzenia Paulina Katana, dyrektor Pionu Planowania i Zakupu Mediów w Kaufland Polska.

Organizatorzy dołożyli wszelkich starań, aby uczynić z odbioru nagród głównych wyjątkowe święto. Przekazanie aut odbyło się w salonie Škoda przy ul. Armii Krajowej we Wrocławiu. Wydarzeniu towarzyszyły ogromne emocje. Nagrodzeni nie ukrywali radości i wspominali, że informacja o zwycięstwie była dla nich wielkim zaskoczeniem. Wzruszenia nie kryli także przedstawiciele Kaufland obecni na uroczystości, mogąc towarzyszyć stałym klientom w emocjonujących chwilach związanych z odbiorem nagród.

Zasady loterii były bardzo proste. Po każdej transakcji z Kaufland Card klient odbierał papierowy los-zdrapkę. Po zdrapaniu oznaczonego pola mógł sprawdzić, czy los gwarantuje jedną z nagród natychmiastowych w postaci kart podarunkowych. Każdy los-zdrapka uprawniał do udziału w losowaniu nagród głównych - samochodów Škoda Octavia Combi. Wystarczyło go zachować i zarejestrować na stronie loterii.

Jak dołączyć do programu lojalnościowego?

Wprowadzony w marcu ubiegłego roku program lojalnościowy Kaufland Card odniósł ogromny sukces. Zgromadził ponad 3,8 mln użytkowników i stanowi dziś nieodłączny element codziennych zakupów klientów sieci. Za każdym razem gwarantuje atrakcyjne promocje i okazje do oszczędności. Użytkownicy programu mają dostęp do ofert specjalnych, kuponów dopasowanych do osobistych preferencji zakupowych i mogą korzystać z ofert partnerów programu, by oszczędzać nie tylko w Kauflandzie. Dodatkowo w aplikacji zyskują dostęp do wygodnego tworzenia listy zakupów i wglądu w elektroniczne podsumowanie transakcji, a także akcji promocyjnych. Wszyscy uczestnicy programu robiący zakupy z Kaufland Card zbierają punkty lojalnościowe, które mogą wymieniać na atrakcyjne kupony, zyskując jeszcze więcej korzyści.

Do programu może dołączyć każda osoba pełnoletnia. Wystarczy pobrać aplikację Kaufland lub odebrać w markecie kartę, a następnie zarejestrować ją w sklepie lub online. Więcej informacji na temat Kaufland Card oraz szczegółowe instrukcje znajdują się na stronie internetowej.

Źródło informacji: Kaufland

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 31.05.2024, 15:08
Źródło informacji Kaufland
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ