Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Zwycięzcami konkursu są stali klienci Kaufland, konsumenci regularnie korzystający z Kaufland Card.
„Hasło loterii >>Każdy może wygrać<< oznaczało, że jesteśmy otwarci na wszystkich naszych klientów i chcemy aby każdy, kto korzysta z naszej karty mógł nie tylko zaoszczędzić na codziennych zakupach dzięki różnorodnym promocjom, ale także otrzymał w zamian za swoją lojalność szansę zdobycia wyjątkowej, wartościowej nagrody. To także symbol atrakcyjnej puli nagród, które trafiły do tysięcy naszych oddanych klientów” - mówiła podczas wydarzenia Paulina Katana, dyrektor Pionu Planowania i Zakupu Mediów w Kaufland Polska.
Organizatorzy dołożyli wszelkich starań, aby uczynić z odbioru nagród głównych wyjątkowe święto. Przekazanie aut odbyło się w salonie Škoda przy ul. Armii Krajowej we Wrocławiu. Wydarzeniu towarzyszyły ogromne emocje. Nagrodzeni nie ukrywali radości i wspominali, że informacja o zwycięstwie była dla nich wielkim zaskoczeniem. Wzruszenia nie kryli także przedstawiciele Kaufland obecni na uroczystości, mogąc towarzyszyć stałym klientom w emocjonujących chwilach związanych z odbiorem nagród.
Zasady loterii były bardzo proste. Po każdej transakcji z Kaufland Card klient odbierał papierowy los-zdrapkę. Po zdrapaniu oznaczonego pola mógł sprawdzić, czy los gwarantuje jedną z nagród natychmiastowych w postaci kart podarunkowych. Każdy los-zdrapka uprawniał do udziału w losowaniu nagród głównych - samochodów Škoda Octavia Combi. Wystarczyło go zachować i zarejestrować na stronie loterii.
Jak dołączyć do programu lojalnościowego?
Wprowadzony w marcu ubiegłego roku program lojalnościowy Kaufland Card odniósł ogromny sukces. Zgromadził ponad 3,8 mln użytkowników i stanowi dziś nieodłączny element codziennych zakupów klientów sieci. Za każdym razem gwarantuje atrakcyjne promocje i okazje do oszczędności. Użytkownicy programu mają dostęp do ofert specjalnych, kuponów dopasowanych do osobistych preferencji zakupowych i mogą korzystać z ofert partnerów programu, by oszczędzać nie tylko w Kauflandzie. Dodatkowo w aplikacji zyskują dostęp do wygodnego tworzenia listy zakupów i wglądu w elektroniczne podsumowanie transakcji, a także akcji promocyjnych. Wszyscy uczestnicy programu robiący zakupy z Kaufland Card zbierają punkty lojalnościowe, które mogą wymieniać na atrakcyjne kupony, zyskując jeszcze więcej korzyści.
Do programu może dołączyć każda osoba pełnoletnia. Wystarczy pobrać aplikację Kaufland lub odebrać w markecie kartę, a następnie zarejestrować ją w sklepie lub online. Więcej informacji na temat Kaufland Card oraz szczegółowe instrukcje znajdują się na stronie internetowej.
Źródło informacji: Kaufland
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 31.05.2024, 15:08 |
Źródło informacji | Kaufland |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Prościej i bez limitów - T-Mobile wprowadza jedną taryfę na nielimitowane usługi PAP
75 zł za nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y, a także najszybszy, wg rankingu Speedtest.pl, internet mobilny bez limitu danych - tyle oferuje taryfa Po prostu sieci T-Mobile. „Komunikacja jest podstawową potrzebą każdego człowieka, a klienci oczekują od ofert prostoty. Dlatego wprowadzamy >>Po prostu<<: jedną, prostą, bezpieczną i w pełni nielimitowaną taryfę” - powiedział Andreas Maierhofer, prezes T-Mobile Polska.- 27.06.2025, 16:57
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
ExaGrid rozszerza partnerstwo z Cohesity, dodając nowe certyfikowane integracje, umożliwiające płynne wykonywanie kopii zapasowych zarówno dla klientów Cohesity NetBackup, jak i dla klientów DataProtect
Teraz klienci zyskują możliwość archiwizacji danych Cohesity przy pomocy ExaGrid, aby ograniczyć koszty przechowywania danych.- 27.06.2025, 15:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
Ponad miliard złotych dofinansowania z UE dla PSG
Polska Spółka Gazownictwa kontynuuje intensywne pozyskiwanie funduszy unijnych na rozwój infrastruktury. Spółka podpisała siódmą umowę o dofinansowanie inwestycji w ramach programu FEnIKS 2021-2027. Projekt modernizacji sieci gazowej na Śląsku otrzymał ponad 44 mln zł wsparcia.- 27.06.2025, 14:42
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polska Spółka Gazownictwa
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ