Newsletter

Hisense utrzymuje dominację na globalnym rynku telewizorów, zajmując czołowe miejsca w wielu krajach

21.06.2024, 08:37aktualizacja: 21.06.2024, 08:46

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO, Chiny, 20 czerwca 2024 r. /PRNewswire/ -- Hisense, czołowa międzynarodowa marka urządzeń domowych i elektroniki użytkowej, świętuje ósmy rok z rzędu w pierwszej dziesiątce rankingu chińskich twórców marek globalnych Kantar BrandZ™. To wyróżnienie zwraca uwagę na dążenie firmy Hisense do innowacyjności i doskonałości.

Firma Hisense dominuje na chińskim rynku telewizorów, utrzymując pierwsze miejsce w sprzedaży telewizorów przez 20 kolejnych lat od 2004 r. do kwietnia 2024 r. Oprócz dominacji na rynku globalnym w I kw. 2024 r. telewizory Hisense osiągnęły udział 13,6% globalnego wolumenu dostaw, zajmując drugie miejsce na świecie od 2022 r. do I kw. 2024 r. Firma jest również globalnym liderem pod względem wolumenu dostaw telewizorów 100-calowych i telewizorów laserowych oraz liczby patentów na telewizory laserowe TriChroma.

Telewizory Hisense charakteryzują się znakomitymi parametrami i są dostępne na wielu różnych rynkach międzynarodowych. Od stycznia do kwietnia 2024 r. telewizory Hisense miały największy udział w rynku w Australii i RPA oraz zajmowały drugą pozycję w Kanadzie i Meksyku.

Podążając za ambitnym celem „Never Settle for No. 2 Globally” (Drugie miejsce na świecie to za mało), stałe dążenie Hisense do jak najwyższej jakości, innowacyjności i satysfakcji klienta nadal stanowi wyróżnik firmy, umacniając jej czołową pozycję na rynku globalnym.

Hisense

Hisense jest czołową międzynarodową marką urządzeń domowych i elektroniki użytkowej oraz oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024™. Hisense zajmuje 2. miejsce na świecie w rankingu Omdia pod względem dostaw telewizorów i jest liderem w sprzedaży telewizorów 100-calowych zarówno w 2023 r., jak i w I kw. 2024 r. Firma szybko rozwinęła swoją działalność i jest obecna w ponad 160 krajach, specjalizując się w produktach multimedialnych, sprzęcie AGD oraz inteligentnych systemach informatycznych.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2443851/Hisense_TV_remains_global_No_2_100_TV_global_No.jpg

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.06.2024, 08:37
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ