Pobierz materiał i Publikuj za darmo
CHICAGO--(BUSINESS WIRE)-- NielsenIQ (NIQ), globalny lider w dziedzinie wywiadu konsumenckiego, z dumą ogłasza strategiczną współpracę ze SPAR International BV, aby ułatwić integrację usług NIQ Spaceman. NIQ będzie oferować swoje usługi z zakresu space management podmiotom lokalnym SPAR na całym świecie z zamiarem wzmocnienia pozycji rynkowej wszystkich partnerów detalicznych tej organizacji.
SPAR jest największą na świecie dobrowolną grupą podmiotów detalicznych i hurtowych o czołowej pozycji oraz niezależnej działalności i strukturze własnościowej, która działa w ramach partnerstwa pod marką SPAR. Grupa liczy ponad 13 984 sklepów w ponad 48 krajach. SPAR International BV odpowiada za rozwój sieci SPAR na całym świecie oraz za poprawę konkurencyjności, produktywności i rentowności partnerów detalicznych i hurtowych.
Pakiet NIQ Spaceman odblokowuje zintegrowany, zautomatyzowany proces planogramowania z różnymi modułami mającymi na celu wspomaganie potrzeb klientów oraz analizowanie wydajności i możliwości w ramach planogramów, aby pomóc w podejmowaniu najlepszych decyzji z zakresu merchandisingu. Integracja danych z planogramu z uzupełnianiem zapasów i innymi systemami biznesowymi usprawnia codzienną działalność i poprawia efektywność.
„Ta współpraca daje nam wspaniałą możliwość wspierania wszystkich krajowych podmiotów SPAR w procesie optymalizacji ich miejsca na półkach oraz zwiększania wzrostu na różnych rynkach. Wykorzystując doświadczenie zdobyte podczas współpracy z wybranymi partnerami w przeszłości, pomyślnie ukierunkowaliśmy nasz wzrost na skuteczne strategie zarządzania miejscem” - mówi Simon Trott, lider ds. analizy danych, NIQ.
W wyniku nieustanych zmian asortymentu i preferencji kupujących technologia odgrywa kluczową rolę w tworzeniu planogramów. Oprogramowanie NIQ Spaceman jest szeroko używane w 79 krajach, wśród ponad 2 tys. producentów i detalistów z branży produktów szybkozbywalnych (FMCG) i innych niż produkty szybkozbywalne na całym świecie. Używanie tego oprogramowania pomogło klientom NIQ poprawić wyniki sprzedaży o 10-35%, zoptymalizować ich asortyment i ograniczyć zapasy o 10-30%.
„Cieszymy się na współpracę z NIQ, aby zapewnić naszej globalnej organizacji krajowej dostęp do tego rozwiązania. Innowacyjne oprogramowanie NIQ Spaceman wzmacnia pozycję naszych partnerów w zakresie wykorzystania mocy opartych na danych analiz oraz podejmowania świadomych decyzji o podziale miejsca, układzie i rozmieszczaniu produktów. Współpraca ta podkreśla nasze zobowiązanie wobec naszych partnerów do dostarczania najnowszych rozwiązań, które są motorem ich sukcesu” - mówi Tom Rose, szef Działu Operacji, SPAR International.
Aby uzyskać więcej informacji o NIQ Spaceman Services, kliknij tutaj.
O NIQ
NIQ to czołowa światowa firma zajmująca się wywiadem konsumenckim, umożliwiająca najgłębsze zrozumienie zachowań zakupowych konsumentów i wskazująca nowe ścieżki wzrostu. W 2023 roku doszło do połączenia NIQ i GfK, czyli dwóch liderów branży o bezprecedensowym globalnym zasięgu. Obecnie NIQ prowadzi działalność w ponad 95 krajach obejmujących 97% PKB. Dzięki holistycznej interpretacji danych i najszerzej zakrojonym wnioskom z zachowań konsumentów - które są wyciągane za pomocą zaawansowanych funkcji analitycznych naszych ultranowoczesnych platform - NIQ dostarczy ci kompletny obraz sytuacji, czyli Full View™.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20240626257573/pl/
Źródło: NielsenIQ
KONTAKT:
e-mail: Sweta.patra@nielseniq.com
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 26.06.2024, 16:15 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |