Newsletter

Hisense na trasie „BEYOND GLORY” w towarzystwie legendarnego bramkarza Ikera Casillasa

27.06.2024, 08:55aktualizacja: 27.06.2024, 09:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO, Chiny, 26 czerwca 2024 r. /PRNewswire/ -- W tym tygodniu firma Hisense, jedna z największych na świecie marek sprzętu AGD i RTV oraz elektroniki użytkowej, wyruszyła w trasę „BEYOND GLORY” po Frankfurcie, aby spotkać się z fanami futbolu i wzbudzić ich zainteresowanie. Szczególne emocje wywołało niespodziewane pojawienie się legendarnego bramkarza i międzynarodowego ambasadora marki Hisense Ikera Casillasa, który rozmawiał z kibicami i dzielił się prywatnymi anegdotami z jego kariery.

Jego obecność stworzyła elektryzującą atmosferę, pokazując, że firmie Hisense zależy na pogłębianiu relacji pomiędzy kibicami i ich herosami z boiska oraz dostarczaniu niezapomnianych wrażeń, jak również dążeniu do doskonałości i angażowaniu konsumentów.

Jako oficjalny partner UEFA EURO 2024™ firma Hisense podczas swojej trasy zaprezentowała również innowacyjny ULED U7N - oficjalny telewizor tegorocznego turnieju dostarczający widzom niezrównanych wrażeń piłkarskich na 100-calowym ekranie. Zgromadzonym kibicom zaprezentowano jego możliwości, pozwalając zanurzyć się w obserwowanym meczu. Uczestnicy wydarzenia mogli również przekonać się, że za produktem stoi najnowocześniejsza technologia, a marka Hisense ma ambicje tworzenia pionierskich rozwiązań dla domu, które podnoszą jakość życia.

Hisense niedawno rozpoczęła kampanię pt. „BEYOND GLORY” prowadzoną we współpracy z jej międzynarodowymi ambasadorami Ikerem Casillasem i Manuelem Neuerem. Ma ona na celu pokazać przywiązanie marki do doskonałości i innowacyjności. Podczas UEFA EURO 2024™ miała też miejsce premiera nowego sloganu Hisense, który odzwierciedla jej ambicje - „Never Settle for No. 2 Globally” („Drugie miejsce na świecie to za mało”). Według danych firmy analitycznej Omdia w okresie od 2022 r. do I kw. 2024 r. Hisense zajęła drugie miejsce na świecie pod względem sprzedaży telewizorów. Jej udział w wolumenie sprzedaży wyniósł 13,6%, a w przychodach 12,1%. Marka stanęła też na czele światowej stawki w segmencie telewizorów laserowych, w I kw. 2024 r. odnotowując wolumen sprzedaży wynoszący 53.4%.

Hisense jest też dostawcą ekranów do VAR dla UEFA EURO 2024™ - jest to pierwszy tak duży turniej piłkarski, na którym w tym celu wykorzystywana jest technologia z Chin, co stanowi kamień milowy w historii jej rozwoju i efekt 50-letniego doświadczenia marki Hisense popartego konsekwentnym nastawieniem na innowacyjność. Współpraca ta pokazuje, że Hisense nieustannie dąży ku innowacyjności i doskonałości, angażując miliony kibiców piłki nożnej na świecie i pogłębiając relacje z konsumentami z całego globu.

Hisense

Hisense jest czołową międzynarodową marką sprzętu RTV i AGD oraz elektroniki użytkowej i oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024™. W rankingu firmy analitycznej Omdia w 2023 r. i I kw. 2024 r. Hisense zajęła drugie miejsce na świecie pod względem sprzedaży telewizorów, zajmując czołową pozycję w segmencie telewizorów 100-calowych. Dzięki dynamicznemu rozwojowi firma obecna jest już w ponad 160 krajach, specjalizując się w produktach multimedialnych, sprzęcie RTV i AGD oraz inteligentnych systemach informatycznych.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2445061/1.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2445062/2.jpg 

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 27.06.2024, 08:55
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ