Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Kultowa marka restauracji szybkiej obsługi o globalnym zasięgu z siedzibą w Stanach Zjednoczonych - podpisała dwie nowe umowy z franczyzobiorcami w Irlandii i Rumunii. Nowi partnerzy mają wspomóc Wendy’s w utworzeniu w Europie setek lokali w ciągu dziesięciu lat, począwszy od 2025 roku. Ponadto spółka aktywnie poszukuje franczyzobiorców na innych rynkach europejskich, m.in. w Polsce i Czechach. Kandydaci powinni wykazać się bogatym doświadczeniem operacyjnym, znajomością lokalnego rynku oraz udokumentowaną historią dynamicznego rozwoju marek.
W 2021 roku Wendy’s ponownie zawitała do Wielkiej Brytanii, tworząc bazę do przyszłej ekspansji w Europie. Spółka przewiduje, że do końca roku liczba restauracji w jej brytyjskiej sieci wzrośnie aż do 50, a w planach ma już też dalszą rozbudowę do 400 lokali. Wendy’s wspólnie z franczyzobiorcami cały czas zwiększa aktywność na rynku brytyjskim - także na północy kraju, gdzie latem otwiera restaurację w Liverpoolu. Aby móc rozwijać się w całej Europie, spółka zainwestowała też znaczne środki lokalnie, m.in. w sprawny łańcuch dostaw, regionalne zespoły operacyjne oraz współpracę z najlepszymi agencjami marketingowymi i kreatywnymi.
„Kontynuujemy naszą podróż, aby stać się marką o coraz większym znaczeniu globalnym, dlatego kraje europejskie są priorytetowymi, strategicznymi rynkami wzrostu i pomogą nam rozszerzać obecność Wendy's na arenie międzynarodowej. Aby przyspieszyć ten proces, koncentrujemy się na budowaniu relacji z franczyzobiorcami, którzy podzielają nasze ambicje i chcą budować zasięg restauracji Wendy's na całym kontynencie” - mówi E.J. Wunsch, prezes zarządu Wendy’s.
„To fantastyczny okres dla zespołu Wendy’s w Europie. Nasza sieć dynamicznie się powiększa, a fani i klienci stale pytają, gdzie się otworzymy tym razem. Jesteśmy gotowi sprostać ich zapotrzebowaniu, otwierając restauracje Wendy’s w kolejnych lokalizacjach, a tym samym serwując świeże i smaczne wysokiej jakości jedzenie europejskim konsumentom w miejscach, gdzie żyją, pracują i wypoczywają” - mówi Michael Clarke, dyrektor zarządzający Wendy’s na Europę.
Wendy’s słynie głównie z hamburgerów ze świeżej wołowiny serwowanych na zamówienie prosto z grilla. W bogatym menu można znaleźć takie pozycje jak Baconator®, Dave’s Single™, Spicy Chicken Sandwich czy deser Frosty® - którego konsystencja umożliwia zarówno jedzenie łyżką, jak i picie przez słomkę. W ponad 30 krajach świata działa ponad 7100 restauracji Wendy’s, przy czym marka konsekwentnie realizuje ambitne plany coraz szybszego wzrostu i ekspansji międzynarodowej.
Udział zagranicznych lokali w planie rozwoju marki do 2025 roku wynosi 70%. Wendy’s przewiduje szereg coraz szerzej zakrojonych działań, które mają przynieść szybką rozbudowę sieci i wyraźne postępy w realizacji długoterminowych planów. W 2023 roku Wendy’s po raz 13. z rzędu odnotowała globalny wzrost rocznej sprzedaży i coraz szybciej rozwija się na całym świecie dzięki trwałym relacjom ze współpracującymi z marką franczyzobiorcami i dostawcami.
Wendy’s nadal poszukuje partnerów strategicznych na terytorium Europy. Aby dowiedzieć się więcej na temat współpracy, wystarczy napisać na adres internationalfranchising@wendys.com.
O Wendy’s:
Założyciel Wendy’s Dave Thomas otworzył pierwszą restaurację w 1969 roku, kierując się chęcią podawania klientom świeżego jedzenia wysokiej jakości, w przystępnych cenach i miłej atmosferze. Od tamtej pory marka fast-foodowa Wendy’s wywodząca się z Columbus w amerykańskim stanie Ohio słynie ze swoich autorskich kwadratowych hamburgerów, świeżo przygotowywanych sałatek, a także innych popularnych dań jak chili, pieczone ziemniaki czy deser Frosty. Firma Wendy’s i jej ikoniczne logo przedstawiające postać uśmiechniętej, czerwonowłosej dziewczynki z kucykami jest znane na całym świecie i od ponad 50 lat towarzyszy sieci w osiąganiu kolejnych sukcesów. Fundamentami marki Wendy’s niezmiennie pozostają kluczowe wartości Dave’a Thomasa, czyli „Naszym przepisem jest jakość”, „Rób to, co dobre”, a także „Traktuj ludzi z szacunkiem”. Obecnie Wendy’s i jej franczyzobiorcy zatrudniają setki tysięcy pracowników w ponad siedmiu tysiącach restauracji na całym świecie, z misją stania się najlepiej prosperującą i uwielbianą marką restauracyjną na świecie.
KONTAKT:
Tomasz Grabiński
e-mail: Tomasz.Grabinski@bursonglobal.com
Źródło informacji: Wendy’s
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 09.07.2024, 12:10 |
| Źródło informacji | Wendy’s |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Solstice Advanced Materials zakończyło proces wyodrębnienia się z Honeywell i rozpoczyna notowania na giełdzie Nasdaq
- Wyodrębnienie umożliwia firmie Solstice przyspieszenie wzrostu i zwiększenie wartości dla akcjonariuszy – jako wiodącej, wyspecjalizowanej firmy specjalizującej się w materiałach. - Firma jest dobrze przygotowana, by czerpać korzyści z silnych i trwałych trendów rynkowych w obszarach chłodzenia, rozwiązań budowlanych, zaawansowanego przetwarzania danych, energii, bezpieczeństwa i opieki zdrowotnej. - Notowania na Nasdaq rozpoczynają się dziś pod symbolem giełdowym „SOLS".- 30.10.2025, 12:21
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
OC&C: Polacy mają coraz więcej psów i kotów, rynek karmy i akcesoriów czeka dynamiczny wzrost
Rynek karmy i akcesoriów dla zwierząt domowych w Polsce wzrośnie w ciągu najbliższych czterech lat o jedną trzecią do niemal 13 mld złotych w 2029 roku, wynika z analiz firmy doradczej OC&C Strategy Consultants. Rozwój rynku napędza coraz większa liczba psów i kotów oraz gotowość opiekunów do kupowania produktów premium. Polska jest także jednym z liderów w Europie pod względem sprzedaży produktów dla zwierząt domowych przez internet.- 30.10.2025, 12:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OC&C
-
Eksperci Forum Krynica 2025: rynek gier hazardowych wymaga demonopolizacji PAP
W Polsce potrzebna jest skuteczna walka z czarnym rynkiem gier hazardowych online - wskazali uczestnicy debaty „Hazard online: skuteczny czy fikcyjny monopol państwa?”, która odbyła się podczas Forum Krynica 2025. Eksperci podkreślili, że klienci kasyn online chcą urozmaicenia oferty, a do tego potrzeba demonopolizacji polskiego rynku internetowych gier hazardowych.- 30.10.2025, 11:53
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ